Greenville SC, Eurovlucht

Je bent ondertussen verhuisd neem ik aan ahahah!! maar de foto wil ik ook weleens zien hoor ;)......

AJ

Had je er vorige keer even bij moeten zijn tijdens de AW BBQ. Had ze speciaal voor Stevo meegenomen. Zal effe kijken of ik er straks even eentje in kan scannen. ;)

Edit:
Over een minuut of vijf staan ze op je MSN. ;)
 
Last edited:
He he he, dat kun je wel zeggen. Geen idee meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ik weet wel dat ze heel snel vertrokken was toen ik eenmaal weer terug was in NL. Zo leuk was ze namelijk niet. ;)
 
Hhahahah dat kwam toch door die chatbox waar we weleens op zaten???

Wij les van Pierre du Chien en jij maar rommelen met die T..temarie.

Gijs/Chino (zat toen in Oregon) staat trouwens op mijn hyves.....

Mzzls Steef
 
Ja, vond het ook best sneu voor jullie. Jullie gezellig een dagje naar Pierre luisteren en ik Siem maar z'n slaapkamer uit donderen om effe te "praten". :D
 
Hhahahahaha

Siem maar proberen te mediteren met dat gebonk...

Maarre een jaar geleden probeerden we een dagje te plannen, misschien kijken of het dit jaar gaat lukken????

In ieder geval VOOrdat het zomerseizoen begint...

Groeten Steef
 
Geen probleem... kom maar op! Ben de komende twee weken vrij. :grijns:
Maarre, jij bent toch ook bij AW borrel 4 april? Even zorgen dat de rest ook komt, kunnen we het mooi combineren. :D
 
Wij les van Pierre du Chien

:nicethread:Hebben ontelbare keren onder die naam ingeschreven in die strip-tent vlakbij Cross Yard/Cross Court waar je voor moest tekenen om binnen te komen (wtf?)..
Ben de naam effe kwijt , somebody..?In de buurt van die Mexicaan aan de westkant van het terrein??

"Name?"
Pierre Du Chien , sir .
"Sign here" krabbeldekrabbel .
"Next!"

"Name?" Piedro Di Cane , sir.
"Sign here" ....krabbeldekrabbel.
"Next!"

Hebben nog eens een stel van die meiden mee uit gehad , die waren goed gestoord!Mooie tijden man:grijns:
 
Ben de naam effe kwijt , somebody..?In de buurt van die Mexicaan aan de westkant van het terrein??

"Name?"
Pierre Du Chien , sir .
"Sign here" krabbeldekrabbel .
"Next!"

"Name?" Piedro Di Cane , sir.
"Sign here" ....krabbeldekrabbel.
"Next!"

NEPALS..............................

Hhahahah en toen werd Pierre du Chien een keer meegenomen naar de tent en zag hij dat ie inmiddels vaste klant was daar (er was al zo vaakonder zijn naam ingetekend) hahaha
 
Geen probleem... kom maar op! Ben de komende twee weken vrij. :grijns:
Maarre, jij bent toch ook bij AW borrel 4 april? Even zorgen dat de rest ook komt, kunnen we het mooi combineren. :D


Ja maar ik land in de nacht van 4 op 5 april op SPL...... dus dan moeten jullie er nog wel zitten..... haha

Mzzls Steef
 
1873831_auK7L-M.jpg


Wow, had dit Greenville topic nog niet gezien. Ik ken jullie volgens mij ook niet (kwam daar in mei 1995, school was net open toen) en herken ook de namen niet altijd. Paul Painter heb ik nog wel meegemaakt, hij kwam net terwijl wij daar al zaten maar nooit les van gehad. Ik heb les gehad van Mike en PP (en een enkele keer van Wouter). De kist van het filmpje komt mij bekend voor, alleen ken ik die registratie niet. Mijn solo was op deze kist:

1873754_oV22i-M.jpg


En dit was onze groep tijdens het officiele openingsfeest:

1873749_QwsLX-M.jpg


En ja, ik heb mijn foto's (althans een selectie) een jaar of 10 geleden gescanned en online gezet. De scanner was niet al te best, maar dat geeft het alleen nog maar een nog nostalgischer uitstraling. Deze beelden kennen we dan als het goed is allemaal:

1873750_tQCLT-M.jpg


1873751_JpPaE-M.jpg


Zelf zat ik op 8 Cross Court:

1873752_jvtKX-M.jpg


1873760_M2hJP-M.jpg


1873761_cTnHq-M.jpg


1873762_6NPjP-M.jpg


1873833_B2kdi-M.jpg


(vervolgd op volgende reply door vage link limiet van 10 plaatjes)
 
