GVSS data KLS

Proficiat allebei!

Ik zal nog een maandje moeten wachten voordat ik de GVSS mag doen. Hoelang duurt het voordat je daarna een gesprek met de COVA krijgt als je door bent?
 
@Pirke, duurt één of twee weken gemiddeld.

Gefeliciteerd TIM en Diandre :D...
Diandre, ga jij ook AP&M doen of kom je ons vergezellen in klas 7-4?
 
Mensen ik ga straks naar Eelde, dan ben ik lekker uitgerust als ik morgen in een hotel wakker word ipv dan ik eerst nog 2 en half uur moet rijden!Ik laat jullie weten hoe de GVSS bij mij gegaan is! Heb er zin in!!!:)
 
Ik ben weer terug! Het waren echt 4 toffe dagen! Ik vond de vluchten best lastig, vooral in het begin had ik veel moeite! Maar de laatste vluchten gingen weer beter! Het was ook leuk met de jongens uit het hotel! Ik geloof dat Mercure inderdaad wel veel beter is dan de Braak;) Zaterdag de uitslag..ik ben benieuwd! I'll let y'all know!:)
 
Ik had eigenlijk een vraagje over de GVSS voor de KLM.

Deze week heb ik de GVSS voor de Klu met goed gevold afgelegd, nou was er iemand die zei dat hij de GVSS voor de KLM had gedaan maar dat dat alleen maar een half uurtje naast een piloot zitten was en zeggen wat hij verkeerd deed.
Ik vroeg het mij gewoon af omdat ik dacht dat het precies hetzelfde was alleen met ruimere marges en omdat ik het gevoel had dat die gast een beetje aan het BSen was.
Maar van wat ik hier lees is het gewoon ook 6 vluchten maken.

Alvast bedankt.
 
Ik had eigenlijk een vraagje over de GVSS voor de KLM.

Deze week heb ik de GVSS voor de Klu met goed gevold afgelegd, nou was er iemand die zei dat hij de GVSS voor de KLM had gedaan maar dat dat alleen maar een half uurtje naast een piloot zitten was en zeggen wat hij verkeerd deed.
Ik vroeg het mij gewoon af omdat ik dacht dat het precies hetzelfde was alleen met ruimere marges en omdat ik het gevoel had dat die gast een beetje aan het BSen was.
Maar van wat ik hier lees is het gewoon ook 6 vluchten maken.

Alvast bedankt.

GVSS bij de KLS is wat je al zegt precies hetzelfde als die bij de KLU. Weet niet hoe die gast daarbij komt.
Volgens mij kregen wij zelfs de videobriefing van de GVSS van de KLU te zien omdat ze toch hetzelfde zijn:haha: .

Nog gefeliciteerd!:biertje:
 
Klopt, de briefings en de vluchten zijn precies hetzelfde. In mijn groep zat een jongen die bij de KLU tot vlucht F was gekomen. Hij zei dat zelfs het testje dat je van te voren moet maken ook hetzelfde was:p
 
Welk hotel kunnen jullie me aanraden voor tijdens de GVSS? Ik heb al verschillende namen gehoord zoals Mercure en de Braak.
 
Welk hotel kunnen jullie me aanraden voor tijdens de GVSS? Ik heb al verschillende namen gehoord zoals Mercure en de Braak.

Hotel de braak is niet meer hoorde ik... dus die valt dan sowiezo af.. Hotel Mercure weet ik zelf niet maar 'k zou wel een Hotel nemen die de KLS je aanwijst aangezien je dan ook met de andere gradelaars in 1 hotel zit, wat ik als voordeel zag omdat je samen je vluchten kan voorbereiden en als je iets niet weet kan je het aan elkaar vragen + het is super gezellig!:rt:
 
@ jeffA380: Zeker zenuwachtig, ik krijg steeds meer het gevoel dat ik niet door ben..Maar dat gevoel komt uit het niets, want ik heb serieus geen idee of ik door zal zijn!

@ Pirke: KLS geeft aanbieding voor Mercure in Haren. Dat is 5-10 minuten met de auto van de KLS vandaan. Heel makkelijk te vinden enzo. Maar het is wel gezellig met meerderen in 1 hotel. Je hebt niet allemaal tegelijk de vluchten,maar je bent wel even laat klaar. Dus 's avonds gezellig eten met die jongens en beetje je tijd doorbrengen..Maar niet vergeten je vlucht voor de volgende morgen goed voor te bereiden;)
 
Om even terug te komen op hotels..

Ik ben op het moment ook aan het zoeken naar een hotel voor de periode van 6 t/m 9 augustus. Nou vond ik op internet naast hotel Mercure ook hotel l'avion. Dat is een hotel dat aan het vliegveld van Eelde ligt en op loopafstand van de KLS is. Misschien is dit ook wel een goed alternatief voor hotel de Braak. Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Ik heb wel gezien dat er genoeg hotels en pensionnetjes in de buurt van het vliegveld zijn, maar de KLS heeft een regeling met Mercure. De gradelaars gaan ook allemaal daarheen. Tenzij je bij iemand thuis logeert oid. Het is wel veel leuker om met z'n allen in hetzelfde hotel te zitten. Ook als je geen vervoer hebt kan je altijd wel met iemand meerijden..Maar je moet het zelf weten!:)
 
Wordt je eigenlijk geacht om ook in pak te komen bij de GVSS? Ik heb nl geen vervoer van het hotel naar de KLS op een motor na en daar ga ik niet in m'n pak opzitten ;)
 
Back
Top