Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
De burgerluchtvaart trekt me toch veel minder. Ik weet dat het ook vliegen is, maar vind het toch wel een groot verschil. De spanning, uitdaging, dat vind ik veel vetter. Ik zou kunnen kijken naar een andere functie bij Defensie om achter de hand te hebben, of een HBO of Universiteit opleiding. Dat moet ik nog ff rustig bekijken. Vlieger bij de Luchtmacht blijft toch op nr.1 staan. Ik heb vandaag een gesprek gehad met iemand van school, en die heeft me vele goede tips gegeven om me coordinatie te verbeteren. Ik ga er de komende zes maanden gewoon keihard voor werken om die drie zevens te scoren tijdens mijn coordinatietest bij de PO-1. Als het dan toch weer niet lukt, dan kijk ik wat ik achter de hand heb. Dan weet ik iig dat er er alles aan heb gedaan, en als het er dan niet inzit, dan heb ik de capaciteiten ook gewoon niet en zal ik dus verder moeten kijken...


Ik zou het ook zeker nog een keer proberen. Maar heb je wel eens aan civiel helicopters gedacht? Op de noordzee is het erg uitdagend vliegen met erg mooie machines !
 
Goedenmiddag jongens. Ik ben net terug van mijn IP (introductie periode) en ze waren SUPER :D Als de hele opleiding zo leuk is blijf ik wel een tijdje zoet :p
 
Jup 3 weken in totaal weg waarvan 2 op bivak waren. Best lang voor 1e keer :p

Ahh dus jij bent er zo eentje van 4Klu? ;)

het klopt idd dat het lang is, dat hebben wij in aug. ook gehad. Wij zijn zelf net terug van OTV 5 en zijn over 2 weken alweer op OTV 6 onze eindoefening! 11 December komen wij terug en hebben vanaf 19 dec. vakantie.

Oorspronkelijk zou onze EMVO 5 jan. beginnen, maar ivm problemen met de ATPL zal het waarschijnlijk worden uitgesteld, daar hebben we dinsdag weer meer uitsluitsel over..

Houdoe
 
Ahh dus jij bent er zo eentje van 4Klu? ;)

het klopt idd dat het lang is, dat hebben wij in aug. ook gehad. Wij zijn zelf net terug van OTV 5 en zijn over 2 weken alweer op OTV 6 onze eindoefening! 11 December komen wij terug en hebben vanaf 19 dec. vakantie.

Oorspronkelijk zou onze EMVO 5 jan. beginnen, maar ivm problemen met de ATPL zal het waarschijnlijk worden uitgesteld, daar hebben we dinsdag weer meer uitsluitsel over..

Houdoe

Ey nice om ook weer een keer van jou te horen, ik was met po1 bezig de eerste keer toen jij de pvs deed:p
Gaat dus lekker op de kma?
 
25 november staat PO2 voor mij op de agende.
Ik ben trouwens nu aan het solliciteren voor luchtverkeersleiding / gevechtsleiding!

Greetz,

Niels
 
Khad nog kleine vraag. Bij mijn PO-1 vorige week, hadden ze het anamnese formulier ook bekeken. Van alle afvallers mocht ik en nog een gast naar huis. De anderen moesten allemaal nog afspraak maken geloof k, iets over die anamnese. Betekent dat dat zij allemaal iets hadden ingevuld op dat formulier dat niet goed was ofzo dn?
 
Ey nice om ook weer een keer van jou te horen, ik was met po1 bezig de eerste keer toen jij de pvs deed:p
Gaat dus lekker op de kma?

jaaa, KMA is wel oké hoor ;) tis wel echt druk, vandaag de Dies Natalis, de verjaardag van de KMA dus beetje chill sporten, cabaret en corpsdiner. ;)

nog anderhalve week en we zijn alweer op eindoefening! vanaf 5 december OTV 6, waarbij we 11 december binnen worden gehaald :D

houdoe
 
Morge PO-1... Zal zien hoe het gaat.
Heb r enorm zin in maar ook wel zenuwachtig, maar nog een vraagje moet je voor die briefing voor de gvss het blauwe boekje heel goed kennen, of gewoon weten waar ze het over hebben..:)
 
precies, en vooral niet gaan stressen als iets mis gaat. Ik heb 3 december herkansing voor po1, ik was de eerste keer vrij zenuwachtig en als er iets mis ging raakte ik beetje in paniek daarom heb ik met de 3d test enorm FEL gecorrigeerd en dat is waar het is misgegaan i guess.
 
Idd... Het blauwe boekje wel mee nemen in ieder geval. Bij ons waren er 2 die het waren vergeten en ook niet hadden doorgenomen. Niet erg slim dus. Lees het boekje een keer goed door, zodat je weet waar ze het over hebben bij de briefing, als je slaagt bij de PO-1.

Enne Raoul, moet jij woensdag half 9 sochtends voor je PO-1? Iemand uit me klas moet dan namelijk ook...
 
ik heb wel morgen PO 1 maar k moet al om 08:30 uur... Ben ook wel zenuwachtig maar ook wel heel benieuwd hoe het zal gaan! Weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt.. want ze zeggen dat het een hele dag duurt maar tot hoe laat is dat dan waarschijnlijk?
Op het anamneseformulier staat ook dat je je bril mee moet nemen en ook geen contactlenzen mag dragen is dat omdat ze meteen je ogen gaan testen of om een andere reden?

Groetjs
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top