Complimenten KLM88T 24/08 BCN-AMS

Status
Not open for further replies.
Tsjonge jonge, waar kun je je druk om maken, zit er nog wat oud zeer verscholen?

Ik heb Duitsers elkaar zwart horen maken, Fransen met elkaar horen en zien ruziën en een Zwitser een andere Zwitser horen uitlachen omdat hij een go around had veroorzaakt. Zou toch wat zijn als die elke keer op een obscuur forum zou komen uit huilen...

Ja, er zijn rotte appels, maar dat ligt niet aan de kleur van je pak/vliegtuig, echter er zijn ook figuren die elke scheet dusdanig opvatten als ware hun ziel onder een schoenzool verpulverd wordt...
ach.... THE KLM235, wordt ik ook zoooooooooo moe van.
Waarom moet dat THE er telkens voor. Slap lullen zijn wij Nederlanders wel heel goed in iig!
Wat een dom gelul vaak over de radio, maar dan kan surferboy misschien beter beamen ;)

Maar goed, ik heb ook wel eens zulke dingen tegen me horen zeggen, ook van HV trouwens, maar vaker KLM. Ik ga er altijd wel gewoon op in, rot toch lekker op met z'n allen!

Ach, ook hier hoor ik het vaak bij andere maatschappijen, vlm was/is er goed in, air berlin ook wel. Zelf betrap ik me er ook wel eens op, vrees ik. En slap lullen? Vaka in het Frans, maar dan op de 121.5..
 
ach.... THE KLM235, wordt ik ook zoooooooooo moe van.
Waarom moet dat THE er telkens voor.

Het is DE KLM, niet THE.


on topic; FPizza waar maak je je druk om zeg. Als dit je al op de kast krijgt wordt het nog een lange carriere voor je. Take a deep breath, met deze actie verlaag je je naar hetzelfde niveau.

Bovendien; als de heren in kwestie dit topic lezen lachen ze zich helemaal scheel denk ik.
 
ach.... THE KLM235, wordt ik ook zoooooooooo moe van.
Waarom moet dat THE er telkens voor. Slap lullen zijn wij Nederlanders wel heel goed in iig!
Wat een dom gelul vaak over de radio, maar dan kan surferboy misschien beter beamen ;)

Als er één maatschappij is die 'THE' heel vaak gebruikt zijn het onze Speedbird vrienden. Maar ik ben een gelukkig man en ga me niet overal over op zitten winden. Ben gaan vliegen omdat ik het zo ontspannen vond, niet omdat ik de hele tijd wilde stressen. Maarja, dat ben ik maar.
 
Als er één maatschappij is die 'THE' heel vaak gebruikt zijn het onze Speedbird vrienden. Maar ik ben een gelukkig man en ga me niet overal over op zitten winden. Ben gaan vliegen omdat ik het zo ontspannen vond, niet omdat ik de hele tijd wilde stressen. Maarja, dat ben ik maar.

Dat wij speedbirdies 'THE' gebruiken is ook terecht. Daarbij, 'Speedbird' is ook het coolste callsign dat er is.
 
Battle vs wannabe's Completed
Battle vs other airlines In progress

Of ben ik de enige die dit gevoel krijgt? :1855:
 
Ik vind het wel grappig dat de mensen die op hun pik getrapt zijn klm'ers zijn.
Voor de lieve vree wil ik best posten dat het om een blauw vliegtuig met witte staart ging.
Het gaat mij om een persoon die, in mijn ogen, wel een reality check mag hebben (nee de intonatie was niet grappig). Ik ga er dan ook bijna van uit dat zijn collega zich groen en geel zat te ergeren naast hem.

Ook wil ik er op wijzen dat het voorval zich afspeelde in Barcelona. Iedereen die naar Spanje vliegt weet hoe verschrikkelijk irritant en tegenwerkend spaanse vkl'ers zijn deze zomer.
Ik heb niks tegen de klm, maar een beetje genaaid door een landgenoot voel ik me wel. Mag ik?

@shockcooling: je n'est parle pas francais en daar ben ik soms wel blij om.
 
Speedbird is idd het coolste callsign dat er bestaat!

En man wat blijft het toch grappig om te zien als je 1 ding zegt wat er dan op gereageerd wordt ;)
lol
 
citaat PRUNO:
Ach.. Bij de HV hebben jullie Julio ... Verbaasd mij ook dat deze destijds door interpol geregistreerde verdachte bij jullie rondvloog. Laten KLM ers zich in het openbaar negatief uit over Julio en/of HV? Wij bij de blauwe verdedigen jullie "idioot" wel totdat hij een eerlijk proces heeft gehad..

Denk voortaan even na voordat je dit soort opmerkingen maakt!


Inderdaad denk even na voordat je dit soort 'garbage' optekent,, en met ongeloof aanschouw dat deze mensen in staat worden gestetd dagelijks de lucht te bevuilen.
 
