PO1

ja ik heb het gelezen maar ja met mijn koppige frieze gedrag heb ik daar niet uitgebreid bij stil gestaan en dat is achteraf gezien jammer
je kan inderdaad maar een vraag terug en als je die veranderd hebt ga je automatisch naar de volgende vraag dus elke vraag kan je maar een keer aanpassen en alleen maar de vorige
IK HEB HET DUS WEL GELEZEN, NIET GENEGEERD, IK DACHT HET ZAL WEL MEE VALLEN

maakt mij niks meer uit ik probeer waarschijnlijk in juni nog wel een keer maar ja dan vragen ze wel meer van je ik zie wel
 
ja ik heb het gelezen maar ja met mijn koppige frieze gedrag heb ik daar niet uitgebreid bij stil gestaan en dat is achteraf gezien jammer
je kan inderdaad maar een vraag terug en als je die veranderd hebt ga je automatisch naar de volgende vraag dus elke vraag kan je maar een keer aanpassen en alleen maar de vorige
IK HEB HET DUS WEL GELEZEN, NIET GENEGEERD, IK DACHT HET ZAL WEL MEE VALLEN

maakt mij niks meer uit ik probeer waarschijnlijk in juni nog wel een keer maar ja dan vragen ze wel meer van je ik zie wel

Waarom typ je dan niet "gasten, ik ben er vandaag op de harde manier achtergekomen dat die waarschuwing bij het oefenprogramma er niet voor niets bij staat...". Nu steek je gelijk een wijzend vingertje uit richting de geniale maker van dit programmaatje die al vele airworkers een opstapje heeft gegeven in de wondere wereld van de KLu, terwijl de schuld bij jezelf ligt. Schoot even in het verkeerde keelgat hier.

Succes met je herkansing en laat dit een wijze les zijn, voorkennis is mooi meegenomen, maar het is niet de sleutel tot succes.
 
@ vlieger atleet,

Nee, 'volgende week' is 23 November :D.
Dus dan kom ik je niet tegen, je kunt zulke data ook zien in het topic 'de stand van zaken', als je dat daar ff aangeeft wordt je daar ook neergezet. Da's misschien wel duidelijker voor iedereen!

Succes met je keuringen!

Dogfighter
 
Waarom typ je dan niet "gasten, ik ben er vandaag op de harde manier achtergekomen dat die waarschuwing bij het oefenprogramma er niet voor niets bij staat...". Nu steek je gelijk een wijzend vingertje uit richting de geniale maker van dit programmaatje die al vele airworkers een opstapje heeft gegeven in de wondere wereld van de KLu, terwijl de schuld bij jezelf ligt. Schoot even in het verkeerde keelgat hier.

Succes met je herkansing en laat dit een wijze les zijn, voorkennis is mooi meegenomen, maar het is niet de sleutel tot succes.

ja ik was ff vergeten dat ik die test zelf geoefend heb eigen schuld dikke bult ...
ik vind het ook geniaal gemaakt daarom heb ik het hiermee geoefend, ik speel zelf ook lock on dus was gewend aan die kunstmatige horizon

niet vergeten dat je bij de tweede keer maar twee reeksen bij de selectieve luistertest fout mag en op de hand-oog-voet alles minstens een 7 moet hebben dus wordt het er niet veel makkelijker op
iedereen veel succes en voor de rest zal ik niks meer zeggen over de site want die is top!
 
hoi ik had afgelopen woensdag de PO1 en niet gehaald...
ik wil iedereen waarschuwen voor de instrumenten interpretatie oefentest die ook op deze site word vermeld leer je die alsjeblieft niet aan. waarom? nou de kunstmatige horizon is hierbij veel te realistisch die van de klu is back to basic en ik kon er zo nu en dan vrij weinig mee omdat ik de "luxe" lock on horizon gewend was( dit is mijn mening natuurlijk maar het zou zonde zijn als je hierom deze test niet haalt)

de 3d test is gewoon moeilijk daar ben ik dan ook op gezakt
links 3
rechts 5
hand 6

de luistertest is prima te doen erg rustig goed concentreren en dan lukt die wel blijf niet nadenken over een gemist getal gewoon doorschrijven

iedereen veel succes


Hoi Airworkers! Ik ga me ook nog even mengen in deze discussie! Vorige week woensdag had ik tegelijk met Jetze ook mijn PO-1. Ik heb deze wel weten te halen. En mij viel de instrumenten-interpretatie test juist enorm mee! Aan het eind bleek ik nog bijna 5 minuten over te hebben, terwijl ik er 57 van de 60 goed had.

Ik heb niet geoefend met de op deze site genoemde test (die deed het bij mij op dat moment niet), maar met deze test: http://www.fibonicci.com/nl/instrumenten-interpretatie. Deze vond ik juist veel moeilijker dan de test van de luchtmacht. En voor mij heeft het dus geholpen om hiermee te oefenen (maar had het zonder oefenen waarschijnlijk ook wel gehaald). Anderen met ervaring met deze test?

Wat betreft de andere onderdelen van de PO-1, is alleen de 3d test echt lastig. Had hier een score van 6-6-5. Dus maar net gehaald. Luistertest is makkelijk en had daar geen fouten.

Nu 2 december op voor de GVSS!
 
@ ertB,

Deze test heb ik ook gezien en vond hem ook niet al te makkelijk, maargoed ik moet nog voor de PO-1 dus hopen dat ik die, net als jij, goed maak. Nog gefeliciteerd en succes met de GVSS!

Dogfighter
 
Die test van Fibonicci is dezelfde als die van Tomcat84 hoor...en dan ook nog eens enorm goedkoop gecopy en paste.
 
Klopt, exact hetzelfde..Alleen ff snel door Photoshop gehaald.;) Maar oefen er nou niet te hard mee, doe het 1 a 2 keer om het principe te snappen!
 
Idd maverick,

Oefen niet te veel, als je t principe snapt moet die oefening wel lukken denk ik. Ditzelfde geldt voor de luistertest, de test die op internet rondzweeft is handig om 1 keertje ff te oefenen in het schakelen tussen beide oren. Oefen je niet kapot op die oefentestjes, het kan verkeerd uitpakken...

Groeten
 
Last edited:
Back
Top