Pilot Shop in New York

psychomantic

New member
Beste leden,

Ik ben bezig met mijn PPL opleiding, alleen heb ik een goede headset nodig. Een vriend van mij gaat over paar weken naar New York, Manhattan. Ik wil voornamelijk een Bose headset laten halen en andere kleine spulletjes voor PPL/ATPL. Ik weet wel dat er 2 Bose winkels te vinden zijn, maar een winkel met allemaal stuff voor piloten? Heeft iemand een idee of er een pilot shop in de buurt van Manhattan New York te vinden is (max 15-20 km)?

In ieder geval bedankt voor de moeite.
 
Lightspeed zulu rulez. Net zo goed of beter voor veel minder geld. Heb die van mij vorig jaar via een ebay shop gekocht, maar toen kon ik hem bij US adres laten afleveren en later zelf meenemen. Helaas weet ik niet van pilot shops in buurt NY, deze zit zo te zien op Long Island: http://shop.americanairman.com/about.html
 
Die friend van je heeft vast een address daar (hotel?) Dan bestel je gewoon bij sportys.com geeft hotel-address op, laat je vriend bij het hotel informeren dat er een pakketje wordt bezorgd op zijn naam. Klaar is Kees!

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@ NOSIG: op die site hebben ze geen lightspeed zulu.

@ TheSkyisNoLimit: spotys.com is voor de UK he?

Misschien een andere goede website qua betrouwbaarheid, prijs etc in de VS? Dan laat ik die vriend van mij daar bestellen en laten bezorgen bij het hotel waar hij verblijft. Binnen 6 dagen moet dan wel lukken toch?
 
psychomantic said:
@ NOSIG: op die site hebben ze geen lightspeed zulu.

@ TheSkyisNoLimit: spotys.com is voor de UK he?

Misschien een andere goede website qua betrouwbaarheid, prijs etc in de VS? Dan laat ik die vriend van mij daar bestellen en laten bezorgen bij het hotel waar hij verblijft. Binnen 6 dagen moet dan wel lukken toch?

Sporty is voor de US. Hier een goede website waar je de betrouwbaarheid van de winkel kan aflezen aan de duizenden reviews die men achterlaat en waar prijzen altijd lager zijn: www.ebay.com . Ik heb de zulu van mij en mijn vriendin bestelt bij de ebay shop everythingaviation: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-..._Parts_Gear&hash=item19c4536584#ht_1142wt_990 . Als de link het niet doet, search op ebay naar Item number: 110667982212 .

Zoals je ziet 1941 reviews, 99.5% positief. Wordt gerunt door een wat ouder vrouwtje in Texas, heeft een hele mooie wrapping met text voor de zulu van mijn vriendin erbij gedaan (was cadeautje). Leuk email contact mee gehad en een uitnodiging om eens langs te komen. Shipping is gratis, bij meerdere bestellingen kan je korting regelen, wordt (als je betaald hebt via paypal) meteen op dezelfde dag verstuurd. Ongetwijfeld dat je met haar wat kan regelen.
 
Ik ben net als Nosig een grote fan van eBay. Heb al meer dan 500 feedback op ebay mijzelf. Wij kopen en verkopen en hebben 100%feedback.
En sportys is US based Just like Nosig said.
Ikzelf heb een BoseX en Lightspreed 3G. Het had weinig gescheeld of ik had de nieuwe lightspeed gekocht.
Maar Mijn werkgever wil dat als ik privé headsets gebruik deze TSOd zijn, dit is voor PPL natuurlijk overbodig.

Maar ik geloof wel dat missie gaat lukken.



Cheerio!

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bose of zulu

bose of zulu

heb vorig jaar ook vergeleken en zulu besteld

nu twijfel ik toch om voor de nieuwe bose a20 te gaan.
 
heb vorig jaar ook vergeleken en zulu besteld

nu twijfel ik toch om voor de nieuwe bose a20 te gaan.

Ik heb toch de Zulu besteld via www.sportys.com Ik ben zeer tevreden met m'n koopje. Als je teveel geld over hebt, dan zou je de Bose kunnen kiezen, maar of de Zulu minder is? Dat denk ik niet! Met m'n overgehouden geld heb ik nog andere spullen gekocht

Suc6
 
Back
Top