Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Ik kreeg ook niets los over de bezetting van de augustusklas... helaas.
Gisteren te horen gekregen dat ik 12 juli naar Evora mag en N.B. De briefings zijn naar mijn weten altijd op vrijdag! In mijn geval 3 juli, anyone joining me?

dan zijn ze dus hierbij op woensdag en vrijdag ^^
 
update svz: afgekeurd na de pvs :/ balen dat het hier op houdt maar het was de moeite waard.

Hier nog mensen die gisteren po1 hadden, had eindgesprek en zag weer een grote groep langs wandelen. Iig gl & hf every1

Martin
 
update svz: afgekeurd na de pvs :/ balen dat het hier op houdt maar het was de moeite waard.

Hier nog mensen die gisteren po1 hadden, had eindgesprek en zag weer een grote groep langs wandelen. Iig gl & hf every1

Martin
jammer om te horen Martin, al een goed alternatief verzonnen? anyway, wat je ook kiest, veel succes daarmee.
 
update svz: afgekeurd na de pvs :/ balen dat het hier op houdt maar het was de moeite waard.

Hier nog mensen die gisteren po1 hadden, had eindgesprek en zag weer een grote groep langs wandelen. Iig gl & hf every1

Martin

Balen man! Wacht je zo lang op pvs en gaat het op het eind nog mis! Maar kijk waar je gekomen bent! Je hebt velen achter je gelaten!
 
Na een tijdje niet meer gepost te hebben.. werd het tijd om iets van me te laten horen.

12 augustus mag ik beginnen op de kma, ben namelijk aangenomen voor de functie Luchtgevechtsleider (Fighter controller). Zijn er nog meer mensen die 12 augustus beginnen op de kma? Nou weet ik niet of ze de klassen mixen...

Greetz,

Niels

Als alles volgens plan gaat, hoop ik je te kunnen vervoegen. Zit nu nog in Zuid-Afrika, dus dat maakt de laatste fases een beetje lastig, denk aan veiligheidsonderzoek en laatste briefwisseling regel-dingetjes.

@JFJ Cool dat je een datum hebt! Ik kijk er al naar uit in jouw plaats man!

Tsjonge weer een paar tegelijk afgevallen op PVS, erg klote jongens. Maar met die mentaliteit, van het niet in een hoekje te gaan zitten, kun je het ergens anders sowieso maken! Klasse, zo hoort het.
 
Ik kreeg ook niets los over de bezetting van de augustusklas... helaas.
Gisteren te horen gekregen dat ik 12 juli naar Evora mag en N.B. De briefings zijn naar mijn weten altijd op vrijdag! In mijn geval 3 juli, anyone joining me?

Hey JFJ, ik ga ook 12 juli naar Evora. Briefing heb ik al gehad.

Zie je 12 juli dan.

Groet Joost
 
jammer om te horen Martin, al een goed alternatief verzonnen? anyway, wat je ook kiest, veel succes daarmee.

Balen man! Wacht je zo lang op pvs en gaat het op het eind nog mis! Maar kijk waar je gekomen bent! Je hebt velen achter je gelaten!

Thanks, ik ga nu gewoon verder met mijn opleiding Management Economie en Recht. Daarna moet ik nog maar eens gaan kijken wat ik ga doen, het vliegen trekt met in ieder geval wel.
Het is nu natuurlijk wel lastig te accepteren en voor mezelf valt het bijna niet op dat ik toch zover gekomen ben, maarja het is wel zo.
Ik moet zeggen, de hele selectie was zeker de moeite waard!

Ik probeer nog wel actief te blijven op het forum, hoewel dat wel een stuk lastiger is natuurlijk..

Good luck every1 and thank you AIRWORK!

Martin
 
Overmorgen richting Portugal. Mijn briefing ging niet door omdat er maar 2 mensen van mijn groep zijn die de briefing nog niet gehad hebben. Baal beetje dat ik nu dus nog geen enkele informatie heb over het vliegtuig en het vliegen zelf (behalve het zeer beknopte PVSboekje)... Had daar graag meer over geweten nu maar is niet anders.

In ieder geval hartstikke (kom er een seconde geleden achter dat het helemaal niet 'hardstikke' is maar hartstikke... mocht ik het niet halen kijken of ik nog kan bijsluiten bij groep 4) zin om zondag te vertrekken en eindelijk (voor het eerst ooit) in zo'n ding te vliegen :D
 
Martines, kwam de uitslag van PVS echt als een verrassing of had je net als Hopjesvla tijdens/na PVS al het idee dat het niet super ging?

P.S, Net bewijs van vliegmedische geschiktheid binnen, dus VMO2 gehaald.
 
Hey Exclusive, ik had op hetzelfde tijdstip ook de PO1, ben er ook doorgekomen, ik zie je woensdag :)
 
Na maanden bezig te zijn geweest met de medische keuringen (waarvan ik jullie de details zal besparen ) heb ik ze eindelijk allemaal achter de rug:). nu maar wachten op de uitslag en dan hopelijk op naar Portugal:airforce:

Donutman
 
Na maanden bezig te zijn geweest met de medische keuringen (waarvan ik jullie de details zal besparen ) heb ik ze eindelijk allemaal achter de rug:). nu maar wachten op de uitslag en dan hopelijk op naar Portugal:airforce:

Donutman
go donut! zit vast wel snor.
 
Na maanden bezig te zijn geweest met de medische keuringen (waarvan ik jullie de details zal besparen ) heb ik ze eindelijk allemaal achter de rug:). nu maar wachten op de uitslag en dan hopelijk op naar Portugal:airforce:

Donutman

Ik begon al wat nieuwsgierig te worden :grijns:
Hope op een goede uitslag ;)

Rl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top