G
Guest
Guest
Ok. Nou is de mijne dat je nooit een volledige mening kan hebben als je maar 1 vliegschool hebt gedaan.
- eentje die je goed begeleid naar een BETAALDE baan als vlieger, en zich daar zonder extra kosten in rekening te brengen ( ik noem geen namen ) bij zoveel mogelijk begeleid.
Als je meer als 1 vliegschool hebt gedaan is dat wanneer je student bent vaak niet positief lijkt me.
please explain
Even Ontopic,
Wat ik wel weer goed vind , is dat AIS eventueel de mogelijkheid biedt om op de B1900 te vliegen voor AIS Airlines. Welliswaar zit daar een TR aan vast van geloof 19k, maar das altijd nog minder dan de 30k wat je elders betaal voor een B73-8. Een B73-8 is welliswaar nuttiger, maar zonder een job erachteraan is dat wel duur betaald. Bij AIS vlieg je tenminste en heb je een baan. Daarna kun je verder zoeken naar een nieuwe job op een JET, voor de mensen met het glimmende Jet synroom.
Dat is mn uitleg..
gr
V1
Syrupy;225521De AIS-Airlines carrière is puur voor het opbouwen van de eerste 500 uur om je ATPL uit de ijskast te krijgen said:Daarna nog steeds 1000 uur tekort voor je ATPL.
Maar goed voor mensen die het geld hebben liggen..
Zou een beetje zonde zijn als je eerst 10k investeerd voor een J32 type.
Om na 500 uur bij een andere airline 25K te investeren voor een Jet type rating.
Ieder zn ding.
Wat ik wel weer goed vind , is dat AIS eventueel de mogelijkheid biedt om op de B1900 te vliegen voor AIS Airlines. Welliswaar zit daar een TR aan vast van geloof 19k, maar das altijd nog minder dan de 30k wat je elders betaal voor een B73-8. Een B73-8 is welliswaar nuttiger, maar zonder een job erachteraan is dat wel duur betaald. Bij AIS vlieg je tenminste en heb je een baan. Daarna kun je verder zoeken naar een nieuwe job op een JET, voor de mensen met het glimmende Jet synroom.
Daarna nog steeds 1000 uur tekort voor je ATPL.
Maar goed voor mensen die het geld hebben liggen..
Zou een beetje zonde zijn als je eerst 10k investeerd voor een J32 type.
Om na 500 uur bij een andere airline 25K te investeren voor een Jet type rating.
Ieder zn ding.
@Altimiter:
Voor het ontdooien van je ATPL heb je 1500 uur total time nodig waarvan tenminste 500 uur op een multi pilot kist.
: