Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
Ik heb een piper geboekt op Lelystad voor de 22ste. Kunnen twee a drie man mee, evt kan ik mensen oppikken in Hoogeveen of Hilversum. Evt ook na bbq, tentje opzetten, of hotelletje, en dan zaterdag de 23ste 's ochtends terug!

Wie heeft intresse?

JW
 
Last edited:
Ik heb er goede verhalen over gehoord, en ik geloof dat ik er dit jaar eindelijk eens bij kan zijn... :yeehaa:

Even kijken of er een kist beschikbaar is, of kan ik met jouw mee andre :p:

Op Airpool is een categorie aanwezig "Airwork BBQ 2007"
 
Inschrijving geopend!

Inschrijving geopend!

Het is nu mogelijk je in te schrijven voor de BBQ! Klik hier voor de pagina met informatie en inschrijfformulier.
 
Helaas ...zoals altijd is juni niet de geschikte maand voor mij. Mischien een volgende keer in augustus?

GJK
 
FD

FD

Diana,

Check je ook even of Flying Dutchman niet geblokt staat? Straks wil ie reserveren en lukt het niet :)

Groeten

André
 
Flying Dutchman

Flying Dutchman

Hé Flying Dutchman,

Vind je hetzelf nou ook niet een beetje een zwaktebod om je eventuele bezoek aan de Airwork BBQ te gaan koppelen aan het al dan niet verschijnen van een andere boardmember?

Je kan en komt, of je kan niet / wil niet / komt niet! (doorhalen wat niet van toepassing is)

Of je maakt er een Wouter Bosje van (die bléérde ook hoog van de daken dat ie nooit onder Jan-Peter Balkenende in een coalitie zou gaan werken maar doet het nu lekker toch.) In dat opzicht is het dan weer prima!

Hard bléren dat je niet komt als ARTHORIZON niet komt, maar dan toch gewoon komen :) .

Groeten

André
 
Andre -

Na 5 jaar durf ik jullie gewoon niet meer onder ogen te komen. ;)
 
Flying Dutchman

Flying Dutchman

Dude,

Ik ben heel makkelijk hoor, als er feest is en er komen mensen, ga ik niet moeilijk doen, sterker nog, zou het heel gaaf vinden als je zou komen!

Ik ga eerst nog naar de USA! Sun'n Fun in Lakeland!!! Yeah baby!

10-4 ga ik via Minneapolis naar Orlando, en 27-4 ga ik dezelfdeweg terug!

Of moet ik ff m'n ticket aanpassen via Denver zodat we een avond kunnen stappen? :biertje:

Groeten

André
 
In April komt het wel goed uit ja! je bent van harte welkom om langs te komen hier, laat maar weten of je zin hebt. Met jetblue (jetblue.com) kun je erg goedkoop van MCO naar mij en terug naar MCO of MSP. Laat maar weten.

heeft je vluchtnummer 4 getallen overigens van de twin cities naar MCO ?? niet vergeten de arme jongens een schouderklopje te geven in dat geval ;).

FD
 
Last edited:
Yo Mannen en Vrouwen,

Wat is de tussenstand van de mensen die zich opgegeven hebben????

Groeten Steef
 
Back
Top