@BMJ
Multi crew.
Specs: http://www.aisairlines.nl/images/fact.jpg
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Handley_Page_Jetstream
Ten eerste, de specs komen van AIS en Wiki is een vergaarbak van ongecontroleerde informatie. In mijn ogen zijn beide bronnen onbetrouwbaar. Heeft iemand ook meer betrouwbare informatie zoals het AFM? Ben gewoon een beetje sceptisch over het multi crew gebeuren. Mocht ie wel multi crew zijn ook prima. Tijd zal leren of het dan een zinvolle investering is.
Het gaat off-topic: sorry!
@ Altimeter, waarom verwijs je Joep naar de boeken als je zelf er ook geen kaas van hebt gegeten? Met je opmerking sla je namelijk compleet, maar dan ook echt compleet de plank mis.
Kort door de bocht is het inderdaad 1500 TT, waarvan minimaal 500 MP. Kon even zo snel geen up to date file vinden: http://www.caa.co.uk/docs/175/Section 1 Subpart G - Amdt 3 _JAR-FCL 1_.pdf
Ik zou je uurtjes eens gaan tellen misschien is je ATPL ook al unfrozen zonder dat je het wist Dan heeft Joep op zijn minst een biertje van je verdiend...
Allemaal leuk en aardig die discussie rondom te TT maar wat hoeveel PIC uren doe je op tijdens deze "stage"?
Last edited: