Horloge aanschaf advies gevraagd

Zo, maar eens even een schopje tegen het topic! Lijkt een beetje last te hebben van de huidige crisis. Maar ben toch voornemens een beetje anticyclisch te investeren.

Ben een beetje aan het rondkijken naar of een Omega Speedmaster Saffier:

omega_speedmaster1.jpg


Of een Omega Railmaster:

Mdmchann_OmegaRailmaster.JPG


Iemand ervaring met een van de 2 of beiden?:cool:
 
Ik vind eigenlijk dat we met de huidige eco-trend ook onze horloges duurzaam moeten maken. Ofwel duurzamer.

Bijvoorbeeld op zonne energie, natuurlijk wel een beetje lastig in het donker.
 
He bah, als ik ergens die Eco-troep niet verwacht had was het hier wel!:stapelge:
(Het moge duidelijk zijn, heb geen hoge pet op van het hele eco-gebeuren! :grijns: ) Daarnaast zijn beiden automaat of handopwinder, dus komen geen batterijen aan te pas!
 
horloge

horloge

Deze heeft alles :)
2 jaar geleden gekocht voor 250 euro, een mooie Poljot, gemaakt op zwitsere machines die ooit naar Rusland zijn gegaan toen het quarz horloze kwam
 

Attachments

  • images.jpg
    images.jpg
    3.1 KB · Views: 0
Surferboy, die speedmaster is mooi. Staat ook op mijn shortlist.
Ben van plan om mezelf van de zomer weer eens een horloge cadeau te doen.
Kijk eens of je deze kan vinden. Geen idee wat ie extra moet kosten. Het is de 40th anniversary edition met Apollo 11 schildje.

omega-speedmaster-professional-moonwatch-apollo-11-40th-anniversary.jpg
 
Omega Speedmaster X-33

Omega Speedmaster X-33

Hard to get but very awsome!
 

Attachments

  • 32915000[1].jpg
    32915000[1].jpg
    5.7 KB · Views: 0
Surferboy,

Ik vind die 2e heeeeeel vet!

Groeten

:radar: André :radar:

Hahaha, ja ik vind ze allebei erg mooi! Heb ze beiden gister even omgehad, de Railmaster draagt iets lekkerder (Iets platter). Maar persoonlijk vind ik het uurwerk van de Speedmaster weer mooier om te zien:

p1010119%20(small).jpg


Tegen de achterkant van de Railmaster:

p1010884%20%5B640x480%5D.jpg



Surferboy, die speedmaster is mooi. Staat ook op mijn shortlist.
Ben van plan om mezelf van de zomer weer eens een horloge cadeau te doen.
Kijk eens of je deze kan vinden. Geen idee wat ie extra moet kosten. Het is de 40th anniversary edition met Apollo 11 schildje.

omega-speedmaster-professional-moonwatch-apollo-11-40th-anniversary.jpg

Jup met het Apollo 11 schildje is idd erg mooi, maar die heb je jammergenoeg niet met de glazen achterkant. En dat is wel een vereiste eigenlijk!

Deze vind ik persoonlijk ook wel erg vet, maar is net even een stapje te ver qua budget:

116400gv-72400.jpg
 
De secondewijzer van die Rolex heeft een nogal hoog kermis gehalte naar mijn mening :(

Speedmasters zijn erg mooie horloges! Overigens maakt Longines ook mooie:

gall_longines405.jpg
 
Een horloge is een sieraad voor me, denk dat een Casio beter z'n werk doet. Als ik exact de tijd wil weten kijk ik wel op mn iPhone of op de vliegtuigklok.

Zelf heb ik deze:
picture-128-494x534.png


Je kan hier in Madrid makkelijk 1000 euro (+-20%) er af lullen, zeker als je cash betaalt. Heb 'm nergens goedkoper gezien, ook niet in Zwitserland/tax free etc.

Fijne kerst
 
horloges

horloges

BKK 20 euro/stuk whahaaaaa, en als de batterij op is pak ik een ander klokje.:haha: oeps zijn automaten ook nog eens voor dat geld.
 

Attachments

  • horloges.jpg
    horloges.jpg
    7.7 KB · Views: 0
BKK 20 euro/stuk whahaaaaa, en als de batterij op is pak ik een ander klokje.:haha: oeps zijn automaten ook nog eens voor dat geld.

Heb in PEK eens een Rolex GMT master gekocht voor mijn zwager. Saffier glas, automaat en loopt na 2 jaar nog steeds. Maar ja, het blijft nep......
 
Ik heb sinds kerst deze, en ben er errug blij mee!
citizensst.jpg

Titanium, ecodrive, rotating slide rule bezel, alles er op en er aan.
 
Back
Top