World of Warcraft

19 of 77

Active member
Any WoW players here?

I just started playing - finally have an Internet connection that's fast enough. Fantastic game!

I was thinking that we could team up to complete some of the harder quests or run instances.

Who knows - if there are enough of us we can form our own Guild!

I play on the Saurfang server (Horde).
 
Yeah, I used to play it. But basically it's just a gambling machine you play to get the best items. The quest are totally unimaginitive and get really boring after a while.

I played it for 2,5 years. The last year I played it seriously and dedicated, but once it started affecting my social life I pulled the plug.

** Walks into group therapy **
"Hello, my name is Slipstream and I haven't played World of Warcraft for 1,5 year now"
** Apllaus ensues"

- Slipstream, WoW Free since 2007
 
Ik heb het vanaf het begin gespeeld, maar ben er nu sinds 2 maanden mee gestopt, en dat bevalt me goed! Opeens heb ik weer tijd voor dingen :D, maar ik vond WOTLK eigenlijk tegenvallen als 'High-End-Player', en na een week of 3-4 had ik alweer, op één na, de beste gear die er was. Ulduar duurde me te lang.

Naxx heb ik in vanilla WoW al, oh, 10000x gespeeld, en toen was dat VERUIT de moeilijkste instance die er bestond. Ik liep tot ik was gestopt nog steeds weleens met m'n Judgement armor rond in Orgrimmar, gewoon omdat het het mooiste armor van het spel is.

Ik speelde zelf op Magtheridon-EU, ooit de meest Hardcore server die er was (we hebben bijna de hele Alliance weggejaagd), met een level 80 Pala en Warlock, en nog een level 70 Druid die ik nooit naar 80 gegrind heb.

Wel 4 jaar onwijs veel plezier aan het spel beleefd, maar nu is het mooi geweest.

Gr

Eztonic (level 80 Warlock)
Thrilas (level 80 Pala)
Knark (level 70 Druid)
 
I've played the game to, for about 1.5 years, and yes: it REALLY is addicting. I had a level 70 warlock which I raided the highest dungeons possible in Burning Crusade ( So Black Temple, Mount Hyjal, etc.) Then when WOTLK came out, I bought it, but then got a GF. So suddenly got a lot less time to play, so I decided to pull the plug out of the system to have more time with my girlfriend and school ( which I was neglecting a bit).

Now, I'm glad I don't play anymore, because with my exams coming up ahead, I probably wouldn't make it, because I choose WoW to have a higher priority ( yes, I'm bad, I know!).

Also, when WOTLK came out I was like:"WTF, now all my gear which I spended hours to get, is suddenly CRAP. fuck you BLizzard!"

Ahh well, I might start playing after the exams a few time, but it will never be as fun as it used to be to me!

I've played on The Burning Legion, one of the most crowded Realms/servers in WoW. Extremely good guys, well, not GOOD; they just had more time then me, thats all :p

so yes, it does ruïn your social life IF you don't watch out!

@Q-nimbus: All servers got free chararcter migration from alliance to go to Maghteridon, because there were hardly any alliance people there, haha!
 
Ik speel het ook, op Burning Blade. Heb het vanaf het begin (lang, lang geleden ;) ) ook in mijn eentje gespeeld maar dat is eigenlijk afgelopen toen ik naar Sri Lanka ging (teveel lag op mijn ADSL daar), en dat was goed voor het sociale leven :). Maar ik speel nog steeds zo 1x per 2 weken een paar uurtjes met 2 vrienden in Nederland. We hebben samen een mini-guild en dan is het wel lachen zo met zijn drie-en.
 
Bij het interview van m'n opleiding werd specifiek gevraagd of ik WoW speelde. Ze hadden meerdere ervaringen met leerlingen die slapend of half slapend in de klas zaten, omdat ze de hele nacht in de World of Warcraft zaten.
 
Silent Hunter III !!!

