Welke auto rij jij?

Hahah, schitterend toch..blijft alleen maar meer door elkaar lopen! :haha:
 
Ook maar een duit in het zakje dan.



Onze all-in-one mobiel. Boodschappenwagen, verhuiswagen, Ikea-dozen-wagen, soccermomauto en surfmobiel. 170K km, 9 jaar oud en heeft ons nog nooit in de steek gelaten. En je kan zowaar zelf een lampje verwisselen. Ik wil nooit meer wat anders.

ItalyTour.jpg



Voor wat tieners met een Audi onder hun kont betreft: belachelijk. Accident waiting to happen. Jezelf mag je best doodrijden, maar zorg er dan wel voor dat je alleen aan boord zit en zoek dan een dikke boom uit zonder een tegenligger te rammen na een mislukte inhaalmaneouvre. :biertje:
 
Aha, het topic heeft eindelijk de benchmark van begrepen en niet begrepen satire bereikt waardoor ik eindelijk eens mee kan praten.

Auot’s en motoren bezitten is toch zo passé. Het is niet te begrijpen dat volwassen en onvolwassen mensen hier hun hart ophalen aan het in bezit hebben van een verplaatsings module en daar nog opgewonden van raken ook.

Misschien heeft het iets te maken met de grootte van het horloge of de merknaam zonnebril, maar dat het topic zich in frequente populariteit koestert is waarschijnlijk een indicatie van sluimerende prioriteits angsten.

Hoe gaat het dan met Art en zijn verpaatsingen? Wel, ik bezit GEEN automobiel. Dat hoef ik ook niet want de status die ik heb bij het bedrijf waar ik mijn vorstelijk betaalde consultancy uren aan declareer staat mij toe een BMW 7 serie E.L. met chauffeur 24/7 tot mijn beschikking te hebben, at no cost, vanzelfsprekend.

Kijk, now wer’e talking. The high end of transportation allowances. De chauffeur niet minder dan een retired sergeant major van een Ghurka regiment of Bosnian conflict fame. Die na gedane arbeid of na copieus restaurant bezoek de deur voor je opent, en vraagt of "Sir" nog andere wensen heeft.

“I am fine Gupta, to the house and don’t spare the horses.” Zo hoort het en dan pas heb je het gemaakt in pilot land.

Hard werken jongens en meisjes, dan komen jullie er ook wel. Over benchmarks gesproken.:haha::biertje:

Cheers
Art
 
Ach Art,

Ik heb me ook jaren laten "chauffeuren" . Ook nooit voor betaald, sterker nog chauffeur betaalde alles voor me, maar na een jaar of 18 had ik er genoeg van.
Heb toen het heft zelf in de hand genomen en dat bevalt me nog steeds!

En de auto's waarin ik destijds zat waren ook niet mis, kadettilek, Renault-Rolls, ferrari (rode fiat) 124 special. :eek:

GJK
 
Klinkt best wel leuk Art, maar ik zal altijd zelf in control van mijn destiny willen zijn.

De enige chauffeuse die ik heb is mij lovely wife, die drinkt niet.

Persoonlijk rij ik liever alles in afstanden onder de 400 Miles. Mijn vertrouwen in de regionaal pilots hier is niet bijzonder groot. De laatste staat waar ik nog in moet rijden is Alaska en dat komt tzt ook wel.

Er is ook zoveel te zien onderweg en nog zoveel mooie auto's die ik nog moet rijden.

Enigste reden dat ik een huis heb, omdat ik mijn auto's ergens moet kunnen parkeren:dozey:

Nog ff sparen, en dan huis eruit en de auto's hierin:biertje:.
 
Ik heb me ook jaren laten "chauffeuren" . Ook nooit voor betaald, sterker nog chauffeur betaalde alles voor me, maar na een jaar of 18 had ik er genoeg van.

Je bedoelt, toen ging je van school af en vond je vader het welletjes.
 
Hoe bevalt de DB9? Ik heb er laatst bijna een gekoch op aandringen van een collega, maar ik vond het toch zonde van m'n geld. Twee FO's hier in STN hebben er een, maar dat is volgens mij op afbetaling.

Wat een geblaat weer van onze RYR PR koning..:blabla:

Vooral dat; "Twee FO's hier in STN hebben er één".. Tuurlijk!!:grijns:... Dit topic gaat over welke auto jij rijdt!. Niet waar je collega's in rijden of wat je zelf laatst bijna gekocht had als je wel tonnen verdiende...

Purno
 
Wat een geblaat weer van onze RYR PR koning..:blabla:
Vooral dat; "Twee FO's hier in STN hebben er één".. Tuurlijk!!:grijns:... Dit topic gaat over welke auto jij rijdt!. Niet waar je collega's in rijden of wat je zelf laatst bijna gekocht had als je wel tonnen verdiende...
Purno

Online zie ik op autotrader UK zat DB9's voor rond de 50.000 pond/euro, da's ongetwijfeld goedkoper dan een nieuwe A6 GTI met alles erop. Dus het klinkt wellicht decadent, maar dat is het dus allerminst (zeker niet voor RYR bazen). Dus zo'n rare vraag vind ik het niet, hij past in ieder geval zeker in dit topic. Beter dan jou bijdrage aan dit topic tot nu toe in ieder geval (hoe nuttig of onnuttig je het topic ook zou vinden).
 
Vooral dat; "Twee FO's hier in STN hebben er één".. Tuurlijk!!:grijns:... Dit topic gaat over welke auto jij rijdt!. Niet waar je collega's in rijden of wat je zelf laatst bijna gekocht had als je wel tonnen verdiende...

Purno

Alsof een DB9 zo'n bijzondere auto is. Dan ben je wel heel triest. Volgens de buurman moest ik hem niet kopen omdat iedereen er al een heeft....
En die FO's hebben hem zoals gezegd op afbetaling, vandaar dat ik het vermeldde. Dat vind ik namelijk helemaal jammer.
Dat ik over de DB9 begon, kwam omdat Jaap Stobbe er een heeft en ik benieuwd was hoe hij bevalt.
Ik interesseer me niet voor auto's en heb er ook geen verstand van. Zoals gezegd was mijn fijnste auto ooit een Toyota Corolla uit 1985. (Nosig en Eikie herinneren hem zich nog wel).

De schade aan de R8 was £28k, zo is inmiddels bekend, en de verzekering doet niet mee :)
Heb Nosig de foto's gestuurd, zag er niet fraai uit.....
 
Nee een DB9 is inderdaad een lullig autootje, beetje een kappersauto eigenlijk :S. Dat die FO's de aanschaf kunnen financieren op een of andere manier kan ik inderdaad nog begrijpen maar je weet net zo goed als ik dat de verzekering op zo'n auto in Engeland niet te betalen is en zeker niet door een (jonge) FO (Of zijn dit toevallig FO's die van KLM zijn overgekomen na jarenlang captain 74 te zijn geweest?)

Bij ons rijden niet de captains en FO's in de mooiste auto's maar de Cabin Service Directors en de Pursers.
 
My point exactly. Ik vind het triest dat een FO een hele dure auto gaat leasen/op afbetaling koopt om een beetje popie-jopie te zijn in plaats van gewoon lekker een oud barrel te kopen.
Wij hebben inderdaad ook een aantal seniore cabin crew die in hele grote bakken rijden...
Zelf ben ik er nog steeds niet uit of ik mijn ouwe bakkie zal afrijden of inruilen nu hij nog wat waard is.
 
Back
Top