Uitrekenen

@ JC !

haha, ik had niet verwacht dat iemand het ook
daadwerkelijk ging proberen uit te rekenen.

In ieder geval bedankt voor de moeite ;)

Ciaoooo
 
Wist ik wel, maar nou moet je wel ff checken of het klopt hé.
Want normaal kijk ik ook maar op de fmceeee
 
Hey Firekiddo,

Nou wat mij overwoog om piloot worden dat ga ik je nu vertellen, Ik kom uit een '' vliegers famillie '' mijn oom is een captain, en me andere twee neven zijn FO'ers, en mijn nichtjes als stewardessen. Tja kortaf? ik ben gewoon geboren als piloot. Ik kan wel meer vertellen? maar, dan ben ik morgen nog steeds niet klaar haha :D Maar bedankt voor je informatie kerel.
 
Hey Firekiddo,

Nou wat mij overwoog om piloot worden dat ga ik je nu vertellen, Ik kom uit een '' vliegers famillie '' mijn oom is een captain, en me andere twee neven zijn FO'ers, en mijn nichtjes als stewardessen. Tja kortaf? ik ben gewoon geboren als piloot. Ik kan wel meer vertellen? maar, dan ben ik morgen nog steeds niet klaar haha :D Maar bedankt voor je informatie kerel.

Wat een instelling. Enige arrogantie is je ook niet onbekend.

Begrijp me niet verkeerd. Misschien vlieg je wel als een scheermes, dat kan ik niet lezen vanaf hier natuurlijk. Heel veel plezier met de opleiding!
 
Ik spreek iemand aan met Kerel als ik met een vriend uit de kroeg kom. Tot ziens kerel.
Niet een "vreemde" op een forum, vooralals ik er nog info van wil hebben.
Maar misschien is dat de jonge generatie (gatver, heb ik dt gezegd) en de sociale media. Sorry, offtopic.

B737, graag gedaan. Sommige dingen heb ik opgezocht (Mach --> TAS bijvoorbeeld). Ga zelf ook even op zoek hoe dat moet. Niet nodig voor je selectie, wel leuk om al te kunnen. Als je dan een TPP profiel krijgt (zie andere thread) moet je later ook veel hoofdrekenen ;)
 
Hallo Talsma,

Oke? leg mij dat maar eens uit.. '' Vliegen als Scheermes" en arrogant ben ik niet hoor? dat is waarschijnlijk zo overgekomen :)
 
Neerlandicus hoeft die kerel in ieder geval niet te worden, dus wellicht heeft hij helemaal gelijk!
 
In de huidige maatschappij zijn we tegenwoordig alles wel gewend.
Ik kan het gelukkig nog wel hebben. Doch ik me zo volwassen en informatief probeer op te stellen in dit forum accepteer ik het nog wel als "kerel" te worden aangesproken. Misschien komt het door dat msn gebeuruh, ik ben tenslotte ook maar een student!
(er zijn oude mannen op dit forum;) vandaar dat je beter geen kerel kan zeggen.)

Ik hoop dat je het ver schopt, maar houdt rekening met een slecht vormgegeven bal en dat jij "pilot737" dus niet te ver naar achteren bent gelopen ;)Deze zin is gebaseerd op het roze bril principe.

Ik ben iemand die trouwens wel urenlang naar je verhaal kan luisteren, vandaar dat ik ook om een pm vroeg. Ik ben namelijk bereid je uit te leggen, voor zover ik weet, wat je nog meer kan doen dan alleen de caleidoscoop te richten op de linkerstoel.
 
Last edited:
Hey Firekiddo,

Nou wat mij overwoog om piloot worden dat ga ik je nu vertellen, Ik kom uit een '' vliegers famillie '' mijn oom is een captain, en me andere twee neven zijn FO'ers, en mijn nichtjes als stewardessen. Tja kortaf? ik ben gewoon geboren als piloot. Ik kan wel meer vertellen? maar, dan ben ik morgen nog steeds niet klaar haha :D Maar bedankt voor je informatie kerel.


Zeg je dit ook tijdens de selecties? :haha:
 
Je lacht je toch suf als je weet dat scholen hier ook meelezen en vaak aan drie posts genoeg hebben om er achter te komen wie wie is. Hebben ze de motivaties in ieder geval al klaar liggen!
 
Back
Top