Horloge aanschaf advies gevraagd

Hahaha, had zo'n vermoeden.... na de middelbare school is mijn scheikunde-kennis cntrl-alt-del gegaan :haha: Was een beetje in de war met de Micro Gas Tubes op bijvoorbeeld Ball horloges:

IMG_7753.jpg
 
Last edited:
Ok.

Een passagier kwam me vandaag voor vertrek naar de QNH en Elevatie van het veld vragen, om z'n horloge in te kunnen stellen.........:confused:

Dusssss.


Iemand enig idee wat dat voor horloge kan zijn geweest? Had geen tijd om het hem te vragen want ik was met een engineer in gesprek.
 
@ Overload.

Amice, dat moet dan deze zijn geweest.

dewitt948rm7.jpg


Take a look at the DeWitt Concept No. 1 and the first two words that would strike you mind would be ‘steampunk-ishly monstrous.’ The one-of-a-kind timepiece is an upshot of collaboration between DeWitt and French architect Jean-Michel Wilmotte. This gothic pirate spaceship of a watch does set new standards for steampunk artifacts with its expanding riveted case, flying tourbillon, five barrels and a 21 day power reserve. The flying tourbillon has been employed to counteract the force of gravity and keep the watch accurate. You might scream to read that it costs a whopping $633,000, but then, you know one-of-a-kind creations don’t come cheap.

Cheers
Art, (die al dertig jaar, geloof het of niet, geen horloge meer heeft)
 
Horloges met hoogtemeters zijn misschien wel geinig. Wel handig als mensen iets van de achtergrond van de luchtvaart weten. Een kwam er na de vlucht vertellen dat de doorgegeven kruishoogte niet klopte. Er stond toch echt maar 8000' op zijn klokje! [kom maar op met de F50 grappen, maar we zaten op FL120]
 
Bijna 650.000 dollar om met een petroleumkachel aan je pols te lopen.
Met "five barrels" , kan ie torpedo's afschieten ofzo?
 
Ok.

Een passagier kwam me vandaag voor vertrek naar de QNH en Elevatie van het veld vragen, om z'n horloge in te kunnen stellen.........:confused:

Dusssss.


Iemand enig idee wat dat voor horloge kan zijn geweest? Had geen tijd om het hem te vragen want ik was met een engineer in gesprek.

-disregard-
 
Last edited:
Ok.

Een passagier kwam me vandaag voor vertrek naar de QNH en Elevatie van het veld vragen, om z'n horloge in te kunnen stellen.........:confused:

Dusssss.


Iemand enig idee wat dat voor horloge kan zijn geweest? Had geen tijd om het hem te vragen want ik was met een engineer in gesprek.

kan van alles zijn....
Casio, Tissot toutch, enz.
 
@ Art,

Met alle respect voor onze passagiers, mijn geliefde klanten, zag deze er ietwat, ehh hoe zal ik het zeggen, 'verlopen' en licht verward uit.... (maar heel vriendelijk).
Ik neem aan dat hij zijn hele vermogen in dat stoom horloge heeft gestoken dan.

GPS-ers zijn de ergste.
PA: 'We're currently over Nice'.
Ding.
'Een meneer zegt dat we vijf mijl zuid van Nice zaten toen je dat zei en ook niet op 38000 ft, maar op 37351 ft.

Amerikaan: 'I'm gonna sue you, you flew too fast, you endagered us all, I'm gonna sue you and your company'.
Overload: 'Why do you think that Sir?'.
Amerkaan: 'The clouds went by much faster than on all other flights I've been on and we landed 20 minutes early. You must have broken the speed limits, you are reckless, you could have killed us all'.
Overload: 'You caught me there, let me give you the address to write to..'.
 
Last edited:
...

GPS-ers zijn de ergste.
PA: 'We're currently over Nice'.
Ding.
'Een meneer zegt dat we vijf mijl zuid van Nice zaten toen je dat zei en ook niet op 38000 ft, maar op 37351 ft.

...

Gewoon aan de betreffende wijsneus een notice of violation overhandigen vanwege het gebruik van een elektrisch apparaat met een antenne. Als hij kinderachtig kan doen, kun jij het ook :D
 
...

GPS-ers zijn de ergste.
PA: 'We're currently over Nice'.
Ding.
'Een meneer zegt dat we vijf mijl zuid van Nice zaten toen je dat zei en ook niet op 38000 ft, maar op 37351 ft.

...

Gewoon aan de betreffende wijsneus een notice of violation overhandigen vanwege het gebruik van een elektrisch apparaat met een antenne. Als hij kinderachtig kan doen, kun jij het ook :D

ontopic:

Ik heb dit (niet-vlieger) horloge en ben er erg blij mee:

1088699.jpg


Paul Picot Gentleman
 
Als jij piloot of PNF bent, dan IS het toch gewoon een pilotenhorloge ?!

:blabla:

En anders bluf je je er gewoon uit,

Hoe laat is het ?

3 minutes to impact :naund:
 
In 't verleden ooit 'n $ Breitling Navitimer Quartz 2400 Analoog/Digitaal gekocht (NL).

Na X tijd kwamen er wat probleempjes en werd de Navitimer Quartz 2400 terug naar de Breitling importeur gestuurd.

Wat bleek, er waren geen onderdelen meer voor verkrijgbaar :eek:

Voor mij geen Breitling meer.
 
Ben zelf nooit zo'n Breitling fan geweest, voornamelijk omdat ik geen van hun modellen mooi vind. Heb hetzelfde met Rolex.

Maar iedereen heeft zijn eigen smaak.
 
Back
Top