Flyin Texel September 2009

Aha! Misschien zaak om naast de zelfbouw//MLA//GA// een eigen Airwork corner in te richten! Met iniedergeval de KAX, EDD en ? Wie volgt??

JW
 
Met de EDD ga ik in september naar Zweden - Goteborg-Save en wat andere veldjes.

@nosig. Ik zal de 12e de KAX nog wel even volgooien en ga er dan vanuit dat jullie na mij direct (zonder te tanken en imperial) naar Texel kunnen. Scheelt weer tijd.
 
@nosig. Ik zal de 12e de KAX nog wel even volgooien en ga er dan vanuit dat jullie na mij direct (zonder te tanken en imperial) naar Texel kunnen. Scheelt weer tijd.

Top, maar dan tot de lip denk ik (heb jij meer ervaring mee dan ik) aangezien Overload anderhalf keer mij is (al compenseer ik dat zelf dus weer) en het waarschijnlijk volle bak wordt sowieso. Hoe meer tijd, hoe meer bier :biertje:. Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar ja... prioriteiten ofzo heet dat.
 
Ik ga voor jullie nog 2 rondvluchten doen en wil dan van te voren aftoppen. Maar misschien handig om mij dan van te voren door te geven met hoeveel jullie en gewichten vertrekken. Anders sta je opeens nog te drainen en dat zou zonde zijn.

KAX vliegt ongeveer 9USG/HR.

En ja ik had er graag bij geweest ... maar dat geldt ook voor Evora hmmm ... maar jullie zijn op zondag bij mij thuis uitgenodigd om de kleine stabilo te bewonderen.

Ciao
 
Die fillerneck lip vind ik prima, don't worry about it. Ik compenseer aardig voor de overload naast me en bagage is toch minimaal (als het al niet over het land vervoert wordt). Slaapzak, zaklamp, kotszakjes hebben we al.... Ik heb nog wel een rondvluchtje op zondag na aankomst, effe kijken of we een ABS (Airwork Baby Schauer) naderhand kunnen opzetten (gatver, wat klinkt dat burgelijk).
 
Heren,

De Airwork vlag, (1 van de 2, de 2e is inderdaad bij Onassis) is momenteel in mijn bezit, stuur even een PM met details dan kan ik hem wel opsturen, danwel overdragen in EHLE of zo.

Lijkt me leuk als jullie op EHTX een beetje de Airwork vlag kunnen laten wapperen. Wat leuke dames ermee op de foto zou ook leuk zijn. Dat trekt toch altijd weer extra bezoeker naar het topic :)

Trouwens, ik zal eens even kijken, wie weet kan ik ook wel een nachtje komen slapen op EHTX met de Katana. Snel even in het boekings systeem kijken, en in crewlink of ik uberhaupt wel kan:).

Groeten

:radar: André :radar:

PS: kan iemand anders na de flyinn meteen de vlag weer meenemen op reis, zou leuk zijn!
 
CMV, mijn hond had meer vlieguren dan de meeste PPLs. Met zo'n netje voor achterin de auto plus electriciteitsbuis maak je een perfect passende afscheiding tussen het bagagecompartiment en de cockpit, leg een kleedje neer en de hond kan gewoon achterin.

Hahaha, ja, mijn hond wil ook vlieguren! Maar ze is een duitse dog van 60 kilo, in een MLA is dat een iets groter probleem... (eerst oefenen in de auto en een rondje taxieën, safety for all!)
 
Texel is pas volgende maand...
Komend weekend zou ik of JW hem kunnen meenemen naar fly-in Schaffen-Diest (14-16 aug). Er komen waarschijnlijk verscheidene kisten met Airworkers, misschien ook wel vanuit EHLE.

N.B.: verslag en foto's Tannheim volgen binnenkort!

Heren,

De Airwork vlag, (1 van de 2, de 2e is inderdaad bij Onassis) is momenteel in mijn bezit, stuur even een PM met details dan kan ik hem wel opsturen, danwel overdragen in EHLE of zo.

Lijkt me leuk als jullie op EHTX een beetje de Airwork vlag kunnen laten wapperen. Wat leuke dames ermee op de foto zou ook leuk zijn. Dat trekt toch altijd weer extra bezoeker naar het topic :)

Trouwens, ik zal eens even kijken, wie weet kan ik ook wel een nachtje komen slapen op EHTX met de Katana. Snel even in het boekings systeem kijken, en in crewlink of ik uberhaupt wel kan:).

Groeten

:radar: André :radar:

PS: kan iemand anders na de flyinn meteen de vlag weer meenemen op reis, zou leuk zijn!
 
EBDT en EHLE

EBDT en EHLE

Nazgul; check je PM!

Op EHTX moeten we maar een AIRWORK corner maken. Vlaggen, thuistap en partytent meenemen ;)

:airforce:tot in Diest of op Texel:biertje:,

JulietWiskey
 
Back
Top