Tijd voor simpons, seinfeld en hot dogs:

1873832_WAAqv-M.jpg


Dit was onze sloep, een '76 Plymouth Grand Fury, die zo te lezen het niet overleefd heeft in 1997:

1873763_ajUKk-M.jpg


Nog wat herkenbare plaatjes:

1873812_QtTE9-M.jpg


1873813_5wc3P-M.jpg


1873815_Z3AnA-M.jpg


1873756_4qFiy-M.jpg


1873757_NjsDo-M.jpg


Greer Approach:

1873758_6QQV5-M.jpg


Met twee van onze kisten op het scherm (de C152 N1380U en C172 N2797E):

1873759_XNkbB-M.jpg


De Clemson Tigers (als ik me niet vergis) gaan bijna spelen:

1873766_z6axe-M.jpg


(vervolgd in volgende reply vanwege 10 pics limiet)
 
Hoeveel (if any?) van jullie zijn, dom als ik geweest, en blijven plakken in de V.S. ?
 
Ergens in de Chattanooga river ofzo:

1873771_58V6y-M.jpg


Dit was ook een erg gaaf stripje, Fairview:

1873775_SNqHx-M.jpg


Niet dat ik daar mocht landen, maar dat wisten we toen nog niet (muurkaart op school was niet aangepast nog) :).

Myrtle Beach moet ook bekend voorkomen:

1873777_EKCeC-M.jpg


Kon je zo te lezen allerlei leuke dingen doen?

1873779_iKa7Y-M.jpg


1873780_2Mydp-M.jpg


Spannend, Roanoke in Virginia:

1873781_6RoRG-M.jpg


En deze helemaal, Jackson County NC (met de Aztec de bergen in):

1873782_J6rvL-M.jpg


1873783_2XjuX-M.jpg


Elk jaar viel er weer een meter vanaf:

1873784_WCnLQ-M.jpg


(vervolgd)
 
First Flight, zijn vast ook een aantal van jullie geweest?

1873806_LxKUJ-M.jpg


En wat betreft die banaan, dat vond ik toch wel m'n lekkerste kistje. Volgens mij omdat ie een ILS ontvanger had, of iets dergelijks. Whatever, leuke tijd mee gehad:

1873755_4jUPW-M.jpg


1873773_Z3N22-M.jpg


Ik vond het echt prachtig daar, boven de smokey mountains:

1873764_Lhv9x-M.jpg


Als afsluiter een paar stoere mannen met veels te grote brillen :airforce::

1873830_6oYQX-M.jpg


Ik heb nog een paar plaatjes, inclusief wat Tulip momenten, die (inclusief die van hierboven) terug te vinden zijn door hier te klikken.

Vraag me af of er op airwork nog jongens te vinden zijn die ook in 1995 daar waren. Ik weet dat van mijn groepje (6 man) iedereen (uiteindelijk) in NL aan de bak is gekomen, van de vorige weet ik het lot van een enkeling (klc) en van de lichting na mij ook maar van een enkeling (beide in NL). Maar voor zover ik weet is niemand in de VS blijven plakken (al had ik er erg graag nog langer doorgebracht, was echt genieten).
 
1873831_auK7L-M.jpg


Wow, had dit Greenville topic nog niet gezien. Ik ken jullie volgens mij ook niet (kwam daar in mei 1995, school was net open toen) en herken ook de namen niet altijd. Paul Painter heb ik nog wel meegemaakt, hij kwam net terwijl wij daar al zaten maar nooit les van gehad. Ik heb les gehad van Mike en PP (en een enkele keer van Wouter). De kist van het filmpje komt mij bekend voor, alleen ken ik die registratie niet. Mijn solo was op deze kist:

Super cool die foto's die je allemaal online hebt gezet!! PP :) ?? Goede maat van me.... Heeft heeellllllllllllll veel collega's nu van mij les gegeven. Goede peer. Ik zal ook eens kijken of ik foto's kan scannen en online kan gooien.

Gr
 
Ik kwam nog een paar foto's op mijn Hyves tegen. :D

Bijna thuis na een lange cross country
94843829_5_x3fK.jpeg


De Aztec
94843830_5_6CIb.jpeg


Bij aankomst terug op de south ramp.
94843833_5_2TeY.jpeg


Discussie met El Stevo bij een approach on Greenwood, of we nou op centerline zaten of ernaast.
94843831_5_ZaEt.jpeg
 
Back
Top