Raadplaatjes (eerste ronde)

Okay dan, komt de hint:

Ontworpen door een italiaanse constructeur die begin vorige eeuw naar de USA is geëmigreerd....

Tja, dan kom je gauw op Giuseppe Mario Bellanca uit he? Was wel ff googelen, nooit geweten dat hij zijn 1e kist in de garage had gebouwd.......
Maar ik zie een kleurenfoto. Is die ingekleurd of vliegt er nog een replica of zo rond?
 
nou goed dan, een nieuwe en geen onbekende! Kan even duren voordat ik reageer, morgenochtend met de B25 mee voor de herdenking van Market Garden, dus vroeg op. Nu is mevrouw taildragger weer aan de beurt (en GEEN schuine opmerkingen hierover!:):):))
Dus wie de floor neemt die heeft hem
radenmaar.jpg
 
Kan iemand bevestigen dat het een Sopwith Camel is? Dan kan MHA een poging wagen.

Me even losmakend van mijn entertainment-plichten: JA het is inderdaad de Camel!
Toch beetje teveel een open deurtje of is MHA echt zo scherp? Ik denk het laatste, hij heeft de Floor!:yeehaa:
 
In een grijs verleden speelde ik het spel Sopwith Camel op een 8088-Pc vanaf 5"25 diskette, met een mooie afbeelding op de doos. Nooit meer vergeten, dat kistje.

Ik geef de floor open, ben niet in de gelegenheid een raadplaat te plaatsen
 
In een grijs verleden speelde ik het spel Sopwith Camel op een 8088-Pc vanaf 5"25 diskette, met een mooie afbeelding op de doos. Nooit meer vergeten, dat kistje.

Ik geef de floor open, ben niet in de gelegenheid een raadplaat te plaatsen

Spel had ik ook, je kon zo mooi een achterwaardse looping maken hé.
 
Back
Top