Raadplaatjes (eerste ronde)

Da's wel een heel klein (en wat onduidelijk) toegevoegd stukje, maar ik denk nu dat het om een DH Venom gaat?

Ehm, nee, die is het dus niet. Ik zoek even verder.
 
Last edited:
Dat driehoekje heb ik voor de ejector seat warning gehouden. Het plaatje is tenslotte wat onduidelijk.

Maar nu je het zo zegt, denk ik dat het een Staggerwing is. Je moet me alleen wel even vertellen waar we die in de toekomst kunnen gaan zien. Bij de SKHV?
 
Dat driehoekje heb ik voor de ejector seat warning gehouden. Het plaatje is tenslotte wat onduidelijk.

Maar nu je het zo zegt, denk ik dat het een Staggerwing is. Je moet me alleen wel even vertellen waar we die in de toekomst kunnen gaan zien. Bij de SKHV?

CP, je slaat de spijker op de kop. Het is inderdaad een wat wazig plaatje van een Staggerwing. Ik heb dit plaatje moeten gebruiken omdat dit het enige was waar de Staggerwing PBI op stond, de oude kist van onze Bernhard.
Edwin Boshoff heeft een Staggerwing gekocht en is nu druk doende om de kist in oude glorie te herstellen. dat bedoelde ik ermee. Hij zal waarschijnlijk op EHEH worden gestationeerd en (nog?) geen deel uitmaken van de SKHV collectie.

Het publiek wacht gespannen op jouw volgende bijdrage!
 
Edwin Boshoff heeft een Staggerwing gekocht en is nu druk doende om de kist in oude glorie te herstellen. dat bedoelde ik ermee. Hij zal waarschijnlijk op EHEH worden gestationeerd en (nog?) geen deel uitmaken van de SKHV collectie.

Heeft ie de N295BS dan niet meer?? Is een van de gaafste kisten waar ik ooit op heb gevlogen....

Ennuhh.. Eindhoven lijkt me een prima lokatie trouwens! :biertje:
 
Eens kijken of Edwin in de toekomst te strikken is voor een air-to-air fotosessie met de Staggerwing. Gave kist!

Verder geef ik de vloer vrij voor de volgende act.
 
Al vijf dagen open vloer, oeps.

Voor de die hards,

kistud4.jpg


Welke kist is dit nu?


Cheers
Art
 
Nou nou, een dag voorbij en TD en TEC hebben zich nog niet gemeld.
Ik bespeur een komplot. Ze hebben CP erbij betrokken als decoy.

Voor de normal mortals, het betreffende vliegtuig was dagelijks te zien vanaf de "Nederlandse Alpen" waar de jonge man TD zich doorheen fietste van en naar school.

Ik heb het nu wel weggegeven denk ik.

Cheers
Art
 
Kaasjager?

F 84 Thunder Streak?

Of is het een foto van die kist die ze nu op leeuwarden hebben opgeknapt? Er komt een 2e aan maar ik kan niet meer op de naam komen. "Spout" vliegt er op voor zover ik weet.

Nou moet de spoeling toch wel dun worden :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Jongens jongens, not even close, hoewel, Andre? OK, but no cigar. Heeft ome Art de raadkampioenen eindelijk te pakken?

Hoe is het mogelijk, een plaat van een boutje of moertje of een staartstukje word moeiteloos binnen een dag opgelost maar deze plaat met een goede observatie van CP en een weggeef hint vwb TD blijft hangen?? Pfff.

Laatste hint, eigenlijk te flouw, maar vooruit, het is een Amerikaanse kist, een opvolger van zijn oudere broer.
Google is not your friend here, blijkt, hehehe.

Cheers
Ome Art,
Loopt tapdansend door de hangaar naar buiten, waar vroeger de climb corridor begon voor de blaffende wolven. :mad:
 
Dus tòch een F-100 Super Sabre? Die heeft al wel 10 keer door m'n hoofd gespookt. Maar ik kon geen foto's vinden waarbij die skid ook zichtbaar is. En van de arrester hook die de F-100 doorgaans heeft zie ik in jouw foto ook niets. Is dit exemplaar in onderhoud ofzo?

Maar hulde wie hulde toekomt, ik had er een flinke kluif aan! :biertje:
 
Back
Top