Spannende TV Series

JACK BAUER schopt "tjukkie" norris' kont wanneer nodig... Waar is tjukkie dan wanneer senator palmer een bedreiging op zijn leven krijgt.. Oh ja, tjukkie zit in zijn texaanse bejaardentehuis lekkende omaatjes proberen te imponeren met zijn stoere verhalen van vroegah...

Tjukkie is oud en uit;)
 
Ja als het nou in Texas was, ok. Maar wat moet CHUCK NORRIS in hemelsnaam in een achterbuurt als Los Angeles. Hij heeft wel betere koeien te vangen.
 
wat is overigens de laatste stand van zaken vwb web TV? Welke programma's werken eenvoudig en goed om op je laptop livestreams te zien?
 
ff een update

Na ruim 2 weken downloaden heb ik eindelijk 24 seizoen 1 binnen (Folberts, ik hoop voor dat je hier geen distributeur van bent)... Gelijk de eerste 4 afleveringen gekeken en wat een held is JACK BAUER...

Jack is idd een held, maar het 'always getting into trouble' van zijn vrouw en dochter begint al ontzettend te irriteren tijdens seizoen 1 en dat wordt niet veel beter tijdens seizoen 2. :stapelge:
 
We vergeten de serie Reno 911.... Mag ook zeker niet in het lijstje ontbreken..

Sinds sites als eztv en mininova uit de lucht zijn heb ik zelf nog geen vervangende site gevonden voor series en films..:stapelge:
Isohunt geprobeerd maar de helft werkt niet of is nep...
Nog andere websites?

Mischien wordt het tijd om over te gaan op nieuwsgroepen....?!? Iemand hier ervaring mee?!?
 
Ik ben van mininova overgegaan naar piratebay... PB is erg makkelijk maar wel minder content...
 
Raphael Lito,

Ik heb nu seizoen 1 klaar en ik moet zeggen dat het me niet erg irriteert.. Die dochter van JACK BAUER is een hele beste met alles erop en eraan...

Helaas nu nog ff wachten tot seizoen 2 gedownload is...
 
Serieus,

Californication is echt geniaal!!!!! Ook fokkin verslavend met die korte afleveringen en al dat eyecandy de hele tijd... Heb net S02 afgekeken..

Heb vernomen dat Entourage ook geweldig is? Vergelijkbaar met californication?
 
Entourage is zeker erg goed, niet helemaal vergelijkbaar met Californication..maar zeker even verslavend!!:yeehaa:
 
wat is overigens de laatste stand van zaken vwb web TV? Welke programma's werken eenvoudig en goed om op je laptop livestreams te zien?

Heb sinds kort een Slingbox (www.slingmedia.com), had ik veel eerder moeten hebben... Ben er inmiddels wel van overtuigd... geniaal!

Heb op ebay een slingbox classic gekocht (ca. 80 euro), ding in nederland zetten en op de kabel+internet aansluiten en je kunt overal ter wereld tv kijken. Heeft een klein nadeel, je kunt de zenders niet sorteren, maar de volgorde is bij mij nu in ieder geval al redelijk logisch. Kwaliteit is afhankelijk van de upload verbinding, haal bij mij met een redelijk doorsnee internet verbinding een prima kwaliteit, denk aan rtl gemist.
 
Jack is idd een held, maar het 'always getting into trouble' van zijn vrouw en dochter begint al ontzettend te irriteren tijdens seizoen 1 en dat wordt niet veel beter tijdens seizoen 2. :stapelge:

inderdaad. ik zou zo graag eens een seizoen zien waar hij enkel de terroristen moet proberen stoppen, zonder zijn eigen familie of zijn eigen bazen tegen te werken. een seizoen waar hij dus enkel zijn werk moet doen.

maarja, dat zal nog even duren vrees ik...
 
Hey over 24 gesproken,

Ik stond vandaag met een film van 24 in mn hand.. Wilde 'm nog niet kopen want ik moet eerst nog 5 seizoenen kijken maar is het wat??
 
Slingbox (Solo) heb ik ook (via ebay uit Ierland), erg tevreden mee. Alleen wil het signaal niet over m'n airport extreme het internet op, maar daar was het me niet om te doen op zich. Ook ging de voeding stuk na een jaar ofzo, dit schijnt (bij de oudere in ieder geval) een standaard "feature" te zijn. Gelukkig met wat googlen op conrad een betere en goedkope vervangende voeding gevonden. Dus overal in huis mijn 2000 ofzo sat kanalen bekijken vanaf de laptop.
 
Ik mis ESPN bij iedereen?! Allerlei series met playoff's etc.

Vandaag (GMT):
00:00 NY Rangers at Montreal - NHL
Henrik Lundqvist and Carey Price square off in net as the Rangers take on the Canadiens at the Bell Center in Monreal.

03:00 Chicago at Vancouver - NHL
Swedish twins Daniel and Henrik Sedin are one of the best scoring combos in the NHL. Get a chance to see them in action as the Canucks host Patrick Kane and the Blackhawks, who can score some themselves.

Morgen (GMT):
20:00 NY Jets (verkeerde club, goede stad;) ) at indianapolis - AFC Championship - NFL
The Jets are the surprise team left in the NFL playoffs. They are one win away from the Super Bowl, but they have to get through Peyton Manning and the Colts in Indianapolis to get there.

23:30 Minnesota at New Orleans - NFC Championship - NFL
The NFC Championship game figures to be a high-scoring affair between two prolific offenses as Brett Favre and the Vikings take on Drew Brees and the Saints at the Superdome.

Morgen zeker kijken. Ik gok op (helaas) IND-NO voor de Super Bowl. Spannender kan ik het niet maken!
 
Mischien (nog) geen beroepspiloot, maar ik kijk/keek het volgende met veel plezier:

- Scrubs ( helaas al af )
- How i met your mom ( helaas ook al af.. )
- Las Vegas ( momenteel het project )
- Two and a half man ( als het toevallig draait op veronica )
 
Ik mis ESPN bij iedereen?! Allerlei series met playoff's etc.

Vandaag (GMT):
00:00 NY Rangers at Montreal - NHL
Henrik Lundqvist and Carey Price square off in net as the Rangers take on the Canadiens at the Bell Center in Monreal.

Die Ranger game van een paar dagen geleden was ook erg cool. Vorige week ook al de Phoenix Coyotes gemist (in real life dan). NFL vind ik persoonlijk niet zo heel veel aan.
 
simpsons? heb je sowieso genoeg voor een lange tijd;)
family guy
New kids (ook ge-wel-dig)
 
Back
Top