Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
ik heb wel morgen PO 1 maar k moet al om 08:30 uur... Ben ook wel zenuwachtig maar ook wel heel benieuwd hoe het zal gaan! Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt.. want ze zeggen dat het een hele dag duurt maar tot hoe laat is dat dan waarschijnlijk?
Op het anamneseformulier staat ook dat je je bril mee moet nemen en ook geen contactlenzen mag dragen is dat omdat ze meteen je ogen gaan testen of om een andere reden?

Groetjs

Hoogst waars. gewoon voor jezelf ivm met de testen, kan me niet voorstellen dat wann. je po1 haalt ze je ogen gaan testen als je zakt iig niet.
Succes morgen! en jij ook ripilot!
 
Nee je ogen worden niet getest bij PO1, niet als je slaagt en ook niet als je zakt :). Misschien dat het is zodat je gewoon tijdens de tests het zicht hebt wat alleen je ogen zelf oplevert.

Succes morgen jongens
 
Idd... Het blauwe boekje wel mee nemen in ieder geval. Bij ons waren er 2 die het waren vergeten en ook niet hadden doorgenomen. Niet erg slim dus. Lees het boekje een keer goed door, zodat je weet waar ze het over hebben bij de briefing, als je slaagt bij de PO-1.

Enne Raoul, moet jij woensdag half 9 sochtends voor je PO-1? Iemand uit me klas moet dan namelijk ook...

Nee ik moet om 12:00 in soesterberg zijn.
 
Hé leuk dat je het ff vraagt...
Ik ben er door heen:grijns: met nog 3 anderen van de in totaal ong. 15-18 personen.
8 op ruimtelijk inzicht 876 op sensomotorisch weet niet meer welk cijfer op welk onderdeel en 1 reeks fout dus ging goed op naar gvss aanstaande maandag:airforce:
 
Hé leuk dat je het ff vraagt...
Ik ben er door heen:grijns: met nog 3 anderen van de in totaal ong. 15-18 personen.
8 op ruimtelijk inzicht 876 op sensomotorisch weet niet meer welk cijfer op welk onderdeel en 1 reeks fout dus ging goed op naar gvss aanstaande maandag:airforce:

NICE man! Gefeliciteerd ! topperrrr!
Ik hoop dat ik dat na 3 Dec. ook kan zeggen;)
 
Dat zijn mooie cijfers RIPilot. Suc6 alvast met je GVSS... Van vanochtend de groep van half 9 is niemand doorgekomen.
 
Gefeliciteerd echt heel goed!
Ik heb het niet gehaald... :(
Ik had ruimtelijk inzicht wel voldoende en de luistertest ook maar de 3d test niet dus nu ga ik het over een half jaar nog maar een keer proberen...
Bij mij in de groep waren er twee door van de 15-20 en die twee deden het allebei voor de tweede keer.
Heel erg veel succes 3 dec!

groetjes
 
Gefeliciteerd echt heel goed!
Ik heb het niet gehaald... :(
Ik had ruimtelijk inzicht wel voldoende en de luistertest ook maar de 3d test niet dus nu ga ik het over een half jaar nog maar een keer proberen...
Bij mij in de groep waren er twee door van de 15-20 en die twee deden het allebei voor de tweede keer.
Heel erg veel succes 3 dec!

groetjes

Jammer dat je niet door bent!
Dat laatste doet mijn hoop wel nog meeropleven aangezien ik 3 Dec aanstaande het ook voor een tweede keer ga doen, weet je toevallig ook waarop zij vorige keer gezakt zijn?
 
Ik ga waarschijnlijk deze week maar eens aanmelden voor de klu selectie opsturen. Eigenlijk wilde ik het al 1 jaar geleden, alleen toen waren er nog strenge regels ivm je ogen, die nu een heel stuk versoepeld zijn. En daardoor krijg ik eindelijk de kans om het ook eens een keertje te proberen:).

ps. als mijn zicht toch niet voldoende blijkt te zijn, mag ik dan mijn selectie gewoon doorzetten als ik bereid ben om mijn ogen te laseren als ik de selectie heb gehaald?
 
Jammer dat je niet door bent!
Dat laatste doet mijn hoop wel nog meeropleven aangezien ik 3 Dec aanstaande het ook voor een tweede keer ga doen, weet je toevallig ook waarop zij vorige keer gezakt zijn?

Ik weet van 1 jongen dat hij vorige keer gezakt was op de luistertest en de ander had de 3d test niet gehaald geloof ik maar dat weet ik niet helemaal zeker... Want wat had jij vorige keer niet gehaald?
Succes iig!
 
Heyy JFJ!

Eindelijk wat progressie! Fijn om te lezen... Heb je ook al eventuele PVS datum? Laat zeker ff weten hoe het gegaan is 9 december. Spannend..
Succes man!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top