Flyin Texel September 2009

SpecialJ

New member
Diverse groepen amateur vliegtuigbouwers hadden onafhankelijk van elkaar een fly-in op Texel geplanned in het tweede weekend van september. Inmiddels hebben zij elkaar gevonden en samen met NVAV en KNVvL een voor Nederlandse begrippen grote internationale Flyin georganiseerd welke voor elke tak van kleine luchtvaart toegankelijk is. We hopen dat AOPA ook wil meedoen. Dus gewone kisten zoals Pipers en cessna's, maar ook MLA's en natuurlijk zoveel mogelijk Experimental's. Er is een vergunning geregeld welke bezoekers met vliegtuigen de mogelijkheid geven op het vliegveld tussen achterlijst en stabilo te camperen. Ook zijn er toiletten en douches geregeld op Texel Airport. Op zaterdag avond 12 September is er een BBQ geregeld in het vliegveld restaurant. Als je hieraan wilt deelnemen kun je meer informatie vinden en jezelf opgeven op:
www.flyin.nl

Tot ziens op Texel 11, 12 en 13 september 2009 !!

Tim, Henk, Aad en Rene.
 
Diverse groepen amateur vliegtuigbouwers hadden onafhankelijk van elkaar een fly-in op Texel geplanned in het tweede weekend van september. Inmiddels hebben zij elkaar gevonden en samen met NVAV en KNVvL een voor Nederlandse begrippen grote internationale Flyin georganiseerd welke voor elke tak van kleine luchtvaart toegankelijk is. We hopen dat AOPA ook wil meedoen. Dus gewone kisten zoals Pipers en cessna's, maar ook MLA's en natuurlijk zoveel mogelijk Experimental's. Er is een vergunning geregeld welke bezoekers met vliegtuigen de mogelijkheid geven op het vliegveld tussen achterlijst en stabilo te camperen. Ook zijn er toiletten en douches geregeld op Texel Airport. Op zaterdag avond 12 September is er een BBQ geregeld in het vliegveld restaurant. Als je hieraan wilt deelnemen kun je meer informatie vinden en jezelf opgeven op:
www.flyin.nl

Tot ziens op Texel 11, 12 en 13 september 2009 !!

Tim, Henk, Aad en Rene.

Huh? Aanstaande zaterdag is er ook al een fly-in op Texel. Bedoeld voor oldtimers en taildraggers, maar er komen ook homebuilts, clubkisten en andere bezoekers.
http://www.texelairport.nl/
 
Ik hoop dat de wind dit weekeind een beetje mee wil werken. Taildraggers en 25kts cross zijn geen fijne combinatie :eek:

Als de wind meewerkt dan ga ik ook met m'n zelfbouw TDtje.
 
Bedoel je de catamaran race? Daar heb ik in de zeventiger jaren twee keer aan meegedaan... maar ja, toen was ik nog een stukje jonger en fitter.

Als je er bent, zeilnummer 767.

Nog andere Airworkers die meedoen aan de Ronde van Texel?
 
Ik geloof dat er wat bekende van me meedoen, maar of ik er ook te vinden ben is even afwachten.

Ik zelf ben er waarschijnlijk niet, maar helemaal zeker is dat natuurlijk nooit! :)
 
BUMP

BUMP

Effe een bump voor de fly in en BBQ. Aangezien ik dé BBQ van airwork moest missen wil ik 'm wel inhalen op zaterdag 12 september te EHTX. Heb nog geen vrij gevraagd, kan dat alleen nog maar komende dagen anders is het te laat. Meer mensen die een zwoele Texelse avond wel leuk lijkt, zondagochtend weer terug? Iemand met een tentje per ongeluk?
 
Effe een bump voor de fly in en BBQ. Aangezien ik dé BBQ van airwork moest missen wil ik 'm wel inhalen op zaterdag 12 september te EHTX. Heb nog geen vrij gevraagd, kan dat alleen nog maar komende dagen anders is het te laat. Meer mensen die een zwoele Texelse avond wel leuk lijkt, zondagochtend weer terug? Iemand met een tentje per ongeluk?

Als je niet snurkt... lol. Eigen slaapzak enz.
Retour EHRD, za-zo. Niet 's ochtends terug maar ergens in de middag.

1. Nazgul Airlines Vliegfeest Catering
EBDT001a.jpg


CMV, mijn hond had meer vlieguren dan de meeste PPLs. Met zo'n netje voor achterin de auto plus electriciteitsbuis maak je een perfect passende afscheiding tussen het bagagecompartiment en de cockpit, leg een kleedje neer en de hond kan gewoon achterin.
 
Last edited:
EHTX fly inn

EHTX fly inn

OFF TOPIC @NazgulAirlines....

Met de PH-EPO heb je geen catering nodig toch :grijns::grijns::grijns:

ON TOPIC @ NOSIG Ik ga er heen met een PA28, maar heb misschien wat paxen die niet meer mee kunnen! (zit vol) Kan ik deze doorschuiven naar jou of nazgul AOC??

JulietWiskey
 
ON TOPIC @ NOSIG Ik ga er heen met een PA28, maar heb misschien wat paxen die niet meer mee kunnen! (zit vol) Kan ik deze doorschuiven naar jou of nazgul AOC?? JulietWiskey

Dat kan, ik ga denk ik maar vast beginnen met vrij vragen en kist (C172, ingehuurde JBH) regelen. Max 3, anders wordt het op de imperiaal.
 
@NOSIG;

Deal! Vertrek en briefing vooraf op EHLE. Kun je de KAX niet meenemen? vliegen we alletwee pa28.

Enne, ik stuur wat hulptroepen per auto en die nemen een bungalowtent EN vouwwagen mee... Kan jouw tent on top of that ook nog wel mee, beter voor de W&B.

Greetz JW
 
@NOSIG;

Deal! Vertrek en briefing vooraf op EHLE. Kun je de KAX niet meenemen? vliegen we alletwee pa28.

Greetz JW

Ik heb vandaag net de KAX geregeld (moet wel wat te showen hebben daar) vanaf 1700 uur. Wellicht dat Overload meegaat, dus wellicht max 2 man.... is dat heel erg? Dan moet ik alleen nog een tent kopen die ik daarna nooit meer zal gebruiken. Effe marktplaats maar op....
 
EHLE-EHTX

EHLE-EHTX

Nee man, ik heb hier nog (uit mijn oude tijd, dwz zonder auto+vouwwagen+kind+hypotheek+....:eek:) 2 lichtgewicht 2 pax tentjes liggen; 1x GreatAdventure en 1x Nomad koepelversie 1999)

JW!
 
Overload heeft een tent.
Ik probeer de KAC al jaren te overtuigen een imperial op de KAX te zetten, gaar dat nog lukken?
 
Back
Top