Vreemde vogel wil een vliegtuig kopen

Ik zou ook oppassen voor dergelijke praktijken
als in deze link beschreven...

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl.../Suicidale-Nederlander-vermoordt-piloot.dhtml

:niet_bli: Vreemd en bizar verhaal... maar ws wel waar!

Ik heb een aantal jaren een flight-review gedaan met een collega CFI
die een leeg coca-cola flesje bij zich had.
Toen ik hem vroeg waarom hij dat had zei hij: Voor zelfverdediging...
En hiermee mag ik langs security.

Een goede tip, 'k ga het voortaan ook maar doen als ik dit topic zo lees...

grtz VF

Ja, pas maar op! Want ik wilde van de zomer toch nog weer eens een vluchtje maken met jou. Volgens mij hadden we nog wat bovenwerk te doen!? Komt het cola flesje misschien nog wel van pas :)

Groeten,
 
Ziet er wel errrug gaaf uit die kist.

Volgens mij was het "vroeger" toegestaan iemand onder toezicht te laten vliegen mits je zelf onmiddelijk kon ingrijpen, als iemand dan rechts of links zit maakte niet uit.. Heel wat mensen hebben onder die regel bij MvvL proeflessen gegeven. Maar mischien iets veranderd wat ik niet weet..
 
Dat heet in de VS een "tire kicker", niet geinteresseert in kopen maar altijd proberen gratis uurtjes te sprokkelen door proef vluchtjes te maken.
Hij heeft toch wel betaalt?
 
Ik heb een aantal jaren een flight-review gedaan met een collega CFI die een leeg coca-cola flesje bij zich had.
Toen ik hem vroeg waarom hij dat had zei hij: Voor zelfverdediging...
En hiermee mag ik langs security.

Een goede tip, 'k ga het voortaan ook maar doen als ik dit topic zo lees...
Nog een goede tip:
28113588-450x450-0-0_MagLite_MagLite_6_D_Cell_Flashlight.jpg

En hij geeft ook nog licht!
 
Ik denk dat een iets kleiner exemplaar iets handiger is als je in een SEP kist zit. Maar gelukkig zijn ze er in allerlei maten.
MagLite%20C-cell.jpg

Klein genoeg om in een UL een mep mee uit te delen, tot groot genoeg om lekker mee te honkballen in een B747.:)
 
Ik dacht dat die dingen bedoelt zijn om lege batterijen in te bewaren.:niet_bli:

LOL !!! Geweldig, dat heb ik nu ook altijd. Heb je licht nodig, lijkt het wel een gloeiende spijker.... Ik heb nu zo'n Luxeon-LED lantaarn, die gaan een stuk langer mee en geven ook een berg licht..

Erg droge opmerking, maakt mijn zondag weer goed !!
 
Back
Top