Fase 2 en 3 op 2 en 3 maart, wie?

ik heb op 12 en 13 januari fase 2 en 3 gehaald. (sorry dat ik het topic kaap ;) ) zijn er al mensen die geplaatst zijn voor de OAA klas van juni?
 
Ben vandaag gebelt dat er een uitvaller was dus ik ben vervroegd naar 2 & 3 maart. Dat word in hoog tempo het boekje er in stampen!

Zie je dan, Snappaz!
 
Ik denk dat ik door 'dat' op een wat vroeger fase 2 mag doen.

Ik had de sim-test om 12 uur, maar dat is mooi verplaatst naar 08:15.

Dat wordt 2 dagen half 6 m'n bed uit, aangezien fase 3 ook 08:15 is, haha. (Heb ik er zeker voor over, daar niet van)

Het boekje moet geen probleem zijn.
 
Last edited:
ik heb op 12 en 13 januari fase 2 en 3 gehaald. (sorry dat ik het topic kaap ;) ) zijn er al mensen die geplaatst zijn voor de OAA klas van juni?


Jazeker, ik was ook aanwezig op 13 januari.
Heb zelfs nog even met je gesproken.

mvg,
Jim
 
Simulator sessie gehaald!(45 minuten met een hartslag van 160+)

Op naar fase 3.

Wie van vandaag heeft de sim ook gehaald?
 
Jazeker, ik was ook aanwezig op 13 januari.
Heb zelfs nog even met je gesproken.

mvg,
Jim

heey man nice,

je medical ook al binnen? ik ben 31 januari naar schiphol geweest maar heb em nog niet binnen.

groet
timo

proficiat met je sim hey snappaz!
een veel succes voor morgen weer ;)
 
Hey Timo,

Ik heb me medical al gedaan maar ook nog niet binnen.
Zie je binnenkort bij het introgesprek.


Groet,
Jim
 
Simulator sessie gehaald!(45 minuten met een hartslag van 160+)

Op naar fase 3.

Wie van vandaag heeft de sim ook gehaald?

C'est moi! Heb vandaag ook de sim gedaan en gehaald. Ik had bijzonder goed gescoord vertelde hij me. Dat geeft al een flink stuk vertrouwen voor morgen (hoewel dat heel iets anders is, maar toch...)

Zie je dan Snappaz!
 
Vandaag fase 3 gehad. Ontzettend leuke dag geweest met een geweldig team.

Zojuist gebeld dus AANGENOMEN!

Start in Juni of November. De laatste optie zou om persoonlijke redenen zijn.

Vanavond feestje vieren!
 
Ik ben dus nog niet gebeld, maar ik weet dus ook niet of er alleen vandaag gebeld zou worden, aangezien het niet zeker was dat vandaag voor iedereen de uitslag binnen was... (Anders ben ik niet door)
 
Hey mannen die door zijn gefeliciteerd! Ik ben zelf al een aantal weken geleden door de selectie heen en zit in de juni klas(met nog 2 andere).

De mensen die ook door zijn naar de juni klas zouden mij een persoonlijk berichtje moeten sturen! Wij waren namelijk al van plan iets te gaan drinken, het lijkt me leuk als de rest van de ''toekomstige'' klasgenoten ook meekomen!

Gr,
 
Iedereen die door is gaat voor OAA? Niemand die kiest voor SAA? En zo ja, wat zijn de redenen daarvoor? Ben wel benieuwd! (Ik zit zelf nu in the USA, het SAA traject te volgen)
 
Ik heb een back in one year gekregen...
Zal morgen bellen voor de reden, maar ik gok dat het is, omdat ze me te jong vinden/te weinig levenservaring.
De mensen die door zijn, gefeliciteerd en veel succes!
 
Back
Top