Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
He daar!
Ik kijk hier al een tijdje rond maar nadat ik vorige week mijn PO-1 heb gehaald heb ik toch maar besloten om eens een account aan te maken.
Morgen (en hopelijk donderdag ook nog ;-)) moet ik naar Soesterberg voor de GVSS. Ik ga zodalijk maar weer eens lekker in dat blauwe boekje duiken. Ben benieuwd hoe het zal gaan, aangezien ik geen idee heb van de moeilijkheidsgraad of wat ze van je verwachten.

I'll keep you posted!
 
Geinig dat dit topic nog steeds loopt, volgens mij de langstlopende van Airwork :)
Ik ben destijds deeltje 1 begonnen!
 
Geinig dat dit topic nog steeds loopt, volgens mij de langstlopende van Airwork :)
Ik ben destijds deeltje 1 begonnen!

Die helaas niet meer bestaat, had toen nog niet in de gaten dat het zo'n historische thread-serie zou worden!
 
Hé mense,
Gister gvss gehaald als enige van de 6:)
Vond de fam, A, B en C vlucht makkelijk maar de D en vooral de F vlucht waren erg pittig maar ik heb het gelukkig gehaald nu op naar PO2 aanstaande dinsdag 9 dec.:yeehaa:
 
Hé mense,
Gister gvss gehaald als enige van de 6:)
Vond de fam, A, B en C vlucht makkelijk maar de D en vooral de F vlucht waren erg pittig maar ik heb het gelukkig gehaald nu op naar PO2 aanstaande dinsdag 9 dec.:yeehaa:

Congrats ! Weer een stukje dichter bij de droom:airforce:

Voor mij begint de hele trein pas op 13 januari. Ik heb er echt zin in :D
 
dankje idd weer een stuk dichter bij mijn droom :D
Veel succes 13 jan. goed concentreren en rustig blijven;)

RL
 
succes:) en gefeli . ik nog nog 6 dagen wachten op PO-1:)

zou wel zuur zijn als je nu afgekeurd zou worden op je medische keuring, dan heb je de kwaliteit op piloot te worden werkt je lichaam niet mee, is wel is voorgekomen volgensmij

zou je de D en F vlucht is kunne beschrijven, niet precies maar wat er allemaal in voorkwam bijvoorbeeld kwa bochten ect
 
Ik denk dat het r voor jouw nog niet echt toedoet ik zou me eerst maar concentreren op PO-1 maar ik wil best wat vertellen.
Het moeilijk aan de D-vlucht vond ik dat alles handelingen heel kort op elkaar gepland waren dus weinig tijd om stabiel te komen en af te trimmen en veel adf'jes (codes die je in moet stellen). In de F-vlucht zit de moeilijkheid m in de klimmenden en dalende bochten maar dit viel mij nog wel mee.
Veel succes me PO-1
 
ik was gewoon nieuwschierig haha,
ik ken heel het blauwe boek uit mijn hoofd, ook al weet ik dat de kans relatief geen zeer klein is dat ik door kom. maar wie niet waagt wie niet wint:)
groetjes
 
Vandaag voor 2e keer gezakt op po1
en deze keer viel het echt zwaar aangezien ik scores had waarmee ik de eerste keer wel was doorgekomen:
Ruimtelijk inzicht: 5
Luistertest: 0 fout
Hand voet oog:
Linkervoet: 7 (van een 2 naar een 7)
Rechtervoet 6 (van een 4 naar een 6)
Joystick: 5
 
Och jammer voor je man.....
Kan je nu nog een keer zo ja wanneer?

@mike
idd gaat in treinvaart zo... zien of we het vol kunnen houden ;)
 
Oh echt balen...
Had je wel het gevoel dat het wat makkelijker was omdat je het al een keer had gedaan? En waren er veel mensen door uit de groep?
Lijkt me echt raar idee ook dat het nu helemaal afgelopen is want er is nu toch niks meer dat je kunt doen... Dat lijkt mij het ergst.
 
4 op de 14 waren er doorheen opzicb est veel. Nouja ik kan het nog een keer proberen en ga ik ook zeker wel doen aangezien ik echt maar op ong 1 % van 99 ben gezakt bij wijze van spreken. En ja ik had zeker gevoel dat t makkelijker was, bij luister test van 2 naar geen fout gegaan linkvoet van 2 naar 7 en rechtervoet van 3 naar 6 lijkt me toch behoorlijke vooruitgang.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top