Banen, banen, en nog eens banen...

Dat jij pilotjobsnetwork serieus neemt. De laatstse Onur air update is zelfs van februari! Dit is geen officiele site en er staat vaak de grootste onzin die je maar kunt bedenken. Zeker gaan site om op zoek te gaan naar een baan, de officiele websites van de airlines vermelden dan ook geen vacatures voor vliegers.

Dank voor de vermelding.

Excuses dan bij deze.

Ik probeer mn best te doen voor de werkeloze piloten.

Mvg,

V1
 
Jongens, allemaal heel leuk en wel. Maar laten we 1 ding niet vergeten, de kwaliteit van NLS leerlingen is de afgelopen jaren zeer bedroevend te noemen. Een aantal maatschappijen heeft hierover beklag gedaan. Maar het verbaast me niks, gezien het feit dat ze voornamelijk les krijgen van onervaren portugese instructeurs. Tevens baseer ik dit op ervaringen van bekenden.

Als ze die deal rondkrijgen is het natuurlijk heel mooi, maar of elke NLS-er nou kans maakt op een baan daar?... Dan zullen ze eerst wat een het niveau moeten doen.

*zucht* is het nou echt weer nodig deze eindeloze discussie op te starten? Zolang je zelf niet in een aanname commisie of iets dergelijks van een maatschappij zit, zijn uitspraken over kwaliteit van scholen naar mijn mening erg onbetrouwbaar.
Ik ben zelf ex-NLS'er en ik kraak ook geen andere scholen af, wat ik wel weet is dat NLS een hele mooie deal heeft gemaakt en zoals bij de meesten bekend zijn Lufthansa selecties een van de zwaarsten (DLR). De 44 geselecteerden zullen dus hun beste beentje voor moeten zetten.

gr Jeffrey
 
Even terzijde:

Degene die dat regelt bij Germanwings is een ex-nls-er. Dus de dankbetuigingen zullen eerder aan hem gericht moeten worden dan aan de NLS...
 
Ja je kan 737 rated van de KLS komen, maar niet met 200 hrs on-type. Wel zijn er inmiddels 14 man van de KLS die dat wel hebben.
 
Om het even duidelijk te maken diegene die deze deal heeft kunnen sluiten is in eerste een zij. Tevens is ze in dienst van de NLS om maatschappijen af te bellen om te kijken of er studenten bij die maatschappijen kunnen worden geplaatst en zo ja op welke voorwaarde.

Ik denk dus dat deze eer ook toekomt aan de NLS én aan de persoon die dit heeft geregeld.
 
Heb al eens dit topic gezien en er even op gekeken. Afgelopen week was ik in de caribbean en hoorde diverse keren dat er banen aangeboden werden/ worden. Was er zelf een aantal jaren geleden en het is een leuke start van een vlieger loopbaan.
 
Back
Top