AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring????

Met betrekking tot de cijfers het volgende:

AIS is een jonge school en de eerste 2 studenten die het geintegreerde traject hebben doorlopen zijn nu klaar en hebben inmiddels een baan als FO bij Orange.
Natuurlijk is dit niet gelijk een job als gezagvoereder bij de KLM maar om te starten niet slecht. Natuurlijk zullen wij moeten blijven zoeken naar mogelijkheden om onze jongens op de lijn te plaatsen maar vooralsnog 100% geplaatst.

@ koning lucht : sportieve post
@ Altimeter klopt we hebben niet meer studenten klaar
@ oostblokker een beetje sneu zo'n post

Groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)
 
Last edited:
Hey kerel,

Op je website verkondig je volledig andere dingen, ook een suggestie over KLM. Dat is volledige foutieve informatie en verdient het daglicht niet te zien. 2 studenten die nu bij Orange vliegen? Great. Waar hebben jullie exact bemiddeld? Op hun eigen website staat dat je daar zélf kan solliciteren.

Prachtig altijd, dit soort dingen. Net zoals toen stella beweerde een "deal" te hebben met Lufthansa. Toen betrof het A) Cityline en B) Het was open voor elke kandidaat, van elke school, om daar te solliciteren. Niets met stella te maken dus en in dit geval ook niets met AIS.

Slap geouwehoer dit.
 
Hey kerel,

Op je website verkondig je volledig andere dingen, ook een suggestie over KLM. Dat is volledige foutieve informatie en verdient het daglicht niet te zien. 2 studenten die nu bij Orange vliegen? Great. Waar hebben jullie exact bemiddeld? Op hun eigen website staat dat je daar zélf kan solliciteren.

Prachtig altijd, dit soort dingen. Net zoals toen stella beweerde een "deal" te hebben met Lufthansa. Toen betrof het A) Cityline en B) Het was open voor elke kandidaat, van elke school, om daar te solliciteren. Niets met stella te maken dus en in dit geval ook niets met AIS.

Slap geouwehoer dit.

Meneer/mevrouw Oostblokker,

Jammer dat ook u eerst van alles gaat verkondigen zonder ook maar een flauw besef te hebben hoe het echt zit.

Heb je enig idee waar Orange de typetraining laat doen?
Zou het kunnen zijn dat die instantie voorrang krijgt bij het plaatsen van eigen vliegers?
Zou het mogelijk zijn dat die instantie toevallig AIS heet? Zie Link.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=29699

Wellicht valt dan nu ook bij u het kwartje......

Vriendelijke groet,

A vd Meer, AIS-flightacademy
 
Je zegt zelf dat er geen studenten van AIS bij KLM/Transavia/Lufthansa aan het werk zijn.

Vind je het dan geen kwalijke zaak dat je dit wel suggereert op de website?
Als het niet zo is moet je het ook niet op je site zetten!
Dit wekt voor anderen de illusie dat het wel zo is.
 
Je zegt zelf dat er geen studenten van AIS bij KLM/Transavia/Lufthansa aan het werk zijn.

Vind je het dan geen kwalijke zaak dat je dit wel suggereert op de website?
Als het niet zo is moet je het ook niet op je site zetten!
Dit wekt voor anderen de illusie dat het wel zo is.

Beste Altimeter,

als je de moraalridder wilt gaan uithangen moet je je zaken op orde hebben, zie ook voorgaande aantijgingen.
Ik heb de website grondig bekeken maar ik daar kan ik nergens iets vinden waar bovenstaande maatschappijen zelfs maar genoemd worden.
(advies: check even of je wel op de website van de juiste school zit te kijken)

Mag ik je verzoeken om aan mij door te geven waar e.e.a. volgens jou dan wel staat?

Zo niet dan verzoek ik je om je verder te onthouden van dit soort stemmingmakerij.

Vriendelijke groeten,

A vd Meer AIS-flightacademy
 
Ik heb de website grondig bekeken maar ik daar kan ik nergens iets vinden waar bovenstaande maatschappijen zelfs maar genoemd worden.
(advies: check even of je wel op de website van de juiste school zit te kijken)


Genoemd zijn transavia en RyanAir zeker, aldus Google Cache.
 
Leuk nieuwe website :)

En ik geef je meteen gelijk, daar staat niets op.
Maar dit wil niet zeggen dat ik de moraalridder aan het uithangen ben.
Als je zelf een aantal posts hierboven aan het vertellen bent dat je contacten bij deze airlines hebt dan klopt daar toch niets van ?

Ook denk je waarschijnlijk waar zit je nou over te zeiken steeds.
Maar ik vind dat het een keer moet ophouden met alle misleidende informatie die vliegscholen geven aan toekomstige studenten.
Veel scholen maken zich hier schuldig aan omdat ik natuurlijk ook best snap dat het een geweldig PR praatje is voor de toekomstige zieltjes.

Maar met een markt die op dit moment zo enorm slecht is vind ik dat eerlijkheid het belangrijkste is period.
 
