TOTALEN 2006

Hoe ben je eigenlijk in Stansted verzeild geraakt ? Is het net zo als bij vliegers, dat je als in NL niet een job kunt vinden je in het buitenland gaat zoeken ?
 
*Best veel uren op den duukboot ( RJ85) , moet nog rekenen
*Minimaal evenzoveel uren deadhead.
*Stuk of 3 diversions , due weather
*11 (!) CAT III's , daarvan toch wel een stuk of vier actual.
*Drie GA's.
*Een " cracked windscreen" op een ferryvlucht, zijnde het A-panel aan mijn kant.BENG!!!In 1 keer echt helemaal aan gort.
Op FL230 , tussengeland in BRU.Best even aan de bak gemoeten.
*Officieel 2 vriendinnen.Er is discussie over dit getal , maar ik eis een hertelling!
*Geen TCAS RA's
*Wel een zwaar gekneusde hiel en een gelukkig net niet gebroken elleboog ( sporten joh: 'S goed voor je )

Het beste iedereen!
 
Hoe ben je eigenlijk in Stansted verzeild geraakt ? Is het net zo als bij vliegers, dat je als in NL niet een job kunt vinden je in het buitenland gaat zoeken ?

Volgens de mensen die over de opleiding op Schiphol gingen had ik het niet in me om verkeersleider te worden. In Engeland had men een andere mening en boden me een baan aan, ze kregen gelijk....

C
 
Gelukkig hebben ze in Nederland dan ook het vliegen uitgevonden.

Fijne dagen allemaal!

uren :

500 ME Turb SIC.
250 ME Turb PIC. (kon eindelijk op mn 23e upgraden naar links!)
SE 3.0 (C172)
G/A 2x
Missed (en holden) 1x
4x de bar uit gegooid
1 vriendin
45 vriendinnen in andere staten, waarvan 2 in NL
3250 drankjes waarvan 250 heavy in command, en 150 on the floor, waarna ik vectors nodig had om terug te kruipen naar mn hotelkamer.
ontelbaar keer dubbel gelegen na het lezen van domme berichten op airwork.

Favoriete airworker van het jaar: mezelf gevolgd door Q-nimbus en op 3 een gedeelde plaats voor Mike5 en Overload. Hou van mensen die een mening hebben, of ik het nou met ze eens ben of niet.

Looser van het jaar: (met stip op 1) Arnold Burlage. Time to get a life maybe buddy? Echte klasse wat je op het VNV forum hebt gedaan. Met name die namen overnemen.. Echte grote klasse buddy.


Fijne dagen allemaal!
FD (In NL voor 2 weken -- Weet iemand waar Teuge ligt !?)
 
Last edited:
Hoikes!!!!!
Ik zal het jaar maar afsluiten zeker. :)
Ik ben eindelijk van de grond gekomen! :)
Januari 2006 begonnen aan de ATR42/72 rating, daarna line-training en it's looking good so far.

TT: 600hrs
ATR42: 250 hrs
go-arounds: 0
diversions: 0
landings: veel

Many happy landings!!!
D.
 
CloggyUK

CloggyUK

CloggyUK,

Ik begrijp dat je op Stansted werkt? Doe je daar alleen Toren of is het een gecombineerde functie Toren/Approach-Arrival?

Goeie jaarwisseling

:radar: André :radar:
 
Effe een vraagje, want ik snap het niet helemaal:

Wat is het nut van deze thread?
Elk jaar wil iedereen de rest van de wereld laten weten hoeveel er gevlogen is. Waarom?

C


Cloggy waar maak jij je druk om als wij dat toch leuk vinden . Wat is het nut dat jij op dit bulletinboard zit? alsof we daarop zitten te wachten
 
Het nut is dat o.a. ik hem een waardevolle toevoeging vind en een luchtvaarforum niet enkel voor piloten die voor een 73 type betalen is.

Andre -

Jij ook beste wensen ouwe!! all the best !! en dat je maar snel op een mooie bus of boding zit !

FD
 
CloggyUK,

Ik begrijp dat je op Stansted werkt? Doe je daar alleen Toren of is het een gecombineerde functie Toren/Approach-Arrival?

Goeie jaarwisseling

:radar: André :radar:

Doe alleen toren, of om het met een mooi woord te zeggen "Aerodrome Control". De radar mensen van Essex en Director, evenals die van LHR/LGW/LTN en LCY zitten in een bijzonder grijs gebouw in West Drayton.

