TOTALEN 2006

De leukste topic van het jaar! Weer een jaartje niet gecrashed en schadevrij gevlogen.

- 605 uur
- 104 (eigen) landingen
- 5 autolands
- 1 G/A due to ATC/runway occupied
- 20 uur sim
- laatste jaar met 3 strepen, hopelijk komend jaar de 4e streep erbij.

Fly safe & enjoy in 2007!

Koeneman
 
Ben ook weer bijna klaar voor het jaar, nu de Kerst nog even “werken” (vluchtpannen er net ingekopt) en dan van de week naar Joburg met de vrouwen voor oud en nieuw te vieren.

De totalen (met de komende dagen meegenomen):
Total time 2006: 537,2 uurtjes (meest Barbiejet)
Cessna SE: handje vol (weer veel te weinig)
Aantal vluchten: 224
Nieuwe landjes: 3 uit m’n hoofd, Polen, Montenegro & Ghana
Nieuwe velden: geen zin om te tellen
Celebrities: 1 (Nancy Arjam, zie www.nancyajramonline.com erug mooi)
Diversions: 1 (mochten niet landen omdat LIRN zogenaamt vol was)
Atlantic crossings: 6 (geloof ik)
Meest noordelijk: UUEE
Meest westelijk: KMKC
Meest zuidelijk: FAJS (maar heb ook op Cape Agulhas gestaan)
Meest oostelijk: OOMS
Kortste vlucht: KMMU-KTEB 0.5 block (9 min VFR airtime zondagmiddag, nog nooit zoveel TCAS symbolen gezien)
Langste vlucht: LGAV-HKJK 6.2 block
Verder: 3 kilo afgevallen, dochtertje loopt, 57 Marriott nachten + nog een 50 andere hotel nachten schat ik, 30 betaalde KLM DH vluchten (meest door baas!), kleine 20 ID95 “eigen DH” KLM vluchten (schat ik), kleine 20 andere airline DH vluchten en ook weer 0 keer buiten de deur ge……!!!

Allemaal goede feestdagen en veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar en veel happy landings!
 
tot Dusver ,260 ish op de B757 nog een BRU-LEJ-WAW-LEJ-BRU te gaan dit jaar maar we zullen de 275 niet halen dit jaar!!
een stuk of 5 G/A 1 diversion heb de kist een stuk of 5 keer gedekt door problemen.
Ben dit jaar niet op het matje geroepen en heb mn baas maar 1 keer en ******** genoemd(verstaat hij toch niet)

Prettige Kerst en een gelukkig Nieuw Jaar

Neil
 
Zo'n 200 uurtjes B757 (Yep, 't is een full-time baan), op een total van 4300. 3 G/A's waarvan 1 met Neil (whahahaha Flaps 15). 2 Birdstrikes, waarvan 1 met Neil (hmmm, zag iets wits). 2 Diversions. Grootste F/U, inadvertend G/A (nooit flaps selecteren met een pen in je hand). 3 keer in de QRH moeten duiken. 4 TA's, waarvan 3 boven Spanje (Africa begins over the Pyrenees). Leukste takeoff, Zonnige Zondagnamiddag in Zaventem in een lege ZevenvijfZeven Zonder veel peut, met een No Dereated Thrust ztickertje op de TMSP, een F-Zestien had het niet sneller gekund. Massel
 
740 uur B737 en nog wat single engine, maar dat vergeet ik altijd te loggen.
Ik geloof twee of drie go-arounds, waarvan een omdat een kist in LVP's op de highspeed exit bleef staan zonder te vacaten, terwijl ATC hem al drie keer had gevraagd door te taxien tot ze steady greens kregen. Ben nu nog kwaad.
 
2006:

737-500: 135:42 daytime, 29:31 nighttime
737-700: 310:57 daytime, 56:57 nighttime
16 uur 737 Full Flight Sim

Conversiecourse gedaan,
747-400F: 33:31 daytime, 50:07 nighttime (ben nog groen:D )
52 uur 747 Full Flight Sim

dus totaal: 616:45

277 legs, geen G/A, meerdere TA, geen technicals.

EN ja, ik heb nog steeds erg veel plezier in mijn werk!
 
Total time 2006:

613:44 op de CRJ200
2 G/A (vie, waar anders...)
1 diversion (lys, FC:1500, tempo 800, actual bleek een uur later 100 rvr te zijn)

In 2007 nog een paar uurtjes barbie-jet en dan is het tijd voor een A320 TQ.

Fijne kerst!
 
1 baby
577:44
0 go-arounds
15 keer klm ingehaald op de zelfde route
1 keer tijdens taxiën

totaal 5078 uur en 3 kids :D

iedereen hele fijne dagen toegewenst en tot volgend jaar! (ben al vrij van af 8 dec...)

garoeten
 
Nee, niet bij de buren. Daar nemen ze alleen Intercockpit low timers.
 
16,5 uur C172/C172TDI.. (tsja not much, maar wel naast een full-time baan)
0,5 uur op de Chipmunk, so cool..
1 x onder approachende 737 doorgevlogen (gecontroleerd, Dusseldorf)
1 x panpan (VFR wolkendek in boven het Hunsruckgebergte.. best spannend)
0 x paniek..
1 x 2,500 ft rakelings langs de Oktoberfeste in Munchen (foto's als bewijs..:radar: )
0 x intercepted..:grijns: hulde aan MUC INFO: geniessen Sie dem Aussicht..!
1 full-time baan opgezegd (31/12/06) om atpl sneller af te maken: 2007 gaat het worden :rt: !
 
Moet nog eventjes precies tellen het zal zo ongeveer dit zijn:

55 uur S/O 777
480 uur F/O Fokker70/100
0x GA
0x Diversion
2x De-iced
5x Actual CAT III
6x Celebrity

Veel dingen meegemaakt!
 
2006 gaat bij mij de boeken in als het jaar waarin ik mijn opleiding heb afgerond, mijn eerste type rating heb gehaald en mijn eerste jeturen heb gemaakt.

-25uur PA-44 (ME/IR)
-25uur C-172 (Rondvluchten)
-150uur Citation 560XL(S)

Fijne 2de kerstdag en een gezond en voorspoedig 2007!
 
Totalen 2006

Totalen 2006

Airworkers,

Totaal vooor 2006:

131 hr Total

18.6 hr ME Seneca
87.4 hr SE
25.0 hr simulator

Brevetten gehaald IR, CPL, ME-IR, fATPL, 02-01-2007 beginnen MCC

Hoop volgend jaar veeel meer uren te kunnen maken, lees: dat ik een baan heb:D

Groeten

:radar: André :radar:
 
160hr CRJ/200/700
Toen van rechts naar links en van donkerblauw naar lichtblauw
250hr F50
6 GA
1 RA
1 diversion

Oh en vwb die QNH sqauwken kreeg ik het volgdende te horen op een vroege ochtend na inchecken bij Manchester departure: "Lufthansa xxx reset squawk 5763, you are squawking your slottime at the moment" :D
 
2006, wat een klote jaar...

49:20 uur
veel vertraging opgelopen
kanker
ontelbare bezoeken aan het ziekenhuis
heel veel slapeloze nachten

Ben benieuwd naar 2007!!
Cheers
 
Dude , dat zuigt heel erg.
Beterschap en moge het in 2007 beter gaan , met heeeeel veel compensatie voor die rottijd.
Hang in there!
 
G*dvrdmme!!! Tis soms oneerlijk verdeeld in de luchtvaart, maar dit gaat natuurlijk buiten alle grenzen!

Ontzettend veel sterkte! en laat de moed niet zakken!


Groeten,
 
Back
Top