GVSS data KLS

ff tussendoor hoor, maar is er geen 'blauw boekje' in de omloop?
Moet men t blauwe boekje weer terug inleveren oid?
 
Nee dat is niet interessant. De KLS is daar niet van gediend en om nou je eigen glazen in te gaan zitten gooien lijkt me knap stom. Als je dat kleine boekje niet in 10 dagen kan leren dan red je je ATPL-theorie sowieso niet. ;) Snap dat je nieuwsgierig bent, maar d'r zit niets anders op dan gewoon even wachten tot het boekje binnen is. Tijd zat om te leren.
 
zo net me koffer ingepakt, en zo goed als klaar om te vertrekken naar Eelde:D .:)

Heb alleen wel last van wat zenuwen maar dat kan alleen maar goed zijn:angel: ;)

Ik ken het blauwe boekje zo goed als uit me hoofd dus dat moet geen probleem zijn.

Zodra ik terug ben laat ik weten hoe het is gegaan!:rt: ...

ook allemaal bedankt voor de 'tips' etc etc.!

Tot Donderdag!! :cool: :biertje:
 
zo, net terug van de grading week!:grijns:

En het was een Super week! :D

Je proeft gewoon even van het leven wat je op de KLS gaat hebben (hoop ik)..
de sfeer die er hangt is echt ook gewoon super!!...

Alleen hotel 'de Draak' ... was nie al te best:p: ... maandag hadden we vers brood.. maar dat zelfde brood lag er vandaag nog!!... en nog wat van zulk soort dingetjes...

Maarja genoeg over hotel 'de Draak'...

Met m'n vluchten ging het niet al te best... ik had geloof ik maar 3 van de 6 vluchten 'reset' loos gevlogen... maar dat zegt niks natuurlijk... en wat ik totaal niet had verwacht was dat ik vlucht F.. helemaal perfect vloog! ... dat had ik cker niet verwacht omdat ik om half 11 de briefing had en om half 1 de vlucht... (als eerste)...

Dus ik hoop op het beste... en zodra ik het weet laat ik het weten!...

btw. voor de mensen die volgende week moeten... jullie zijn met z'n 10en! suc6 alvast!
 
Ik hoop voor je dat je het haalt :cool: !



Gezellig wordt het dan :D . Het potje voetbal/basketbal nog gewonnen trouwens?

Tim

whaaaa lol... nee:p:.. (het is voetbal)... we werden dik ingemaakt!... ik hoop dat jullie volgende week een aantal voetballers in jullie groep hebben anders maak je weinig kans:p::grijns: :p:
 
Ik heb post binnen gekregen en daarin stond dat ik 23 juli t/m 26 juli GVSS heb!!:)
Ik heb er echt mega veel zin in!
 
Back
Top