Het grote frustratie topic

Dit is MG als zijn net getypte berichtje opeens verdwijnt en hij alles opnieuw moet typen..

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=3C8Y-if2t3c[/YOUTUBE]

Leuk topic trouwens!:cool:
 
Nog maar wat ergernissen, ooit door NN vervat in een schrijven aan de Nederlandse regering:

Geachte Nederlandse Regering
Ik ga mijn land verlaten want mijn financiële toestand is dankzij de toepassing van de arbeidstijdenwet, de auteurswet, de loterijwet, de motorrijtuigenwet, de drankwet, de rijtijdenwet, de gezondheidswet, de hinderwet, de invaliditeitswet, de winkelsluitingswet tot en met de vestigingswet zeer onoverzichtelijk geworden.
Door de verschillende wetten ben ik zodanig aangeslagen, terneergeslagen, uitgekleed, uitgeput, uitgebuit, uitgetrokken, uitgeperst en samengeperst dat ik niet meer weet waar ik ben, hoe ik ben en of ik er nog wel ben.
Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor loonbelasting, inkomstenbelasting, straatbelasting, grondbelasting, onroerendgoedbelasting, rioolbelasting, waterzuiveringsbelasting, polderbelasting, gemeentefondsbelasting, dividendbelasting, vennootschapsbelasting, verzekeringsbelasting, beursbelasting, hondenbelasting, tabakaccijns, benzineaccijns, registratierecht, invoerrecht, statistiekrecht, reinigingsrecht en onrecht.
Ik ben verplicht bij te dragen aan APK, de AKW, de WAM, de WAP, de WW, de IAOW, de IOAZ, de ABW, de AWBZ, de WAO, de AWW en tal van andere weeën.
Ik betaal liggeld, staangeld, parkeergeld, tolgeld, sluisgeld, havengeld, legesgeld, kijkgeld, luistergeld, inschrijfgeld en contributie.
Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met invullen en uitschrijven, doorhalen, bekrachtigen en tekenen van inschrijfformulieren.
Ik heb reeds honderden malen verklaard dat ik geboren ben, zo ja, waar, wanneer en waarom, maar men schijnt mij niet te willen geloven.
Ik ben benieuwd of het in Frankrijk anders is.

Julien????
 
Ahh toch nog een puntje van ergernis ontdekt.

De hype rond juffrouw Cabau van Kasbergen. Een leuk snoetje hoor daar niet van, maar de mooiste vrouw van Nederland? Dan wordt het echt tijd om te emigreren! ;)
 
Ik fin jullie stom!!!!

Stil maar hoor Yolanthe. Ze menen het niet. Het zijn maar privevliegers en die mogen niet eens op het beroepsforum!

Oops, ik zie net dat de fokkerqueen geen privevlieger is, maar een Fokkervlieger (is bijna hetzelfde, lieve Yolanthe)
 
Ik ga echt weg van dit stomme forum. Ik ga m'n eigen Yolanthe-forum oprichten!
 
Neem je Yolanthe Cacao-van Batsbergen mee van de bank? Anders neemt zij straks de bank mee!:grijns:
 
Vliegende Jurist,
Ik wil een rechtzaak aanspannen tegen Folberts, Fuckerkoningin en Surferboy wegens laster en smaad. Ik had Gerard Spong al gebeld, maar die was met iets anders bezig. Iets met Argentinie.
Zal wel weer een steakhouse zijn afgebrand of zo. Leuk snoepreisje voor de man.
Heb jij nog tijd?
 
Dat heet toch slijmen ;) Morgen komt hij met een vraag: "zeg, kun jij me ff matsen..."
 
Kk irriteer mij aan die ko-le-re internet verbindingen in hotels waar je soms veel te veel tijd aan kwijt bent om alleen een verbinding op te bouwen.
Wat ik nog meer haat zijn die teringlijers met een MAC die dan claimen dat dat met een MAC noooooit gebeurd. Wankers.
Verder weet ik nu even niets meer, maar dat komt omdat ik nog geen bier in me donder heb.. :nicethread:
 
Kk irriteer mij aan die ko-le-re internet verbindingen in hotels waar je soms veel te veel tijd aan kwijt bent om alleen een verbinding op te bouwen.
Wat ik nog meer haat zijn die teringlijers met een MAC die dan claimen dat dat met een MAC noooooit gebeurd. Wankers.
Verder weet ik nu even niets meer, maar dat komt omdat ik nog geen bier in me donder heb.. :nicethread:
Pff, gelukkig heb ik een nieuwe mac gehaald pas geleden. Zal mij nooit gebeuren:grijns::kiss:
:grijns:
 
Kk irriteer mij aan die ko-le-re internet verbindingen in hotels waar je soms veel te veel tijd aan kwijt bent om alleen een verbinding op te bouwen.
Wat ik nog meer haat zijn die teringlijers met een MAC die dan claimen dat dat met een MAC noooooit gebeurd. Wankers.
Verder weet ik nu even niets meer, maar dat komt omdat ik nog geen bier in me donder heb.. :nicethread:

Klopt toch? :kiss::naund:
 
Sorry wil graag geld verdienen maar sommigen zaken laat ik uit principe schieten.

Huh?! Een jurist met principes??! Met andere woorden een geweten?? Werk je voor het Leger des Heils ofzo?

Ben het met Supi eens over die Mac-opscheppers.
Vooral van die gasten die ook geen idee hebben waar ze het over hebben, maar gewoon doorlullen wat ze ooit een keer gehoord hebben..

Ik irriteer me aan 42-jarige captains van 74's die al 10 jaar links zitten maar niet eens weten hoe je een emailtje verstuurt in Outlook of niet eens een Skype account kunnen aanmaken gedurende een 7 daagse trip..En je dan vervolgens continue lastigvallen met vragen hoe alles moet en je 6 keer per dag op je hotelkamer bellen...gvd...slopend
Geloof me, dat is me vorige week overkomen en dat is ook zo'n Mac-luller.

Enne Supi, dat internet is in PVG is gewoon k*t, maar niet zo k*t als Saudi Arabia
Succes met t bier...ik heb er al twee op in voorbereiding op 3 uur 'werken' in 3 dagen weg..
 
Back
Top