onze gekleurde vrienden alias de moderators

Ik word een beetje kriebelig van sommige posts. Nu zijn een aantal mensen het helemaal eens met Diana. Waar waren jullie toen sommige mensen volgens jullie te ver gingen met Mr White af te branden? Beetje hetzelfde verhaal als de “vrienden” van onze lift monteur. Nu met bedekte worden zeggen dat de liftmonteur stom is..

Ik vind Mr White nog onze liftmonteur stom. (wat een weeïge zin) Het zal waarschijnlijk komen door mijn gebrek aan kennis van brandpreventie, maar ik zag de brand niet zo. Als men over hete onderwerpen discussieert, kan het er soms vurig aan toe gaan. Dat betekent natuurlijk niet meteen dat er ook daadwerkelijk brand is.

Ik ben het ook vaak niet eens met sommige populistische (Wilders) teksten. Maar de “beste” manier om die te bestrijden is het vrij woord. Ga in discussie en laat deze persoon(en) hun mening verwoorden. Door het ondergronds te houden, creëer je een veen brand.

Zijn er nog meer brandweermannen op dit forum? Het is nu net na zevenen en het is super weer hier in Malaga, (de TAF liegt ;) ). Dit verplicht mij na een cursus brandbestrijding verder te gaan met bier drinken hier. :biertje:

Grtz Mike5
 
Geen idee, ze heeft het nooit over je, maar wie weet!

Is jouw Fatima moslima, want dan denk ik niet dat ze het is, want "mijn" Fatima roept altijd "Oh, mijn God, oh, mijn God".


Denk het wel,want ze roept bijna altijd oh,mijn god,oh,mijn god als ik sommige reactie's laat lezen wat hier gepost wordt.:grijns:
 
Mike, get your facts and timeline right.
Het meerendeel wat heeft gepost na Diana's "uitleg" is niet van standpunt veranderd.
Er zullen altijd 18-jarige slijmballetjes bij zitten en ja, daar krijg ik ook wel eens de kriebels van, maar daar zal je van mij niets van horen.

P.S. CPW, nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren. ;-)

Ik heb echt te veel vrije tijd!
 
Last edited:
Mike, get your facts and timeline right.
Het meerendeel wat heeft gepost na Diana's "uitleg" is niet van standpunt veranderd.
Er zullen altijd 18-jarige slijmballetjes bij zitten en ja, daar krijg ik ook wel eens de kriebels van, maar daar zal je van mij niets van horen.

P.S. CPW, nog gefeliciteerd met je verjaardag (eer-)gisteren. ;-)

Ik heb echt te veel vrije tijd!
Sorry dat ik effe :eek:fftopic: ben!

Haha, ja k ben nu net 43 min niet meer jarig:grijns: Net mijn autotheorie gehaald, nu nog de praktijk:cool: Toch nog bedankt!
 
Last edited:
Mike,

Ik ben niet van standpunt veranderd hoor. Zodra meneer de Wit weer herstelt is, heb ik mijn vuurwerk uit China alweer illegaal geimporteerd.

MG,

Dat is het nou het leuke van op kantoor werken. Ik verdoe mijn tijd wel op kantoor met Airwork rondneuzen en eind van de maand mijn Airwork Fortune cashen :grijns:

CPW,

Gefeliciteerd :yeehaa: Jij doet het volgende rondje? :biertje:
 
Beste Julien, ik zou best willen trakteren was het niet zo dat precies op mijn verjaardag vadertje staat al mijn allereerste blauwe brief had bezorgd. Hierin stond precies wat ik hoogstwaarschijnlijk NIET kon krijgen omdat ik om ''educatieve redenen'' een vrij hoge schuld was aangegaan.

Is een keer wat anders, een opsomming van dingen waar ik dus geen recht op had. Ook lekker, effe alles inwrijven!

Om een lang verhaal samen te vatten: Het komt erop neer dat ik de komende jaren echt op een houtje moet gaan bijten. Die traktaties zullen helaas niet groter worden dan een frietje van frietzaak dus!
 
Ik gebruik dit topic er maar even voor, gezien de twee eerste quotes die ik hieruit heb gehaald.

Julien is back

In een ander topic lezend ontdekte ik dat Julien inmiddels staat genoteerd als 'gast' cq. alsnog gevlogen is :traantjes


Als men over hete onderwerpen discussieert, kan het er soms vurig aan toe gaan. Dat betekent natuurlijk niet meteen dat er ook daadwerkelijk brand is. (....) Ga in discussie en laat deze persoon(en) hun mening verwoorden. Door het ondergronds te houden, creëer je een veenbrand.

Helemaal mee eens. Ik dacht dat de branden inmiddels geblust waren en het gevaar op een veenbrand was geweken. Of maak ik nu een interpretatiefout, haal ik verschillende dingen door elkaar, of....?

Hoe dan ook: hopelijk duiken er niet nog meer (inmiddels voor mij vertrouwde namen van onervaren mannen - zie hieronder de quote - ja, still including Julien ) ineens op als gast ipv. als Airworker: wat mij betreft... allemaal lekker aan boord blijven hier :)

(...) mannen zoals Arthorizon, 19 of 77, Nosig, Kliko, Julien, Q-nimbus, Koning Lucht, Touch and go, Onassis en meer van die onervaren mannen.
 
De gemiddelde vlieger is geen sociaal goed aangepast, prettig heerschap.

Precies, dat is het probleem met een luchtvaart forum.
Inherent aan het gegeven.
Het is een beetje de eigenschap, alles beter weten.
Opninions are like assholes, everybody's got one.
Ik ben lid van drie luchtvaart forums (fora?) en vroeg of laat is het altijd hetzelfde liedje en juist daarom heb je moderators NODIG om de boel een beetje in het gangpad te houden.
Zonder word het vroeg of laat een zooitje.
Dus van mij: modereer lekker door.
Het forum is NIET van ons
:biertje:
 
Ik was even oude posts aan het doorscrollen en herinnerde dat ik nog even de uninformed wilde voorlichten.
De eerdere referenties naar Lord Flashheart wel te verstaan:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=gZOjzQLJUiU>[/YOUTUBE]


Grappig om Dr. House zo te zien.
En eentje die ik nog niet kende:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=aKfbSHW9uGA>[/YOUTUBE]
 
Back
Top