PO1

Dan ga ik bij de hema solliciteren.


Maar om het kort te houden. Fuck heel dat baggerplaatje van de TV, maak je niet druk, en ga gewoon op t CML die test maken.

O en Jrz ik heb gehoord dat ze bij de Olive Garden nog Lasagna inkopers zoeken, misschien iets voor jou? :)

Kijk maandag alsjeblieft even welke kant dat witte driehoekje in je EADI heengaat als je een bocht maakt! ;[ Ik heb verdeurie net nog even een van mn hippe filmpjes dr bij gepakt omdat ik bijna begon te twijfelen door je opmerking... Maargoed, als je dadelijk toch naar olive garden gaat, neem even een bak lasagna voor me mee!
 
Diepte zien daar was iets mee he? ;)

Ga jij nou maar snel die extra baan nemen als oude pizzabakker!! Beetje je maatjes belachelijk maken maar wel profiteren als die koken...

Owja, het is plaatje 5!
 
Ga jij nou maar snel die extra baan nemen als oude pizzabakker!! Beetje je maatjes belachelijk maken maar wel profiteren als die koken...

Owja, het is plaatje 5!

Ga jij nou maar van Kooten helpen met koken, die kerel moet alles alleen doen, dat hoor ik wel:grijns:

Ik twijfel tussen plaatje 1 en 2, ik wil graag een hulplijn inzetten:p:
 
en mag ik dan een klinker kopen???

tuurlijk

buy-a-vowel.jpg




;)
 
Hey mensen,

Ik heb gister (31-03-'09) mijn PO1 gehad, en gehaald :D

Was best pittig, maar toch wel te doen op een of andere manier.

Volgende week GVSS, maar mochten er toevallig mensen zijn die vragen hebben over PO1, vraag maar raak :)

Groetjes,

Guido
 
Hey mensen,

Ik heb gister (31-03-'09) mijn PO1 gehad, en gehaald :D

Was best pittig, maar toch wel te doen op een of andere manier.

Volgende week GVSS, maar mochten er toevallig mensen zijn die vragen hebben over PO1, vraag maar raak :)

Groetjes,

Guido

Gefeliciteerd, goed gedaan!

Ik heb dinsdag PO1 en ik vraag me af wat er allemaal nog moet gebeuren als je door bent. Dan krijg je die briefing van de GVSS, maar ook nog vragenlijsten invullen voor de PO2 of niet?
Hoe lang duurde het trouwens bij jou ongeveer?

Succes met je GVSS volgende week!

Wilco
 
Bdankt voor de felicitatie! Heb al best zin in de GVSS!

Over PO1: inderdaad, nadat je PO1 hebt gehaald, moet je vragenlijsten invullen. Dat duurt erg lang, want het zijn 377 vragen! Je vult deze vragen in voor je PO2(psychologische keuring). Hierbij moet je bijvoorbeeld aangeven hoe jij in een bepaalde situatie bent, qua gespannenheid.
Deze vragen duren erg lang, een uur ongeveer. Daarna moet je nog 2 formulieren invullen: 1 met persoonlijke gegevens(lijkt een beetje op je sollicitatie-formulier). En een andere waarbij je 10 karaktereigenschappen van jezelf op moet schrijven en moet beoordelen met positief(+), neutraal(0) of negatief(-).
Daarna mag je (eindelijk) gaan!
In totaal duurt dit allemaal zon 3-4 uur! Dus hoelanger je weg bent des te beter!
Briefing GVSS is zelfde info als op deze site!:)
Hoop dat het je nu een beetje duidelijk is :). En anders vraag maar!:D

Groetjes,

Guido
 
Back
Top