Feiten over Stella

Hoge scores halen schijnt allemaal niet zo moeilijk te zijn aangezien alle vragen zo'n beetje in verschillende databases zitten en je door goed de vragen "te stampen" toch nog best aardig kan scoren zonder dat je daadwerkelijk over de kennis beschikt (dit heb ik van horen zeggen aangezien ik zelf nog niet gestart ben met de ATPL theorie)

Daarnaast ben ik van mening dat Airbus en Boeing deze positieve geluiden de markt in knallen om meer kisten te verkopen. Deze "objectieve"onderzoeken zijn vervolgens de basis voor vliegschoolpropaganda.

Daar had ik nog niet over nagedacht.. Dankjewel bij deze
 
DeToekomst, Je zegt dat je twijfelt tussen EPST en Stella. Het is duidelijk dat je een goed gevoel hebt bij Stella maar nu vraag ik mezelf af wat ze jou vertelde in Maarssen over je aanstaande lening en de huidige markt met de bijbehorende job opportunities?

Ik lees al een tijdje mee op het forum met dezelfde gedachte als elke andere wannabee en ik raad jou (en elke andere wannabee) aan om verschillende fora onderdelen zoals o.a. 'De aspiranten' en 'Algemeen' te bestuderen (en niet alleen pagina 1). Geloof me, real eye opener!

Ik ben nu zelf 22 en studeer in Tilburg Bouwtechnische Bedrijfskunde (hopelijk afgestudeerd in mei/juni :grijns:) en wil hierna ook gaan vliegen maar zit net als Falco92 en vele anderen in een lastige situatie.
Ik garandeer je wanneer je je opleiding af hebt gerond ongeacht de school en zonder baan thuis zit, dan zal de situatie niet lastig maar verontrustend of erger zijn.

Ik wens je desondanks veel succes!
Ik ga weer terug naar de achtergrond van het forum informatie inwinnen voor mijn carrière.:biertje:
 
DeToekomst, met alle respect, maar ik zie het nut van dit topic niet bepaald in. Mijns inziens kun je de echte feiten, zoals jij ze noemt, makkelijk halen uit het andere bestaande topic over Stella door begrijpend lezen.

Verder vind ik het wel prettig dat daar ervaren mensen hun theorieën loslaten op de vreemde dingen die Stella uithaalt, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
 
nu bij stella 100+ pleuros uitgeven, met zo weinig uitzicht op een normaal betaalde baan , vindt ik niet getuigen van een heldere ,doordachte besluitvorming .Kortom niet geschikt voor piloot:rt:
 
Mijn instructeur in Oxford zei altijd: 'If there is a doubt, there is no doubt'

Dat citaat schiet ik graag even door.
 
DeToekomst, Je zegt dat je twijfelt tussen EPST en Stella. Het is duidelijk dat je een goed gevoel hebt bij Stella maar nu vraag ik mezelf af wat ze jou vertelde in Maarssen over je aanstaande lening en de huidige markt met de bijbehorende job opportunities?

Ik lees al een tijdje mee op het forum met dezelfde gedachte als elke andere wannabee en ik raad jou (en elke andere wannabee) aan om verschillende fora onderdelen zoals o.a. 'De aspiranten' en 'Algemeen' te bestuderen (en niet alleen pagina 1). Geloof me, real eye opener!

Ik ben nu zelf 22 en studeer in Tilburg Bouwtechnische Bedrijfskunde (hopelijk afgestudeerd in mei/juni :grijns:) en wil hierna ook gaan vliegen maar zit net als Falco92 en vele anderen in een lastige situatie.
Ik garandeer je wanneer je je opleiding af hebt gerond ongeacht de school en zonder baan thuis zit, dan zal de situatie niet lastig maar verontrustend of erger zijn.

Ik wens je desondanks veel succes!
Ik ga weer terug naar de achtergrond van het forum informatie inwinnen voor mijn carrière.:biertje:

Je gaat BTB afronden. Doe een Master en ga fulltime werken, of gewoon na je studie fulltime.. BTB is een goede studie, verdiensten zijn uitstekend. Beetje sparen en zelf een tijdje doorbrengen in de vastgoed zou mij een beter idee lijken. Kan je misschien nog je eigen airline starten ook..

Maar wie ben ik....

Succes!

Zelf ben ik onlangs begonnen met hetzelfde studie alleen zonder die 1e B.
 
Je gaat BTB afronden. Doe een Master en ga fulltime werken, of gewoon na je studie fulltime.. BTB is een goede studie, verdiensten zijn uitstekend. Beetje sparen en zelf een tijdje doorbrengen in de vastgoed zou mij een beter idee lijken. Kan je misschien nog je eigen airline starten ook..

Maar wie ben ik....

Succes!

Zelf ben ik onlangs begonnen met hetzelfde studie alleen zonder die 1e B.

