salaris piloot luchtmacht

Erg mooi filmpje Freeze:D. Ik heb zitten genieten. Het is inderdaad gewoon een droombaan. Mooier en beter bestaat niet:D

Ciao Jimmy
 
Om na 3 jaar toch nog even mijn mening te geven...
F16 piloot,.. enig beroep, keuring gedaan de mogelijkheid gekregen maar uiteindelijk geweigerd, zoals in die filmpjes allemaal hardstikke leuk maar je gaat daar wel gewoon mensen doden en dat moet je kunnen.. zou er zelf niet mee kunnen leven :)
 
空ゲル;195312 said:
Om na 3 jaar toch nog even mijn mening te geven...
F16 piloot,.. enig beroep, keuring gedaan de mogelijkheid gekregen maar uiteindelijk geweigerd, zoals in die filmpjes allemaal hardstikke leuk maar je gaat daar wel gewoon mensen doden en dat moet je kunnen.. zou er zelf niet mee kunnen leven :)

O jeez, you guys kill me...:haha:
 
空ゲル;195312 said:
Om na 3 jaar toch nog even mijn mening te geven...
F16 piloot,.. enig beroep, keuring gedaan de mogelijkheid gekregen maar uiteindelijk geweigerd, zoals in die filmpjes allemaal hardstikke leuk maar je gaat daar wel gewoon mensen doden en dat moet je kunnen.. zou er zelf niet mee kunnen leven :)

Zeker naar deze filmpjes zitten kijken. Warning: de tweede is niet voor de faint of hart

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=t6zKEUGsPCo&NR=1 [/YOUTUBE]

[YOUTUBE] http://www.youtube.com/watch?v=d7Rg5KJrSso&NR=1[/YOUTUBE]

Foutje van een Nederlandse F16, toch?

Waar komt dit soort simpele lui opeens vandaan?
 
Last edited:
Dames en Heren.

Het topic gaat over de remuneratie van de Officier Vlieger. De tweede Luitenant grijze driewieler operator en de Majoor Vlieger tank station kunnen hier hun input geven.

Voor diegenen met een persoonlijke niet compatibele visie omtrent het beroep van operationeel oorlogsvlieger mag ik verwijzen naar andere boards op internet die in die onderhavige visie gaarne voorzien.

White out.
 
Dames en Heren.

Het topic gaat over de remuneratie van de Officier Vlieger. De tweede Luitenant grijze driewieler operator en de Majoor Vlieger tank station kunnen hier hun input geven.

Voor diegenen met een persoonlijke niet compatibele visie omtrent het beroep van operationeel oorlogsvlieger mag ik verwijzen naar andere boards op internet die in die onderhavige visie gaarne voorzien.

White out.

:1855: :grijns:
 
Foutje van een Nederlandse F16

The bombing took place at about 11.40 hrs local time. A AGM-130 missile precision-guided munition released by a NATO F-15E Strike Eagle aircraft struck the centre of the bridge at the exact moment that the No. 393 passenger train, en route from Belgrade to Ristovac, was crossing the bridge.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grdelica_train_bombing

Helaas voor je statement was het geen nederlandse F16...

Om toch even on-topic te blijven; men kijkt hierbij wederom weer naar de elementen van de luchtmacht waarbij het om firepower gaat, daar er weer eens niet naar een Chinook, F50, KDC10, SAR-group, Cougar gekeken is, plus daarbij de humanitaire kant van de baan.
 
Last edited:
Hangt af van rang, dienstjaren en kwalificaties.
Maar op een operationeel squadron is het volgende een redelijke indicatie:

Onervaren 2400 netto p/m.
Ervaren 2800 netto p/m.
Zeer ervaren 3300 netto p/m.

Bedragen inclusief vliegertoelages, exclusief eventuele buitenland/uitzendtoelages.
 
Leuk dat discussies over Luchtmacht salaris uitmonden in een discussie over wie de beter is -civiel of militair! Duidelijk ook dat een aantal civiele vliegers wat oude frustraties hebben ofzo..

En dan komt deze:

Dames en Heren.

Het topic gaat over de remuneratie van de Officier Vlieger. De tweede Luitenant grijze driewieler operator en de Majoor Vlieger tank station kunnen hier hun input geven.

Voor diegenen met een persoonlijke niet compatibele visie omtrent het beroep van operationeel oorlogsvlieger mag ik verwijzen naar andere boards op internet die in die onderhavige visie gaarne voorzien.

White out.

Correct me if i'm wrong? -De kapitein hübschrauber-abteilung/ventilator mag hier toch ook reageren?

MUHAHAHAHAHAHAHAHAH! - Kerel.. die ga ik boven mijn bedje in de legeringskamer hangen! - Briljant.
 
Back
Top