Wat is de beste werkgever? Alleen piloten aub

Wat is de beste werkgever? Alleen piloten aub


  • Total voters
    33
E

Engine

Guest
Ik vroeg me af wat volgens jullie de beste werkgever is om voor te werken? Dit is dan breed genomen, van salaris tot aan werkkleding.....etc.
Wil je zo vriendelijk zijn alleen te voten als je een piloot bent. Dank u wel.

Wanneer je maatschappij er niet bij staat kun je op "anders" drukken en jou maatschappij posten (met reden er bij waarom de door jou gekozen maatschappij zou fijn zijn)
Engin
 
Ik denk dat er een poll moet zijn, maar die is er niet. (of zie ik (nog) niet?)
Als je alleen piloten wilt, waarom plaats je dit dan in het gedeelte "De aspiranten" ?
 
Ik denk dat er een poll moet zijn, maar die is er niet. (of zie ik (nog) niet?)
Als je alleen piloten wilt, waarom plaats je dit dan in het gedeelte "De aspiranten" ?

Ja ik hoop dat de admin's het kunnen verplaastsen. Wanneer iedereen gaat stemmen krijg je onbetrouwbare resultaten, omdat ze het zelf niet ervaren maar vaak horen/gehoord hebben.
 
Ik denk dat de antwoorden ook heel persoonlijk zijn en dus is het moeilijk om één antwoord te geven.

Bovendien zijn er geen/weinig mensen die bij KLM, Delta, Martinair, Lufthansa en BA hebben gevlogen die dus wellicht ECHT kunnen vergelijken tussen de verschillende opties.
 
Ik heb denk ik de meest bekende maatschappijen in de lijst gezet. Ik hoop dat jullie het er een beetje mee eens zijn.
 
kansloze poll weer...
Gras en overkant verhaal... bij CX zitten ze te zeiken over hoeveel poen de QF boys verdienen, bij QF zitten ze weer te zeiken over de upgrade times vergeleken met EK, terwijl ze bij EK weer ziten te zeiken over de kut roosters vergeleken met CX.
 
kansloze poll weer...
Gras en overkant verhaal... bij CX zitten ze te zeiken over hoeveel poen de QF boys verdienen, bij QF zitten ze weer te zeiken over de upgrade times vergeleken met EK, terwijl ze bij EK weer ziten te zeiken over de kut roosters vergeleken met CX.

Ik vind het een beetje kansloos om te reageren op een poll die je zelf kansloos vindt. Ik wil geen ruzie maken, maar als je het onzin vindt kun je beter gewoon wegblijven. Beter geen reactie/vote dan weer zo'n domme reactie.
 
Ik vind het een beetje kansloos om te reageren op een poll die je zelf kansloos vindt. Ik wil geen ruzie maken, maar als je het onzin vindt kun je beter gewoon wegblijven. Beter geen reactie/vote dan weer zo'n domme reactie.
Klopt, ik ben ook kansloos. M'n Frans lerares zei altijd al: "ahh lollercopter, leuke jongen, kan niks.."
Overigens vind ik mijn reactie helemaal niet dom. Ik geef toe dat het niet zo liev was om deze poll kansloos te noemen. Ik probeerde slechts de waarde van deze poll resultaten toe te lichten.
 
Klopt, ik ben ook kansloos. M'n Frans lerares zei altijd al: "ahh lollercopter, leuke jongen, kan niks.."
Overigens vind ik mijn reactie helemaal niet dom. Ik geef toe dat het niet zo liev was om deze poll kansloos te noemen. Ik probeerde slechts de waarde van deze poll resultaten toe te lichten.

Ik vind het geen slechte poll, omdat mensen niet op QANTAS gaan voten als ze het een slechte werkgever vinden. Dit is iedergeval wel de bedoeling van deze poll.

AUB NIET VOTEN ALS JE NIET TEVREDEN BENT MET JE WERKGEVER.
Je kunt dan een post sturen met de reden waarom je het een slechte werkgever vindt.
 
Vinden jullie "kansloos" onaardig?
Dan vinden jullie het vast helemaal onkies als ik Engine voor vervelende kwal uitmaak en dat hij zichzelf maar moet verwijderen als hij alleen maar geinteresseerd is in posts die in zijn straatje passen.
Ik vind lollercopters post ook niet dom, maar het is wel moeilijk om hem op waarde te schatten als je nog niet gevestigd bent in de luchtvaart.
Reageren op iets waar je geen verstand van hebt. Da's pas dom.

(Ik wil overigens best wel even ruzie maken).
 