Yo Altimiter:

Maar ik vind dat het een keer moet ophouden met alle misleidende informatie die vliegscholen geven aan toekomstige studenten.
Veel scholen maken zich hier schuldig aan omdat ik natuurlijk ook best snap dat het een geweldig PR praatje is voor de toekomstige zieltjes.

Maar met een markt die op dit moment zo enorm slecht is vind ik dat eerlijkheid het belangrijkste is period.

Ja duh, en jouw punt in de richting van AIS is?? Je kan en mag geen vliegschool, en dus ook niet AIS, hier gaan beschuldigen zonder bewijs. Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen dan graag met bewijs!!! kom op zeg, laten we het wel eerlijk houden allemaal.

En MHA:

trans en ryan worden genoemd, ja duh hahahah ik lach me slap. Ga AUB een ander forum zoeken om dit soort bullshit en insinuaties te plaatsen...:blabla:

AIS, ga vooral door met het bouwen van een prachtige, goede en "eerlijke" school !!

gr
C
 
Hoeveel studenten worden er per jaar opgeleid?...ik meen ergens een keer 30 te hebben gelezen, maar kan dit niet terugvinden. Met een dusdanige vloot vermoed ik dat dit aantal een stuk hoger ligt.
 
Yo Altimiter:



Ja duh, en jouw punt in de richting van AIS is?? Je kan en mag geen vliegschool, en dus ook niet AIS, hier gaan beschuldigen zonder bewijs. Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen dan graag met bewijs!!! kom op zeg, laten we het wel eerlijk houden allemaal.

Yo capricorn

Heb je aandelen in de toko ofzo ?

Heb toch gezegd dat er idd niets op de site staat! Hierin wil ik best mijn fout toegeven.
Happy?

Maar toch jeuken dergelijke uitspraken als hieronder enorm.

Wij hebben onder anderen contacten bij:

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

Groet Arend van der Meer ( AIS Flight Academy)
 
Yo capricorn

Heb je aandelen in de toko ofzo ?

Heb toch gezegd dat er idd niets op de site staat! Hierin wil ik best mijn fout toegeven.
Happy?

Maar toch jeuken dergelijke uitspraken als hieronder enorm.

@ Altimiter:

Even krabben tegen de jeuk:

Orange: Lijk me duidelijk verhaal
SOLID: AIS TRTO mogen we ook de Citation reeks doen ra ra waarom ?
Lufthansa: Net als alle andere scholen is Lufthansa ook bij ons geweest.
Andere scholen zetten dit uitgebreid op hun site. Weer anderen gillen dat ze contRacten hebben en 100 vliegers mogen/moeten leveren aan Lufthansa. Laat ik de jongens van Lufthansa welke langs de scholen zijn geweest erg goed kennen, dan mag je naar mijn idee wel spreken van contacten.
KLM : een aantal mensen welke gradingen verzorgen voor de KLM werken buiten de KLM ook bij ons als instructeur. Niet dat dat gelijk een contact is met Dhr. Hartman (heb wel zn dochter opgeleid bij KLS) maar t helpt wel degelijk.
Transavia:Idem

@ Branson:

Wederom iemand die dingen loopt te roep zonder dat hij weet hoe het echt zit.
Kreten als ik vermoed kun je beter achterwegen laten als je iets niet zeker weet.
Om de opleidingstijd kort te kunnen houden hebben we een groot aantal vliegtuigen t.o.v. het aantal leerlingen (1:3). Als je wil weten hoeveel leerlingen wij per jaar opleiden check IVW of kom een keertje langs voordat je post.


groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)
 
Last edited:
@ Branson:

Wederom iemand die dingen loopt te roep zonder dat hij weet hoe het echt zit.
Kreten als ik vermoed kun je beter achterwegen laten als je iets niet zeker weet.
Om de opleidingstijd kort te kunnen houden hebben we een groot aantal vliegtuigen t.o.v. het aantal leerlingen (1:3). Als je wil weten hoeveel leerlingen wij per jaar opleiden check IVW of kom een keertje langs voordat je post.


groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)

Ik vind dat u met deze uitspraak enorm begint te vooroordelen. Volgens mij heeft u de indruk gekregen dat hier alleen maar met een scheef oog naar AIS gekeken wordt. Branson heeft in dit geval niks kwaads in de zin, het is gewoon een heel normale vraag. Als u graag uw vliegschool wil promoten, of in ieder geval een goed beeld wil geven van de school, lijkt het mij handig dat u kritisch kijkt naar wat er gezegd/gevraagd wordt. Branson loopt geen dingen te roepen, hij concludeert helemaal niks. Het is alleen maar een vraag aan u gericht om een beter beeld te kunnen creëren van uw school.
 
Zeg arend, doe maar weer rustig. Was geen aanval maar alleen een vraag.
Er is hier een topic geweest waarin het aantal studenten dat wordt opgeleid bij de verschillende scholen werd genoemd. Daar werd ook ais in vermeld.
Ik zoek wel verder, aangezien jij geen antwoord wil geven.
 
Back
Top