KLU "oog-hand-voet coordinatie" programma

uit de Engelse oefen test:

zwitsers.jpg


:grijns:
 
Daarom is het dus zo moeilijk om die vliegertesten te halen!!!!
:grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns:
te erg...
 
Hoi, ben nieuw hier op dit forum. Heb het echter wel al een tijdje gevolgd. Heb een vraagje over die prachtige test:
Hoe zijn de instellingen bij de echte test eigenlijk?
(Rechts=links of rechts=rechts voor de stick)
en
(links-links of links=rechts voor de pedalen)

Istria
 
Bij de echte test niet hoor :D

Bij de echte 2D test is:

Knuppel naar voren (van je af) -> balletje omlaag
Knuppel naar achteren (naar je toe) -> balletje omhoog

Pedaal naar rechts -> balletje naar rechts
Pedaal naar links -> balletje naar links
 
sja..
Zo kun je het ook doen he :grijns: :grijns: :grijns:
ik moet helaas nog 3jaar wachten tot ik selectie kan doen :( :(
 
allereerst bedankt voor het maken van dit programma!

Ik heb nog een VRAAGJE:

Ik heb zojuist joystick en pedaal gehaald (gekoppelt aan een stuurtje). de pedalen werken prima op het programma alleen de joystick niet. Bij settings->Joystick kan ik de joystick wel callibreren maar op het schermpje met het kruisje en balletje zelf werkt het niet.

iemand enige oplossingen?
 
Je zal het vast al wel weten, maar die 2d test bestaat al niet meer. Volgensmij is er alleen nog de 3d test.. en die kan je veel makkelijker oefenen zonder ingewikkelde computersystemen.

Groet,

LALA
 
Gewoon hetzelfde programmaatje gebruiken en 2 pedaaltjes kopen en allebei een kwartslag draaien. Dan heb je namelijk 2 bewegingen met 2 verschillende benen, net als bij de 3D-test. Joystick in combinatie met deze 2 pedalen 'droog' gebruiken en oefenen maar.
 
Daarbij zal ik je er wel op wijzen dat ze bij de testen zelf, zelf zeggen dat je het fout kan aanleren doormiddel van dit programma....
 
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de oefening een exacte kopie is van de echte 2d test. Ik was dan ook de test persoon van Tjeerd. En dan gaf ik feedback en paste hij 't weer aan.. Ik denk niet dat het veel zin heeft voor de 3d test. Zoals ik al zei is de 3d test veel makkelijker te oefenen. En wel gewoon met een lat/stok waar je twee niet al te grote wiskunde boeken op legt (standaard middelbare school formaat).. Dan teken je op je pc even een 3d ruimte.. met ene vloer die verdeelt in vlakken.. op die vloer teken je een lijn.. begin ergens en ga links rechts naar boven van vlak naar vlak. Ook een paar keer schuin naar beneden of naar boven. Zowel links als naar rechts.. Volg in gedachten die lijn.. En er bestaat een fotootje met daarop de bewegingen die de pedalen veroorzaken. Omdat je met ieder pedaal twee assen bestuurd en dus 4 bewegingen kan maken.. En wannee rje dit combineert nog meer uiteraard. Maar op deze manier kan je die lijn volgen die je hebt getekend in je 3d ruimte. Mij heeft dit geholpen want i kheb het gehaald. Ook ehbben een aantal andere mensen dit geprobeerd (ik had een aantal bestandjes verstuurd met de 3d ruimte tekening en de foto met de pedaal richtingen) en zij zeiden alle drie dat ze er baat bij hebben gehad. Het enige wat je verwaarloost is het joystickje die je maar even voor lief moet nemen. Met de joystick moet je er voor zorgen dat de taartpunt niet omvalt. Dit is niet het moeilijkste onderdeel. En als je de pedaal bewegingen al automatisch kan uitvoeren scheelt dit heel veel denkwerk en kan je je beter concentreren op het joystickje!.. Hoop dat dat je er wat aan hebt.

LALA
 
Niet oefenen en dus niet fout aanleren en jezelf niet gek laten maken en jezelf niet voor de gek houden werkt toch echt het beste.

Oefenen, lolbroeken. Je hebt het of je hebt het niet, klaar.
 
Back
Top