@anderen: Ik denk dat het het hier sprake is van een klein misverstand. Ik was, als niet piloot, gewoon benieuw wat de gedachte achter deze thread was. Als mensen gelijk een aggressief antwoord willen geven, jammer.

groeten, C
 
CloggyUK,

Ik begrijp dat je op Stansted werkt? Doe je daar alleen Toren of is het een gecombineerde functie Toren/Approach-Arrival?

Goeie jaarwisseling

:radar: André :radar:

Heb hem volgens mij weleens op ground gehoord in ieder geval, zit ook een nederlandse dame op STN volgens mij. :rt:
 
Nou vooruit laat ik ook eens mee doen (mijn logboek is voor de verandering weer helemaal bijgewerkt):

  • 807 uur A319
  • geen G/A
  • 1 diversion (medical)
  • Jelle Klaassen aan boord (die het nog leuker vond om in de cockpit te kijken dan dat ik het vond om hem te spreken ;)
 
Ik heb ook eens even geteld. Kan volgens mij wel low cost gaan vliegen ... hou ik misschien nog eens wat tijd over ... :dozey:

821 uur (250 op A319, 56 op A320 en 515 op A321)
415 sectoren
246 landingen
0 GA en 0 diversions ...

Iedereen de beste wensen en een veilig 2007!

Cheers!
 
Zo eindelijk ook klaar, laatste landing op 31-12-06 om 20:52 LT. Redelijk rustig jaar, maar toch al drukker als op het laatst bij de KLu. Komt ie:

375:25 totaal op 40 minuten C-172 na alles op de Fokker 50
57:51 night
111:13 uur PIC
80:30 uur Sim
164 daylandings
32 nightlandings
1 diversion
1 GA op London City door een kist die zijn T/O afbrak

Sinds november gezagvoerder op de Fokker 50.
Langste vlucht 6:05 van KAPA naar KBGR (Denver Centennial- Bangor)
Meest westelijke veld KAPA, meest oostelijke EDDN (Nuremberg)
Meest noordelijke veld BIRK (Reykjavik) en meest zuidelijke KAPA
Leukste vlucht was een ferry van Denver naar Maastricht.

Een mooi 2007 allemaal!

Michiel
 
Favoriete airworker van het jaar: mezelf gevolgd door Q-nimbus en op 3 een gedeelde plaats voor Mike5 en Overload. Hou van mensen die een mening hebben, of ik het nou met ze eens ben of niet.

Looser van het jaar: (met stip op 1) Arnold Burlage. Time to get a life maybe buddy? Echte klasse wat je op het VNV forum hebt gedaan. Met name die namen overnemen.. Echte grote klasse buddy.


Fijne dagen allemaal!
FD (In NL voor 2 weken -- Weet iemand waar Teuge ligt !?)

Ik ben vereerd :biertje:

Trouwens, ik heb nog een mailtje gekregen van het ' incident' met Stephan H. Zal eens kijken wat ik daar mee ga doen.

Arnold Burlage? Heb een 'interressante' email conversatie met hem gehad, maar die gast spoort gewoon niet. Gewoon negeren dus.

Zal als ik binnenkort eens zin heb om mijn logboek bij te werken mijn totalen ook hier neerzetten.

Beste wensen allemaal!
 
Last edited:
Nu dat we weten dat FD 23 is, kunnen we dus een hoop berichten relativeren!
Ik zou Diana als favoriete airworker nomineren, want zonder haar hadden we deze community niet!:dozey:
 
Last edited:
Goed, mijn beurt :

Total 800.7 hrs
Alles X-country
Alles op de B717-200
Alles PIC
446 flights
ldg day 163
ldg night 58
Simulator B717 8 hrs
Night 180.3 hrs
Instrument 10.2 hrs
86 ILS approaches
4 GPS approaches
21 Autolands

Happy New Year !

Dutchman
 
My 2 cents:

*) Veel te veel uur A-319
*) Veel te weinig crewmeals
*) 1 nieuwe auto
*) 1 huwelijksaanzoek
*) 1 COVA-uitslag
*) 1 High speed RTO vanwege 2 vossen die levensmoe waren
*) 1 Single hydraulic failure
*) 1 behoorlijk stevige medical emergency
*) 2 go arounds
*) 3 RA's
*) 8 uur in een stinksim van Iberia
*) 12 CATIIIb landingen

Fly safe leute! :rt:
 
Eindelijk weer het logboek op orde!

Mijn totalen over 2006:

-632 uur B767
-36 landingen.
-16 uur 767 SIM.
-geen RA's
-geen G/A's
-geen technicals
-teveel uren delay!:grijns:

en last but not least 1 huwelijk!
 
Back
Top