De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
@TraxX

Reken er maar op dat je langer op de uitslag moet wachten... bij mij duurde het ruim 2 en een halve maand voor ik eindelijk de uitlag binnen kreeg
 
@TraxX

Reken er maar op dat je langer op de uitslag moet wachten... bij mij duurde het ruim 2 en een halve maand voor ik eindelijk de uitlag binnen kreeg

dat lijkt me vrij slecht voor je zenuwen ;)

nog mensen van hier die 30 november ook naar het CML moeten?
 
Heej Wesley!
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!! Gaaf he, die bak alleen meenemen ;)! Hoe gaat 't verder daar? Al druk bezig met IF ook??
Op de Kooy alles prima, paar weekjes geleden ook solo gegaan op de Lynx :D! Nu verder met de opleiding (planning voor 2e vlieger SAR staat nu ongeveer in maart). Tot snel en succes verder daar! Doe ze de groeten!
Greetz
 
Nou mensen, vandaag is de dag van de waarheid...
De cardioloog gaat me vandaag bellen met de uitslag van de aanvullende testen.
Hopen dat het positief is, dan ben ik door. :)
 
Vandaag GVSS intake gehaald, samen met 14 andere jongens van de 20.

Maandag kan ik me om half negen melden voor de GVSS.

PS. Vanaf januari zullen alle GVSS vluchten worden uitgevoerd op de Alsim.
 
Gefeliciteerd T-O.

Nu zorgen dat je het 200% kent en succes volgende week :)
Als je het hebt komt het vanzelf naar buiten, maak je niet te zenuwachtig (makkelijk praten inderdaad :p)
 
Gefeliciteerd T-O! succes met gvss

Wordt veel relaxter dus gvss vanaf januari. Alsim kun je veel nauwkeuriger op vliegen.
 
YES!!!
Ik ben door de cardioloog goedgekeurd! :biertje:
Man, dacht al, die bellen vandaag niet meer, maar kreeg net een telefoontje en het bleek de arts te zijn, hulde!

Nu even afwachten tot ik bericht van het CML krijg. :grijns:
 
Mooi man, nu de aanstellingsformulieren nog afwachten dus en wachten tot het februari is om te beginnen
 
Ben benieuwd, geen idee hoe het nu verder gaat.
Maar nu ik weet dat ik er door ben vind ik het wachten helemaal niet erg meer... ;)
(mocht er iemand zijn die wel weet hoe het nu verder gaat dan hoor ik het graag!)
 
Last edited:
Tomcat84.

Ik heb me pas net aangemeld op airwork maar las al wel vaak berichten op airwork en zag jou naam vaak staan.
Jij bent begonnen in augustes op de KMA neem ik aan?

Ken je toevallig Sam?? Die is ook in augustes begonnen..

Groetjes
 
Hier staat dat dus!!

Hier staat dat dus!!

Nice =)
Maarre..dit is dan ook de rede dat ik het door elkaar haalde :p
"Je moet dan ook niet raar opkijken als de selectievolgorde opeens anders is, als er opeens dingen veranderen of dat je andere testen krijgt. Nu zijn bijvoorbeeld GVSS en PO2 omgedraaid. Na PO1 krijg je dus eerst Intake van de GVSS en daarna de GVSS"
Goed bezig niek!

Groetjes
Sylvie
 
Gefeliciteerd niek, het mag duidelijk zijn dat je hart voor de zaak had.:grijns: :grijns:

Verdere verloop nu (pin me er niet op vast, maar zo heb ik het ondervonden) dat je je aanstellings-papieren in de bus ontvangt van de hand van onze staatssecretaris van de defentie, waarin je opkomstdatum KMA (neem aan voor jouw ook 05-02-'07), je duur van je contract dat je dan in februarie moet gaan tekenen en verdere info m.b.t salaris en verdere details voor je functie staat. Ik moet zeggen, een waterdichte brief en volgens mij is dit er zo een die je beter even in de huiskluis legt. Denk dat voor jouw ook van toepassing is dat je al op nagesprek mag gaan komen op CML, maar daar moet ik nog even op wachten.

geniet ervan, en hopenlijk tot februarie ! :airforce: :biertje:

Nitro
 
Hey niek,

GEFELICITEERD!! Denk idd dat de hele keuring er nu voor jou op zit.. Dus papieren tekenen en beginnen in februari! Ik hoop dat ik ook snel de (hopelijk positieve) uitslag krijg! Dus ff afwachten nog, en dan misschien tot februari ;)!
 
Thanks allemaal voor de reacties.
Net CML nog even aan de lijn gehad. Als zij het papierwerk van de arts binnen hebben moet het eerst naar Den Haag. Daar komt het 'definitieve' ja/nee vandaan. Vervolgens belt het CML mij om die definitieve uitslag door te geven. Gok erop dat ik voor december dat wel gehoord heb.

Aan de rest, controleer je status op pagina 1 even. Mocht je nog aanvullingen, wijzigingen, enz. hebben dan hoor ik die graag! :)
Allemaal veel succes met de testen!
 
trouwens niek, heeft de arts van het cmh jou persoonlijk gebeld? De arts die ik had op het cmh zei tegen mij dat ik gewoon moest afwachten tot het cml contact met mij zou opnemen.. jij hebt het dus beter geregeld! :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top