de eerste post van 2009

Gelukkig nieuw jaar! En dat we allemaal maar met t zelfde aantal vingers/handen/voeten/ogen mogen beginnen aan het nieuwe jaar als vorig jaar!
 
Gelukkig nieuwjaar, hier dan ook maar een goed voornementopic van maken?
 
Gelukkig Nieuwjaar allen, dat we met zijn allen maar een berg aan vlieguren gaan maken!

Het Beste,
 
Gelukkig Nieuwjaar.

Mijn goede voornemens zijn dat ik stop met alcohol, roken, hard drugs, soft drugs, niet meer het grootste % van het jaar in de bak probeer te zitten en geen katten meer zal schoppen (maar dat laatste kan ik niet beloven:haha:)
 
Beste wensen allemaal en voor 2009 alleen nog maar serieuze, diepgaande reacties op Airwork mijner zijde als voornemen.
 
Als nieuweling op dit forum wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2009.
Mijn goede voornemen op dit forum,; "dat ik maar veel nuttigs zal posten dit en de komende jaren."
 
Beste wensen mensen!

Dat 2009 jullie mag brengen wat je ervan verwacht,
voornemen is wat mij betreft, mn aantal postings verdubbelen dit jaar!

En daarnaast weer veel aandacht besteden aan mn preferred activity:

Flying a lot of holes in the air!!! :rt:

Grtz, VanFan
 
Ik wens jullie allen een mooi jaar, vol liefde, gezondheid en geluk. Dat de urenteller dit jaar weer flink toe zal nemen en dat elke vlucht afgesloten kan worden met een happy landing!

Mijn goede voornemen:
Ondanks het huidige economische klimaat wil ik dit jaar toch al mijn papieren bij elkaar krijgen en op zoek gaan naar een baan in de luchtvaart. :rt:

Groet,
PH-FLY
 
Gelukkig nieuw jaar!! :kerst:

Voornemens voor 2009 zijn: meer wannabe's helpen :))), meer sporten, de New York City Marathon lopen, wil in de zomer van Parijs naar Amsterdam fietsen en weer terug, in 2009 gaan we internationaal op de A330!

Groeten uit winter wonderland!
 
Iedereen natuurlijk de allerbeste wensen voor 2009.

Moge de AEX door de 800 gaan, de bezettingsgraad naar 100%, de olie terug naar $20 en André zijn eerste 500 uur Fokker 50!
 
Iedereen de allerbeste wensen voor 2009 in goede gezondheid en many happy and safe landings.

Voor mijzelf hoop ik dit jaar in augustus papa te worden en eind 2009 mijn mcc af te ronden en dat er ondanks alle hectiek en malaise toch een maatschappij is die het met mij "aandurft" om mijn ambitie te realiseren.

Ciao
 
Beste Mensen,

De Allerbeste wensen voor 2009!!! met veel gezondheid, geluk, liefde en heel veel happy landings!!!

Dat het maar vaak mooi weer moge zijn, dat er maar veel gezellige goed bezochte Airwork Borrels gaan komen, dat DE AIRWORK BBQ maar een groot succes mag worden (ja er word nu al weer over nagedacht, qua locatie en vorm)

En Bosch Du Mache
André zijn eerste 500 uur Fokker 50!

Ik neem aan dat je met Passagiers bedoeld? :D Tja, ik hoop het ook, kan niet wachten, heb het gevoel dat ik het inmiddels al weer verleerd ben. Heb inmiddels al weer een aandeel in een Da20 Katana gekocht om toch nog regelmatig te kunnen vliegen, ook al is het VFR. Wie weet zie ik je binnenkort nog een keer op EHTE. ( ik zal je zowieso wel zien de 3e Januari in het Dorint :) tijdens de Airwork nieuwjaarsborrel, althans daar ga ik vanuit :D )

Dat Surferboy maar snel los mag komen op zijn eerste straat!

Dat Prettyfly maar succesvol mag worden op de Kingair!

Dat de AEX maar door de 800 mag gaan! (alhoewel 799 ook goed is.)

Dat Flying Dutchman eindelijk maar een keer naar de BBQ zal komen!

Dat RAH zijn PPL zal halen op de PH-FLK

Dat Beer maar veel van de zon mag genieten vanaf zijn bank (en heel veel lekker mag vliegen op de F50 )

Dat Diana maar wat meer tijd voor zichzelf mag hebben en vaker zal kunnen vliegen!

Dat Bosch Du Manche maar wat meer tijd voor zijn gezin mag hebben, (i.p.v. op EHTE rond te hangen :D , en dat hij met Diana maar weer de Teuge rally mag winnen )

Dat PH-JPC maar veel mooi foto opportunity's zal krijgen en mag gaan vliegen wat ie eigenlijk het liefste vliegt (whatever that may be :D)

Dat Lear999WA maar wat meer rust in z'n achterwerk krijgt en een aandeel in een aerobatics kist.

Dat JoostenF maar papa mag worden van een prachtige gezonde dochter (en MOL hem de kans geeft om de geboorte mee te maken)

Dat Viper1983 maar veel in de korf mag zitten i.p.v. de cockpit. (nou ja, ik denk dat de tijd nu 1 op 1 is dus iets meer cockpit mag)

Dat Art Horizon maar mag doorgaan met van zijn pensioen te genieten, inclusief Cohiba's en double malt Wiskey.

Dat Overload maar van de Opera, Cohiba's en single Malt mag genieten (tja, hij is nou eenmaal nog niet daar waar Art is:D)

Dat Onassis maar mag genieten van al dat geborrel onderweg op de 744 (en van het thuis zijn in het pitoreske, Anton Piek achtige Bishop Stortford)

En dat Airwork maar gestaag verder mag groeien, en de wannabees die zich aanmelden de goeie adviezen die ze gegeven word maar ter harte zullen nemen. (v.w.b. dat laatste, de Airwork Borrels zijn eigenlijk complete crashcourses in do's and Dont's in de Opleidingswereld)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Zo! Surferboy is ook weer wakker....:passed: Denk dat ik op de 3e nog steeds pure alcohol uitadem, dus het BOB'en wordt nog interessant!:haha:

Anyhow:

Iedereen een gelukkig 2009!!!

Mooie post André!! (Is iig wel mijn voornemen!:rt:) Dat je maar veel F50 mag boren aankomend jaar!!:kerst:
 
Gelukkig Nieuwjaar........:rt:

Deze was erg lekker:

23651.jpg
 
Back
Top