Raadplaatjes (eerste ronde)

Mijn god gaan we weer onderdelen raden? PM me als amateurs als ik weer eens kans maken en er weer volledige afbeeldingen zijn :biertje:

Natuurlijk, we moeten het toch niet te makkelijk maken :D

En N2024, het is zeker géén F104. Maar ik zal wel een hint geven, anders kon deze puzzel nog wel eens heel moeilijk blijken te zijn.

Hint 1: De luchtmacht waar dit toestel van is heeft vroeger ook met F104's gevlogen.
 
Blijkbaar toch nog te moeilijk. Nieuwe hint dan.

Hint 2: Er is maar één land waar deze toestellen vliegen.

Combineer dit even met hint 1 en er blijft al niet zoveel meer over . . .
 
De auto van Mrs. TD is van hetzelfde merk.
De plaat is van een Mitsubishi T-2
t2-real.jpg
 
Yes, dat is 'm! Helemaal goed en knap speurwerk. De onderstaande foto is een paar jaar geleden op vakantie in Japan gemaakt:

CRW_8938A_900x600.jpg


Vloer is voor jou, TD. Sajonara
 
Dan kaap ik de vloer met deze! Waarschijnlijk wel te doen, maar vind t toch een leuk plaatje. Uit welk vliegtuig komt dit?

15mg3tj.jpg
 
Last edited:
Haha, is ook de bedoeling dat je alleen die ziet. Zal ik even een andere posten dan?

Ik dacht dat ik vèr ging, door alleen maar delen van vliegtuigen te laten zien om te raden. Maar jij kunt er ook wat van :grijns::D

En voor de meeste mensen is een toestel van buiten toch iets herkenbaarder dan een toestel van binnen . . .
 
Je was me net voor met Diamond (ik had je post nog niet eens gezien toen ik op de knop drukte) maar ik zag wel 2 gashendels...
 
Back
Top