Het grote frustratie topic

Mijn stokpaardje:
Geef nu eindelijk de maximum snelheid op autoSNELwegen eens vrij. Lekker 200+ km/u "buiten kantooruren"... Ten oosten van ons kan het wel.
 
Dat in misdaad strafzaken vaker het slachtoffer een straf krijgt dan de daadwerkelijke daders. Wat een land...

Voorbeeldje:

Nu worden 5 van de 21 agenten die aanwezig waren in Hoek van Holland vervolgd terwijl er nog geen 10 van de meer als 200 vermeende relschoppers zich hebben gemeld bij het bureau.
 
Tsja daar heb je wel een puntje slipstream. Het moet niet gekker worden! Daar erger ik me ook aan :)
 
Het verkeerd gebruik van irriteren ergert mij. Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je. (zoals mijn reply ;) )

De punt had na de haakjes moeten zijn, zucht....

Moet je dan ook overal het laatste woord op hebben?
 
Ik erger me eraan dat ik al een tijdje geen medelij belletje heb gehad van Folberts, zo ga je toch niet met klanten om?? Smoesje met trouwen, huwelijksreis en zo... :blabla:
 
Je regelmatig flink ergeren aan iets blijkt gezond te zijn, zorgt ervoor dat je langer leeft. Dus ga vooral door...:D

Zit ook wel wat in natuurlijk, als je je nergens meer druk om zou maken is er ook geen prikkel tot verbetering of vooruitgang meer. En we weten allemaal; stilstand is achteruitgang....

Tot zover deze psychologische benadering....:biertje:
 
Ok. Ik ben nu toch al behoorlijk ge-irriteerd door Eikie.;)

Het ergert me tevens dat dit verspilling van bandbreedte is waardoor het totale Internet weer trager wordt.:blabla:
 
Ik ben ge-irriteerd dat Onassis het niet op prijs stelt dat ik even aan zijn rechterbal kwam krabbelen en dat Diana na veel aandringen nog steeds niet is ingegaan op mijn verzoek om Fatima en mij te vergezellen in mijn grote hemelbed.
Ik denk er echt aan om airwork te verlaten!
 
Ik ben geirriteerd omdat als MG airwork verlaat niemand meer chips haalt voor bij het bier op de bank! :traantjes
 
Dat Fatima Urfali nog steeds de waarheid niet durft te vertellen.
Face it Urfali: het is over!
 
Ah, vandaar de zonnebril:
 

Attachments

  • fatima2.jpg
    fatima2.jpg
    6.9 KB · Views: 0
Back
Top