De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Goedbezig falco

gefeli! ookal ben je er natuurlijk nog laaaang niet. (niet om je te ontmoedigen alleen om je weer ff op je plek te zetten ;) ) maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. :D:D

Goedbezig!

Tks
 
Helaas...mij zien jullie a.s. maandag niet.
Heb vandaag zelf naar het CML gebeld om te kijken of er al iets bekend was.

Wat bleek....ik moet nog een keer naar de cardioloog, voor een inspanningstest. (waarom ze die test niet tegelijk met de 1e cardiologie-testen hebben gedaan mag joost weten...) Gelukkig wisten ze dat vorige week donderdag al maar waren ze vergeten om mij even te bellen.
Heb die test op 8 november. Nu maar hopen dat ik die haal en in februari aan de slag kan.
 
@ Falco
Gefeliciteerd, echter had ik van jou natuurlijk niet anders verwacht.
By the way, mijn plaatsing is in Juni in hoofddorrp voor de ATPL (start van de vliegeropleiding MLD minus 6 weken KIM). Tot die tijd ga ik varen op een mijnenjager als officier van de wacht.
Verder eenieder succes toegewenst met de keuringen.
 
Ik heb net met het CML gebeld. Ik krijg zo snel mogelijk een nieuwe uitnodiging voor PO-1 toegestuurd:D. Ik heb er nu al zin in.

@Falco, HvdZwan
Gefelicteerd jongens en veel succes met de opleiding.

Ciao Jimmy
 
HvdZwan said:
By the way, mijn plaatsing is in Juni in hoofddorrp voor de ATPL (start van de vliegeropleiding MLD minus 6 weken KIM).

In juni pas?! Er zit toch nog een klas tussen? Er is nu ook een KIM lichting bezig met een apsirant vlieger meende ik. Of moet die ook tot juni wachten voor de ATPL?

PS. PC-7 is vet. :cool:
 
Xtra said:
Eerst zaten we met 14 man verspreid over 2 kamers, nu met 14 in één grote kamer. De okt mensen komen in onze kamers :mad: :p:

Sorry kerel. :p:
ik ben ook blij dat ik bij je op de KMA kom hoorz :airforce:
 
heey HvdZwan, gefeliciteerd met je aanname, en succes met het wachten (begint heftig niet zo'n opleiding in de krijgsmacht) ;)
 
Gefeliciteerd Falco, ik hoop dat ik na mijn pvs komende week ook nog in de oktoberklas gezet word
 
Wij beginnen maandag 9 oktober met de VTO, beginnend op het CML. ZiN iN!!:cool:
Klas is trouwens 06-04, ter informatie
 
Volgens mij zitten een paar mensen al een behoorlijke tijd in Frankrijk....iemand daar nog wat van gehoord.
 
Last edited:
Niek_ said:
Bedoel je hiermee de eerstvolgende KMA klas?
Lijkt me dat jczeck de EMVO bedoelt, jczeck zit namelijk al op de KMA gezien de stand van zaken op pagina 1, en VTO zal staan voor Vaktechnische Opleiding denk ik. Ook is het zo dat de EMVO altijd start met een week CML en de KMA niet.

Toch???
 
Gefeliciteerd allen die de PVS hebben afgerond! Echt lekker he!! Heb zelf de PVS een aantal weken geleden afgerond (was echt super), ik moet nu nog voor de AAC komen en hoop dan in januari geplaatst te worden op het KIM.

@Wepz, er is nu geloof ik 1 aspirant vlieger op het KIM bezig die begin november naar Hoofddorp gaat. Veel plezier op de PC-7!!

@HvdZwan, succes met inslingeren :stapelge: :passed:
 
Wepz said:
In juni pas?! Er zit toch nog een klas tussen? Er is nu ook een KIM lichting bezig met een apsirant vlieger meende ik. Of moet die ook tot juni wachten voor de ATPL?

Er is nu op het KIM een lichting bezig van 4 man, volgens mij start hun ATPL op 6 november of zo iets. De klas zat vol, zodoende kan ik pas in juni aan de ATPL beginnen. Zit jij niet gewoon in die klas van november?
 
HvdZwan said:
Er is nu op het KIM een lichting bezig van 4 man, volgens mij start hun ATPL op 6 november of zo iets. De klas zat vol, zodoende kan ik pas in juni aan de ATPL beginnen. Zit jij niet gewoon in die klas van november?

Ik zit op Woensdrecht. ATPL is al reeds gedaan. ;)

@Xalara
Goed bezig, succes met de commissie, komt goed.
 
Hey,

afgelopen donderdag VMO-2 afgemaakt en FAM gedaan. VMO-2 ging goed, maar de FAM niet gehaald :mad:

Was er eigenlijk al bang voor, maargoed, nu 3 maanden even 10x zo hard trainen en dan kan ik hopelijk in februari beginnen. (heb 3 maanden uitstel)

Wel goed balen dat ik oktober niet meer haal. Succes aan iedereen die dan gaat beginnen in iedergeval.

Groetjes, Laurens
 
Balen man, had mooi geweest maandag beginnen..
Je kan nu iig 3 maanden trainen voor je de FAM opnieuw doet dus dan moet het wel lukken.
 
Veel succes Bimmer. :)

Laulau said:
Hey,

afgelopen donderdag VMO-2 afgemaakt en FAM gedaan. VMO-2 ging goed, maar de FAM niet gehaald :mad:

Was er eigenlijk al bang voor, maargoed, nu 3 maanden even 10x zo hard trainen en dan kan ik hopelijk in februari beginnen. (heb 3 maanden uitstel)

Wel goed balen dat ik oktober niet meer haal. Succes aan iedereen die dan gaat beginnen in iedergeval.

Groetjes, Laurens

Jammer dat je de FAM niet gehaald hebt. Kan je misschien vertellen wat er niet goed ging? Ik heb FAM ook over anderhalve week dus ik ben erg benieuwd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top