Stand van Zaken deel 29

Status
Not open for further replies.
Weet iemand misschien hoeveel MWO plekken er voor de augustus klas beschikbaar zijn? Ben zelf éen van de kandidaten voor de MWO. Zoals gezegd heb ik tussen maart-mei mn AAC gesprek.

oja, mischien een stomme vraag maar als je voor de mwo niet aangenomen word nav het AAC, kan je dan gewoon met de KOO doorgaan?

Ik vroeg me inderdaad ook af of je aangenomen kunt worden op de KOO als je voor de MWO wordt afgewezen. Iemand die het weet?
 
@ Shooter en Laboy

Tja ik weet het natuurlijk ook niet, maar dan moet er in ieder geval wel een plek zijn voor de KOO, dat is denk ik het grootste probleem. Ook omdat je pas vrij laat naar de AAC kan!

Maar ik heb er geen verstand van ofzo, hopen dat iemand anders wel een sluitend antwoord heeft.
 
Er komen klimmende en dalende bochten invoor. Ze zijn niet getimed (je doet dus geen Rate One), wel moet je ze natuurlijk op het juiste tijdstip inzetten en ook weer optijd op hoogte en koers zijn voor je volgende item;) Maar het is dus niet zo dat je precies 2:00 minuten over 360 graden hoeft te doen.

Ok, helemaal duidelijk! Bedankt man!
 
Heeft iemand tijd om de SvZ bij te houden? Na een paar maanden mag iemand anders het weer overnemen :D
 
Het Shooter!

Ik ben zelf MWO vlieger op de KMA op dit moment, dus ik kan je vraag hopelijk beantwoorden.

Er wordt bij mijn weten niet een maximaal aantal MWO plekken bepaald, omdat er per jaar meestal tussen de 2 en de 5 MWO vliegers zijn, en ze er het liefst nog ietsje meer hadden gehad. Wordt je dus geschikt geacht door de AAC, dan mag je in principe lang model doen.

Verder geldt dat ze bijvoorbeeld 15 plekken hebben voor de hele klas (MWO+KOO) Dus als jij een plek hebt, en afvalt voor MWO, kun je gewoon KOO doen.

Ik zou dus zeggen: probeer MWO! Je kunt altijd 'terugvallen' op KOO.

Extra note: MWO is een aanrader als je zin hebt in een beetje intellectuele uitdaging! Ik ben zelf net begonnen aan mn studie, en dat bevalt zeker goed!

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Ruben

Weet iemand misschien hoeveel MWO plekken er voor de augustus klas beschikbaar zijn? Ben zelf éen van de kandidaten voor de MWO. Zoals gezegd heb ik tussen maart-mei mn AAC gesprek.

oja, mischien een stomme vraag maar als je voor de mwo niet aangenomen word nav het AAC, kan je dan gewoon met de KOO doorgaan?
 
hoi redskull, bendankt voor je antwoord. Ik heb me net opgegeven voor de kma infodag van 10 maart a.s., heb gewoon zin om er weer even heen te gaan, laatste keer is alweer ruim een jaar geleden. Hopelijk kunnen ze daar nog wat laatste kleine vragen beantwoorden die ik heb mbt tot de opleiding ed., en las laatste dat het best als een pre word gezien als je al naar info/open dagen van de kma bent geweest. Dus misschien tot in maart en anders in augustus wel :D
 
Naar een infodag komen is altijd goed! Vooral voor je eigen beeld en motivatie is het goed, maar de aac vind het ook leuk!

Stuur me voor je naar de infodag komt maar een privébericht, dan probeer ik je die dag even op te zoeken. Kun je nog wat extra info krijgen en een extra rondleiding.

Gr, ruben
 
Ik mag morgen om 12:00 op voor PO1 in Soesterberg! Kan iemand mij vertellen hoe lang we met het hele programma bezig zullen zijn? Dit ivm een nog te maken afspraak morgenmiddag/avond. Bvd ;)
 
Ligt aan je resultaat. Bij een negatieve mag je na 1 (,5) uurtje toch wel weg. Bij een positieve zou ik er nog zeker 1,5 (pak 'em beet) uur aan plakken voor de vragenlijst achteraf en informatie die je krijgt over de GVSS.
 
Last edited:
Succes vandaag Daan! De 12 uurs klas is meestal een stuk kleiner dan de eerste klas, dus alles zou inderdaad vlotjes moeten verlopen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top