United Stripes Summer Edition 2009

United Stripes Summer Edition 2009

  • Ja, heb al vrijgevraagd!

    Votes: 11 34.4%
  • Als ik vrij ben wel!

    Votes: 6 18.8%
  • Weet ik nog niet

    Votes: 1 3.1%
  • Nee

    Votes: 14 43.8%

  • Total voters
    32

LaurensM

New member
United Stripes Airline Crew Party Summer Edition 2009

US2-Flyer-back&front.png


Na de zeer succesvolle eerste editie kondigen wij met trots het volgende United Stripes evenement aan!

Maandag 27 juli nodigen we al het vliegend personeel van Nederland uit in Nederlands mooiste beachclub: Bloomingdale aan Zee.

De deuren gaan om 16:00 open, zodat we met z'n allen kunnen genieten van de zon, de beats van onze airline DJ's en een uitgebreide barbeque, verzorgt door de koks van de Bloomingdale.

We hebben weer een paar van Nederlands beste DJ's in de line-up staan: Ricky Rivaro, Roog en Lucien Foort. Zij zullen begeleid worden door MC Crown en Glenn Helder op de drums.

Tot de 27e!

Het United Stripes team



viptreatmentbloomingdale.jpg



Maandag 27 juli
16:00 - 01:00
Beachclub Bloomingdale
€ 14,50 (voorverkoop)


Meer informatie en ticketverkoop op www.unitedstripes.nl en onze Hyve airlinecrew.hyves.nl.
 
LaurensM,

Je kent inmiddels de dril, reclame maken op Airwork = of betalen bij Diana of een aantal tickets in de verloting voor de Airwork Members!

Email en post adres van Diana staat als het goed is nog in je email. Anders geef ik het graag aan je door via een PM.

Ik ben er van overtuigd dat er menig Airwork Member naar het feest komt! Vorige keer voelde ik me net de paus, en maar zwaaien naar en kletsen met bekenden. :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ja maar André, je organiseert nu de BBQ, dan ben je toch net zo (schijn) heilig als de paus!
 
Hahaha,

Ok, maar ik vraag geen entree, je mag ook zelf je BBQ bij de bar afrekenen als je dat wil. Catch my drift?

De Airwork BBQ is niet commercieel, allesbehalve zelfs, als ik elke dag een BBQ zou organiseren zou ik falliet gaan. :D

LaurensM weet precies wat er bedoelt word en ik hoop dat hij ASAP contact opneemt met Diana.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ja maar André, je organiseert nu de BBQ, dan ben je toch net zo (schijn) heilig als de paus!

André organiseert de BBQ onder auspiciën van Airwork, dus officieel goedgekeurd!:biertje:

Edit:

Breaking news!! Laurens heeft 10 kaarten beschikbaar gesteld om te verloten op Airwork. Stuur mij een PM vóór 15 juli a.s. en je hoort of je er bij zit. NB: Je echte naam hoef je nu niet per se door te geven, dat kan wel als je tot de 10 gelukkigen behoort.
 
De animo is nog niet overweldigend. Nog geen beach vibes hier kennelijk.

Ik verzet de deadline naar vrijdag 17 juli a.s., dus als je kaarten wilt hebben, stuur een PM!
 
Ik heb gereageerd! :D

Ik hoop dat het mooi weer wordt met een ZW wind met 20 kts ofzo (overdag). Dan zou ik voorstellen dat we eerst met een groep gaan kitesurfen/surfen en dan naar de party! :D
 
En de uitslag isssss....:

1. Boer
2. Brasilero
3. Sierra Mike Delta
4. PH-Chucky
5. Viper1983
6. Fokkerkoning!
7. The Captain
8. Renze
9. André
10. Surferboy

En hopelijk komen nog vele andere Airworkers ook naar dit feest. Veel plezier op de United Stripes Summer Edition 2009!!! :yeehaa:

@LaurensM: dank voor deze mogelijkheid 10 Airworkers op de gastenlijst te zetten!

Nu moet eigenlijk wel één van de twee vlaggen in NL zijn op die datum, om op die manier een Airwork Meeting Point in te richten. Wel zo handig een eigen hoekje te creëren.
 
En de uitslag isssss....:

<snip>
Nu moet eigenlijk wel één van de twee vlaggen in NL zijn op die datum, om op die manier een Airwork Meeting Point in te richten. Wel zo handig een eigen hoekje te creëren.

Diana, ik heb nog geen reactie gekregen op mijn oproep, dus zal ik de vlag dan maar naar een van de gelukkigen sturen? ... André? Stuur me maar een PM...

Tante Pos brengt de vlag naar André, hopelijk op tijd voor de Stripes.
 
Last edited:
Back
Top