TOTALEN 2006

Brasiliero

Brasiliero

Brasiliero,

Heel veel sterkte in de komende tijd, en als je afleiding zoekt lees je de verhalen op Airwork maar.

Mocht het zo zijn dat je vanwege je ziekte geen medical meer hebt en niet meer solo, maar wel mee mag vliegen, PM me dan maar, dan gaan we een keer vliegen vanaf EHLE, als je daar kan komen.

Voor niks, uiteraard, moet je wel in een DA40 plastic fantastic, hoop dat je dat dan niet erg vind.

Groeten en nogmaals sterkte!

:radar: André :radar:
 
Brasileiro,
veel kracht, geluk en succes in het nieuwe jaar! Herinnert de rest van dit board er weer eens aan dat er niets belangrijker is dan je gezondheid!




Mijn getallen in 2006:

630 uur MD11.
105 legs, 51 landingen.
1 go-around due to ATC en 1 diversion due to weather. (Eerder deze maand nog, m´n eerste in de zes jaar dat ik nu betaald vlieg!)

Zo´n 8 miljoen kilo vracht en een ontelbaar aantal NOTOC-pagina´s! :passed:

2007 begint ook lekker trouwens, op 1 januari mag ik me al weer om 09:35 aanmelden! :(

mj050817LCAGk6516.jpg


@Sheik:
Ga je schamen! Zo veel geld voor zo weinig vliegen! Heb je je uurloon al eens uitgerekend? ;)
 
Last edited:
Brasileiro, veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat 2007 een mooi jaar voor je zal zijn!

Ieder een goed nieuw jaar met veel vliegplezier!
 
Brasileiro,

Wat wordt alles toch relatief als je zulke dingen hoort. Ik hoop dat het jaar 2007 voorspoediger zal zijn voor je. Probeer positief te blijven en concentreer je op alles waar je hartje sneller van gaat kloppen!

Daanie
 
Iedereen bedankt voor de steun!
De ziekte heeft mij niet getroffen maar mijn moeder die ik helaas heel snel heb zien wegglijden...

Een ding heb ik van haar geleerd, NOOIT OPGEVEN! en dat geeft mij de extra motivatie om mijn opleiding af te ronden.

Nogmaals bedankt!!
 
Jeetje Brasileiro,

Het levenspad heeft soms rare obstakels voor ons in petto, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Men heeft mij altijd voorgehouden dat er licht aan de horizon is, ook al is het soms erg moeilijk te geloven. Uiteindelijk heeft men gelijk gekregen.

GF.
 
Ook mijn totalen voor 2006....

* eindelijk m'n 4e streep gehaald!!
* 493 uur gevlogen
* 400 uur als baas
* 1 G/A vanwege weer
* 3 diversion vanwege weer
* 4 uur holding, waarvan 3 uur vorige week (nog nooit zoveel
kisten bij elkaar gezien in het Engelse luchtruim)
* 0 maal CAT II (met dank aan de Luxemburgse autoriteiten...)

Een ieder een gelukkig en vooral gezond 2007!!
 
Hier zijn de mijne.....

* 436 uur
* command gehaald
* 5 diversions (1x weer, 1x RWY wet (overweight), 1x Ops (LSGG-LSGG 1:40 :grijns: ) 1x SunSet en 1x 6h slot outbound)
* 1x Mayday (smoke/fumes in cockpit)
* 1x RA
* 2x Airprox gliders (in 1 min :bwah: )

Hoop een rustiger jaar in 2007.

Gelukkig en gezond 2007!

En Brasileiro, sterkte in het nieuwe jaar!
 
De totalen 2006

Totaal 556
waarvan 6 uur SEP
550 B737
0 GA
0 diverts
Op mijn laatste vlucht van het jaar 1 afgebroken Approach vanwege het niet werken van de Flaps /Slats, uiteindelijk geland met Alternate Flap extension Flap 15.
Nil further year

Iedereen een voorspoedig en gezond 2007
 
De totalen 2006

In mei mijn typerating gehaald.
In juni begonnen als co op de 737
Totaal 466 uur dit jaar:

20h zweefvliegen.
446h B737 (372h 737-500, 17h 737-300, 57h 737-700wl).
1 RA. (Italië waar anders)
0 GA.
0 diverts.

En met een beetje pech morgen een delivery flight naar Kiev om daar oud en nieuw te vieren (kist gaat vliegen voor Aeroflot):huilt: :(

Een gelukkig en gezond 2007!!
 
totalen 2006:

570 uur CRJ 200/700 (minder dan anders, 2 maanden eruit geweest..:huilt: )
1 uur SE TB10
179 landingen
348 vluchten
1 go around
1 RA
0 diversions
1 flapless

Het beste voor 2007 gewenst voor iedereen

groetjes

C
 
Totalen 2006:

770 uur 737-800
438 landingen
430 vluchten
1 go around
Stuk of vijf RA's
0 diversions
Tijdens elke vlucht gelachen! :grijns: :grijns:
Stuk of 20! actual CAT III's


Groeten SP
 
Effe een vraagje, want ik snap het niet helemaal:

Wat is het nut van deze thread?
Elk jaar wil iedereen de rest van de wereld laten weten hoeveel er gevlogen is. Waarom?

C
 
Effe een vraagje, want ik snap het niet helemaal:

Wat is het nut van deze thread?
Elk jaar wil iedereen de rest van de wereld laten weten hoeveel er gevlogen is. Waarom?

C

Zodat ik weet dat ik jou niet als collega wil?

All the best Mon!!

PS. Ga over een paar dagen mijn totalen eens invoeren en optellen.
Moet nog een paar dagen vliegen, incl. oudjaarsnacht (22.00 report time) hoe verzinnen ze het?
 
Totalen 2006.

Mijn 4de type in 3 jaar gehaald begin van het jaar.

357 uur Gulfstream 550.
130 uur Nacht
0 G/A
2 x afgebroken start.
1 x RA
Langste duty 17 uur (BIRK-KMDW-EIDW)

Beste wensen allemaal voor 2007.
 
En Cloggy ? Hoeveel heb jij dit jaar gevlogen :grijns:

Genoeg.... ;)

touch and go: Je zal mij echt niet als collega voorin krijgen, wees maar niet bang. Ik vind mijn huidige job veel interessanter!! (ik moet ook om 2200 reporten op oudjaarsavond, jou baas is niet de enige die gek is..:niet_bli: )

Wie volgend jaar op Stansted vliegt extra uren wil en gewoon even zeggen, dan stuur ik je effe rond...

Beste wensen voor iedereen op het forum!!

C
 
Back
Top