Geluk hoef je niet terug te vinden in geld, misschien komt hij tot de conclusie dat hij na verloop van tijd toch wil gaan vliegen.
 
Iedereen bedankt voor jullie hulp, ik ga toch maar een domme risico nemen en het proberen. Miss ben ik een van de gelukkige die het wel haalt. Zo niet dan maar verder met wat anders. Ben nog jong en heb nog genoeg tyd in me leven. Enige wat ik vroeg was of iemand feitelyk kan bewyzen wat er zoveel over Stella geroepen wordt, maar iedereen komt en roept hetzelfde. Er zal enige kern van waarheid inzitten, ongetwijfeld, maar sommige maken het erger dan het is. K moet alleen nog me Grading halen by Stella. Dan hoop ik dat ik kan leren hoe ik moet vliegen, wat voor my het belangrykste is. K heb met genoeg stella en ex stella studenten gepraat pm nu ook en kwam laatst eentje tegen by Stella tijdens me 2e fase die 2 dagen na zyn afstuderen al gebeld werd door sunexpres. Gaat de komende 3 jaar in Antalya wonen. Ik hoop dat ik even veel geluk heb als hem. Ik weet ook wel dat het in deze tyd moeilyk is om een baan te vinden als piloot. Ik wilde alleen weten of ik by stella goed zit als het gaat om het vliegen alleen. Niet geschoten is altyd mis.
 
Iedereen bedankt voor jullie hulp, ik ga toch maar een domme risico nemen en het proberen. Miss ben ik een van de gelukkige die het wel haalt. Zo niet dan maar verder met wat anders. Ben nog jong en heb nog genoeg tyd in me leven. Enige wat ik vroeg was of iemand feitelyk kan bewyzen wat er zoveel over Stella geroepen wordt, maar iedereen komt en roept hetzelfde. Er zal enige kern van waarheid inzitten, ongetwijfeld, maar sommige maken het erger dan het is. K moet alleen nog me Grading halen by Stella. Dan hoop ik dat ik kan leren hoe ik moet vliegen, wat voor my het belangrykste is. K heb met genoeg stella en ex stella studenten gepraat pm nu ook en kwam laatst eentje tegen by Stella tijdens me 2e fase die 2 dagen na zyn afstuderen al gebeld werd door sunexpres. Gaat de komende 3 jaar in Antalya wonen. Ik hoop dat ik even veel geluk heb als hem. Ik weet ook wel dat het in deze tyd moeilyk is om een baan te vinden als piloot. Ik wilde alleen weten of ik by stella goed zit als het gaat om het vliegen alleen. Niet geschoten is altyd mis.

Wil jij een handtekening van de baas van Stella hebben onder de negatieve uitspraken hier @ airwork?

Doe die opleiding en vooral met roze bril.


Succes!:kerst:
 
Door jouw positieve geleuter over Stella zit die opleidingsplek wel snor....:yeehaa:

En die baangarantie komt ook heus wel goed, desnoods op de afdeling Marketing van Stella....

Die baan heeft hij al, wat een marketingstunt!:eek:fftopic:
 
Geluk hoef je niet terug te vinden in geld, misschien komt hij tot de conclusie dat hij na verloop van tijd toch wil gaan vliegen.

Vliegen doe je toch met geld?

Iedereen bedankt voor jullie hulp, ik ga toch maar een domme risico nemen en het proberen. Miss ben ik een van de gelukkige die het wel haalt. Zo niet dan maar verder met wat anders. Ben nog jong en heb nog genoeg tyd in me leven. Enige wat ik vroeg was of iemand feitelyk kan bewyzen wat er zoveel over Stella geroepen wordt, maar iedereen komt en roept hetzelfde. Er zal enige kern van waarheid inzitten, ongetwijfeld, maar sommige maken het erger dan het is. K moet alleen nog me Grading halen by Stella. Dan hoop ik dat ik kan leren hoe ik moet vliegen, wat voor my het belangrykste is. K heb met genoeg stella en ex stella studenten gepraat pm nu ook en kwam laatst eentje tegen by Stella tijdens me 2e fase die 2 dagen na zyn afstuderen al gebeld werd door sunexpres. Gaat de komende 3 jaar in Antalya wonen. Ik hoop dat ik even veel geluk heb als hem. Ik weet ook wel dat het in deze tyd moeilyk is om een baan te vinden als piloot. Ik wilde alleen weten of ik by stella goed zit als het gaat om het vliegen alleen. Niet geschoten is altyd mis.

Veel succes! Ik hoop dat je na je opleiding zo snel mogelijk op de rechter stoel zit van een jet. Je bent gemotiveerd, dat is te blijken, maar o'wee! als je tijdens je opleiding hier op AW komt kijken. Veel succes in ieder geval en houd mij (ons) op de hoogte!

Er is geen slecht vliegschool hier in Nederland maar het gaat om de baan. Maar alles opzij leggen en je focussen op 1 ding!

See you soon!
 
Back
Top