Raadplaatjes (eerste ronde)

Dus tòch een F-100 Super Sabre? Die heeft al wel 10 keer door m'n hoofd gespookt. Maar ik kon geen foto's vinden waarbij die skid ook zichtbaar is. En van de arrester hook die de F-100 doorgaans heeft zie ik in jouw foto ook niets. Is dit exemplaar in onderhoud ofzo?

Maar hulde wie hulde toekomt, ik had er een flinke kluif aan! :biertje:

ja, dat is um volgens mij.

Inderdaad moeilijk te googelen!!! TEC kon ook niets vinden.. :snore:
 
Hier is ie dan, niks photoshop, raw data.

cutshallf100flfront1vm2.jpg


32 TFS " Wolfhounds "

During a period of almost 40 years (1954-1994) Soesterberg was also the "Home of the Wolfhounds" of the 32TFS of the USAFE, operating out of "Camp New Amsterdam".
Starting with the F-86 "Sabre" the 32TFS respectively flew with the F-100 "Super Sabre", the F-102 "Delta Dagger", the F-4 "Phantom" and from 1978 on with the F-15 "Eagle".

CP has the floor, maar zal vanavond wel met TEC en TD bij een :biertje:de nieuwe strategie bespreken.

Cheers
Art, mythbuster
 
Dankjewel AH.

De strategie bespreken met TEC en TD onder het genot van een biertje is een heel goed idee. Moeten we snel eens doen (Want afgelopen zaterdag is dat niet gelukt helaas).

Ik geef hier de vloer maar even vrij, want ik heb nog een raadplaat open staan op het andere raadplaat++ topic.
 
@Art,

Loopt tapdansend door de hangaar naar buiten, waar vroeger de climb corridor begon voor de blaffende wolven

Na deze weggever wou ik net schuimbekkend aan het googelen gaan, maar helaas, het antwoord was uiteraard al weer gegeven. Ik heb te weinig kennis van de luchtvaart om hier serieus aan mee te doen. Echter wil ik zo nu en dan wel eens een keer een gokje wagen :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
nou,..

dan maar een nieuwe poging tot een moeilijke..

bonus punten voor het nummertje,. schijnt er maar één met deze apparatuur rond te vliegen.
 

Attachments

  • DSC00397.jpg
    DSC00397.jpg
    72.1 KB · Views: 0
TD was de afgelopen dagen heel druk bezig met een S-11, Harvard, Beaver en de Beech 18........ Geen tijd gehad heren om meer te doen dan 's morgens heel eventjes een sneak view te nemen van wat hier gaande is.
I 'll be back, don't worry!

Ennuh, die F100 was een inkopper voor me geweest, inderdaad heel wat van die dingen hier gezien. Mooie tijd!
 
Dacht eerst dat het een Viking was, totdat ik een cockpitfoto zag van de OV-1. Maar wie er nu een Philips computer monitor in heeft gezet en waarvoor? Google wil het antwoord niet prijsgeven
 
Dacht eerst dat het een Viking was, totdat ik een cockpitfoto zag van de OV-1. Maar wie er nu een Philips computer monitor in heeft gezet en waarvoor? Google wil het antwoord niet prijsgeven

Nogal wiedes, kan de co op lange vluchten lekker Call of Duty spelen of op Airwork.nl surfen! :biertje::biertje::biertje:
 
Wat is dit?

tail.JPG


wat zit er aan de staart vast, en wat betekende dit vliegtuig voor de luchtvaart geschiedenis? Het tailnumber heb ik weggewist.
 
Last edited:
Het valt me tegen dat TD of TEC zich nog niet gemeld hebben. Ik dacht dat zij de experts waren op alles dat met doek bekleedde flight controls rond vloog

De laatste vlucht van dit toestel betekende het einde van een lange geschiedenis. Ook de lijnvluchten naar een paradijselijk eiland kwamen daarmee te vervallen
 
Het valt me tegen dat TD of TEC zich nog niet gemeld hebben. Ik dacht dat zij de experts waren op alles dat met doek bekleedde flight controls rond vloog

De laatste vlucht van dit toestel betekende het einde van een lange geschiedenis. Ook de lijnvluchten naar een paradijselijk eiland kwamen daarmee te vervallen

Het lijkt op de staart van een Grumman Mallard van Chalk's Ocean Airways die een dienst onderhield tussen Florida en Atlantis Resort op Paradise Island Bahamas
 
Back
Top