Vinden jullie "kansloos" onaardig?
Dan vinden jullie het vast helemaal onkies als ik Engine voor vervelende kwal uitmaak en dat hij zichzelf maar moet verwijderen als hij alleen maar geinteresseerd is in posts die in zijn straatje passen.
Ik vind lollercopters post ook niet dom, maar het is wel moeilijk om hem op waarde te schatten als je nog niet gevestigd bent in de luchtvaart.
Reageren op iets waar je geen verstand van hebt. Da's pas dom.

(Ik wil overigens best wel even ruzie maken).

Ok kunt u mij uitleggen waarom u mijn visie dom vindt? Wel beargumenteren aub als u het niet met mij eens bent... Zonder argument vind ik het een beetje zwakjes overkomen om mijn poll voor onzin/kansloos te verklaren. Maar laten we er maar een "psycho/social war" van maken. Het fysieke deel houden we maar even buiten beschouwing, als u het tenminste met mij eens bent :p Mag ik weten waar u vliegt en of u er tevreden bent(inclusief argument zou fijn zijn), dan heb ik mijn doel al bereikt?

mvg,

Engine
 
Last edited:
Ok kunt u mij uitleggen waarom u mijn visie dom vindt? Wel beargumenteren aub als u het niet met mij eens bent... Zonder argument vind ik het een beetje zwakjes overkomen om mijn poll voor onzin/kansloos te verklaren. Maar laten we er maar een "psycho/social war" van maken. Het fysieke deel houden we maar even buiten beschouwing, als u het tenminste met mij eens bent :p Mag ik weten waar u vliegt en of u er tevreden bent(inclusief argument zou fijn zijn), dan heb ik mijn doel al bereikt?

mvg,

Engine
Morning Glory heeft niet gezegd dat hij je visie dom vindt. Dat maak je er zelf van, maargoed, daar zal dan vast een kern van waarheid inzitten? ik ken je niet, dus ik neem maar aan dat dat zelf kennis is.

Ik was degene die je poll voor kansloos verklaarde, met mijn argumentatie in diezelfde post.
 
Morning Glory heeft niet gezegd dat hij je visie dom vindt. Dat maak je er zelf van, maargoed, daar zal dan vast een kern van waarheid inzitten? ik ken je niet, dus ik neem maar aan dat dat zelf kennis is.

Ik was degene die je poll voor kansloos verklaarde, met mijn argumentatie in diezelfde post.

Ik ben er van overtuigd dat je weet wat ik bedoel met mijn reactie. Moet je me nou gelijk weer beledigen omdat ik nu woord " dom " gebruik? Ik vind het allemaal een beetje zielig hoe mensen hier allemaal op airwork reageren. Ik plaats een thread/poll om kennis te vergaren. Komt er weer iemand die zijn mening gaat geven. IK HEB TOCH GEEN POLL GEMAAKT OVER MIJN POLL, OF ZIE IK HET NOU VERKEERD? (dit is overigens geen vraag!). Alsjeblieft lollercopter ga weg uit mijn thread. Ik vraag mensen om een poll in te vullen zodat ik en misschien iemand anders er iets van leert. Ik heb bij het plaatsen van deze poll niet gevraagd wat jou mening over mijn poll is, maar of mensen er aan mee willen doen. Ik heb deze poll nogmaals niet geplaatst om te horen van jou dat het KANSLOOS is, dus druk ajb op het rode kruisje rechts/links boven van je internet browser of ga iemand anders zijn thread afkraken. Dank je wel voor de moeite, maar dit geldt voor iedereen die van plan is hetzelfde te doen. Wat HELAAS dan ook erg veel gebeurd op Airwork. Het lijkt soms alsof mensen op Airwork komen om iemand te beledigen, dit vind ik erg jammer. Ik bedank dan ook de mensen die normaal gevote hebben zonder te beledigen

IK HOOP DAT JE VOORTAAN NIETS MEER TEGEN MIJ ZEGT, OOK NIET MET JE INDIRECTE BELEDIGING TERWIJL JE DONDERS GOED WEET WAT IK BEDOEL.
 
Last edited:
wat wil je bereiken met deze poll?

Ik wil weten of mensen tevreden zijn bij hun maatschappij zodat ik kan zien welke maatschappij goed scoort. Als mensen nou alleen voten als ze tevreden zijn bij hun huidige werkgever, heb ik mijn doel bereikt. Is het duidelijk wat ik wil?
 
Werkgever kiezen voor later? :biertje:

Immers komt er een punt in je carriere dat je natuurlijk moet kiezen tussen 1 van die maatschappijen niet waar

Jij snapt gelukkig wat ik wil bereiken :D
 
Back
Top