Even een vraag aan onze speedbird mensen (dacht altijd dat ze allemaal de naam Nigel droegen:D)...
Dragen jullie dan ook van die super strakke pakjes en hebben jullie touwtjes aan jullie handjes, zeggen jullie ipv "Speedbird xxx cleared for take of" "Speedbirds are GO!!!!!"

Super cool man!:airforce:

Ik ga voortaan alle andere maatschappijen bashen als ze voor me staan bij de baan..."Hey ga eens even weg ofzo, KLM moet vooraan, dat heeft God zo gewild!"

O ja en aan onze E190 mannen bij KLC: De echte helden vliegen Fokker!

Lekker man, dit is echt heerlijk

@FPS zou je ook moeten doen, of ben jij nog steeds een hele serieuze boze piloot, een vette ACE! Dè man die het woord 'Professioneel' heeft bedacht, de redder van de luchtvaart, mijn voorbeeld, stuur even een foto dan kan ik jouw standbeeld verder afmaken (is nu nog een soort superman zonder gezicht).

pomtiedomtiedom, ik kruip weer in mijn schuilkelder en ga staks hopelijk weer lachen als ik de antwoorden leest :grijns:
 
Even een vraag aan onze speedbird mensen (dacht altijd dat ze allemaal de naam Nigel droegen:D)...
Dragen jullie dan ook van die super strakke pakjes en hebben jullie touwtjes aan jullie handjes, zeggen jullie ipv "Speedbird xxx cleared for take of" "Speedbirds are GO!!!!!"

Super cool man!:airforce:

Ik ga voortaan alle andere maatschappijen bashen als ze voor me staan bij de baan..."Hey ga eens even weg ofzo, KLM moet vooraan, dat heeft God zo gewild!"

O ja en aan onze E190 mannen bij KLC: De echte helden vliegen Fokker!

Lekker man, dit is echt heerlijk

@FPS zou je ook moeten doen, of ben jij nog steeds een hele serieuze boze piloot, een vette ACE! Dè man die het woord 'Professioneel' heeft bedacht, de redder van de luchtvaart, mijn voorbeeld, stuur even een foto dan kan ik jouw standbeeld verder afmaken (is nu nog een soort superman zonder gezicht).

Dit kannetje olie had ik nog om op het vuur te gooien.
pomtiedomtiedom, ik kruip weer in mijn schuilkelder en ga staks hopelijk weer lachen als ik de antwoorden leest :grijns:

Je kunt ook denken "Laat die gekke Jocky747 maar kletsen, ik zal me de volgende keer niet zo opwinden over dit soort dingen en een leuke vlucht gaan maken."
 
O ja en aan onze E190 mannen bij KLC: De echte helden vliegen Fokker!

Dat klopt, dat doe ik ook, de 50 welteverstaan!!!

Maar ja echte helden worden weggekocht door andere clubs.

Kijk maar naar het voetbal, PSV-ers worden door de grootste clubs weggekocht, dat gebeurd nu ook met de Fokker 50 helden......:D:D:D

Dus.....
 
...O ja en aan onze E190 mannen bij KLC: De echte helden vliegen Fokker!..

Klopt, als die Fokker niet aan de grond staat vanwege een ''wet socks smell'', problemen aan de bleed- of hydraulische systemen en jullie geen koffers staan te sjouwen. En dan mag je naar Keulen en Luxemburg, wauw!

En als de helden zich dan een ACE voelen omdat ze eindelijk weer eens op leveltje 350 met .75 mogen vliegen, dan knallen wij met .80 op leveltje 410 over ze heen en zitten wij eerder aan de bar. :biertje:

En echte helden dragen geen pet, toch? :D

Ik voel een interne KLC Fokker vs. E-190 bash aankomen, jullie ook? :grijns:
 
Dit topic is gesloten.

Ik heb sommigen van jullie al gewaarschuwd, zonder effect helaas. Niets goeds komt verder van dit topic en de bijdragen van sommigen zijn echt beneden peil.

Graag wil ik specifiek de postings van Purno en daarna Dilok aanhalen: Het betrekken van de genoemde zaak is echt een dieptepunt. Het is niet relevant. De snerende wijze waarop naar deze man wordt verwezen als 'idioot' is al laakbaar, de onwetendheid dat bij hun werkgever ook een aantal Argentijnse collega's rondvliegen en pending onderzoek op non-actief zijn gesteld is blijkbaar volledig aan ze voorbij gegaan. Zal je werkgever blij mee zijn als je dergelijke onwetendheid hier tentoonstelt en daarmee reacties uitlokt als de mijne of nog veel erger.

Toegegeven, humor is ook aanwezig in dit topic maar het afzeikgehalte wordt steeds hoger en daarmee is het nu dus klaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top