Met een paar halve liters bier midden in de nacht uren lang door de oceaan ploegen en dan plots in een grote zuid-wester storm op een amper beschermd convooi stuiten met een paar grote tankers...
torpedo's instellen... buizen openen... een laatste berekening en afvuren die handel om vervolgens diep weg te duiken en een minuut later hopen dat ze raak zijn en proberen de depthcharges te ontwijken...
Geen WoW maar zó verslavend ook!
 
Last edited:
Nog ouder: tekst-gebaseerd systeem "Hammurabi" waarin je een dictator speelt van een klein landje.

De oudste (bij mijn weten) en in 1980 zelf verslaafd aan geweest: de originele niet-grafische dungeon : "Nearby is Colossal Cave..."
 
Een tijdje terug speelde ik Rome: Total War. Je doel is om binnen 100 jaar 50 "provincies" in Europa te veroveren (denk hierbij aan steden zoals Antioch, Alexandrië, Sparta, Athene etc.). Ik had binnen 60 jaar heel Europa al in mijn macht, en toen had ik geen doel meer :grijns:. Het is in ieder geval wel het meest strategische spel wat ik ooit heb gespeeld. Echt een aanrader voor mensen die hun managementvaardigheden een beetje willen verbeteren.

Nu ben ik redelijk veel bezig met Flight Simulator X.
 
Hierbij mijn lijstje:):
- Guild Wars
- FSX / FS9
- CoD4
- DoD:s
- UT2k4
en nog een paar...

OT: Nee, speel geen wow :p:
 
Als we dan toch lijstjes plaatsen :rt:

- Forgotten Hope 2 (gratis World War 2 mod voor Battlefield 2. BF2 Wel benodigd)
- Neverwinter Nights 1 & 2 (RPG's waar je nog moet nadenken :grin:)
- Mass Effect
- Rise of Nations
- Spore (blijft humoristisch)

- Slipstream
 
mijn lijstje:)

- CoD 2
- CoD 4
- CoD WaW
- simcity 4
- FSX
- GTA San andreas
- GTA IV
- Batlefield Heroes
- Jamesbond Quantum of solance
- Brothers in Arms; Road to hill 30 EN hells highway (laatste is echt rete mooi)

veel speel plezier gehad, en ik heb ook nooit WoW gespeelt;):D
 
Ach Wolfenstein en Doom niet vergeten, lang lang geleden. Klassiekers!

Ooit met mijn huisgenoten een Nintendo meen ik gehurd bij de videotheek en in ploegendiensten een één of ander avontuur gespeeld. Zo tegen het einde (althans dat schatten we zo on) crashte de machine en waren wij weer terug bij af. Tough!

Op de Sinclair ZX Spectrum, toen een cassetterecorder nog de HD was, meer dans eens Jet Pac gespeeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jetpac

Those were the days my friends ........ ;)
 
Nog een paar uit de oude PC-doos:

- Loderunner (mannetje haalt goudstaven op)
- Tetris
- Supa
- Ark (op die goeie ouwe IBM PS2)
- Sokoban

voor wat het rollenspelen betreft, nooit op de PC maar in het echt (AD&D), onze groep is zelfs bij de Teleac op TV geweest. Lachen toen de regisseur vroeg: "en speel nu eens iets uit het midden?"
 
Op de Sinclair ZX Spectrum, toen een cassetterecorder nog de HD was, meer dans eens Jet Pac gespeeld.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jetpac

Those were the days my friends ........ ;)
Oh ja, jetpac... Uren lang achter gezeten, kan me nu nog het "laatste" level herinneren met die UFOtjes die je bleven volgen. Eerst een zooi van die dingen onder het ene platformpje verzamelen om dan snel naar de andere kant te vliegen, je om te draaien en ze kapot te schieten...

Maar echt uren heb ik besteed aan Daley Thompsons olympic challenge. Sowieso omdat het laden (vanaf de tape) ongeveer 15 minuten duurde, maar ook omdat het rete verslavend was. Onder het deuntje van Jarre constant op afwisselend de Z en de X rammen om je poppetje zo snel mogelijk te laten lopen, zwemmen, fietsen of touwtrekken...
Sweet memories van 25-30 jaar terug...
 
Last edited:
Back
Top