Introducing four guys for a five-men job

Even een wollige en toch nietszeggende reactie.

Even een wollige en toch nietszeggende reactie.

Ik moet zeggen dat jullie uitstekende namen noemen. En dat jullie analyses erg scherp zijn. Allemaal stuk voor stuk mensen die goede keuzes zouden zijn geweest. Hopelijk zijn ze niet beledigd dat ik ze niet benaderd heb, nu ze hier als de gedoodverfde moderators te boek staan. Heb mijn keuze gemaakt op basis van spirit of the moment, fingerspitzengefühl, gutfeeling, yin yang, après-ski... En prijs mij gelukkig dat White, Blonde, Orange en Brown welwillend accepteerden.

Maar apart blijft het wel. Er zijn vele tientallen Airworkers met hoge AGP-ranking en stormvast board-karakter te bedenken. Waarom het dan steeds op een paar namen uitkomt? Zijn dit dan de jedi-masters van Airwork?
 
@ Morning Glory

@ Andre,
Jammer dat ze geen middelvinger als icoontje hebben!

Ken je het nummer van Dos Gringos? Ik zal het hieronder wel even plakken van Youtube :)

Maar je kan zeggen wat je wil, maar de tekst is wel toepasselijk voor vliegers die in een grijze driewieler vliegen/gevlogen hebben;)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=iM3vLer6YFg[/YOUTUBE]

Groeten

:radar: André :radar:
 
Joo ouwe paardenbeffers, that sucks I understand!

Andre, ouwe beffer, heerlijk videootje, vrouwtje weg, kids weg, ik hier een biertje in mijn hand en volume heerlijk hard! :biertje: :yeehaa: Vanavond dikke party hier! :yeehaa:

Praten over paardenbeffers, vrouwenbeffers, beffers, en nog veel meer! Biertje iemand ? :biertje: . Vanavond lekker uit onze dak gaan, woohoo!!

*Rent naar beneden voor nog een biertje voordat we lekker losgaan in de stamkroeg :biertje:
 
My name is Mr. Bond, James Bond.
I'm sorry I couldn't get to the moderator meeting, my Aston Martin was Vanished so I couldn't get there in time.

Anyway I still want my Martini shaken not stirred...

Bond Out
 
My name is Mr. Bond, James Bond.
I'm sorry I couldn't get to the moderator meeting, my Aston Martin was Vanished so I couldn't get there in time.

Anyway I still want my Martini shaken not stirred...

Bond Out

:haha::grijns: ,..vanished :grijns:
 
White in.

Even reageren voor de goede orde. Het topic blijf boeien voor sommigen.
Er is nooit een Mr, Bond geweest, contrary to popular belief.
Wel waren er, een Mr. Pink, al eens gememoreerd hier op Airwork, en een MR. Blue.
Beide heren hebben tijdens de oprichtingsvergadering in een Cantina, net accross the Rio Grande, vanuit Brownsville TX, in het aanpalende stadje Matamoros, de benchmark niet gehaald, volgens richtlijnen opgestekd door Madam D.

Toen het uiteindelijk duidelijk werd dat er slechts vier colours van de zes zouden overblijven zijn Pink en Blue er te paard vandoor gegaan zonder te betalen en aldus de overgebleven vier de rekening moesten zien te betalen. Dat werd opgelost door het aangaan van een weddenschap met de lokale kleuren omtrent het nuttigen van tequila Sunrises, in absurd tempo, als ik mij goed herinner, met als criterium dat de innemer steeds in een rechte lijn van de bar naar het toilet moest lopen zonder te zwalken of om te vallen.

Onze vier overblijvers, gepokt en gemazeld met een gezamelijke shelflife van zestigduizend vlieguren met de daarbij horende vanzelfsprekende overconfidentie, ook nog eens enhanced door de weggeklokte tequila's, wonnen deze gamble natuurlijk met gemak. Helaas was dat geen vrije aftocht,want de sombrero gastheren waren not amused en de sfeer werd wat gespannen, zoals men dat in films wel eens ziet.

Besloten werd, in gefluisterd Hollands, waarom weet ik ook niet, ze konden het toch niet verstaan, om het op een lopen te zetten, naar het plein waar onze paarden stonden. Even ter verduidelijking, tegenover iedere Cantina is er altijd wel een plein. Zo ook daar.
Daar White het plan van exit bedacht had, deed hij ook de aftelling, drie, twee, een, go. En door de klapdeurtjes naar buiten. Ieder sprong op een paard en gallopeerde weg, een grote stofwolk achterlatend.

Toen die wolk opgetrokken was zat White nog steeds te paard op het plein. Nothing had moved. Wat was er aan de hand, Hah, White was, in de euforie van het moment, zonder echt te kijken, op een paard standbeeld gesprongen wat tegen over de Cantina stond als een soort eyecatcher. Fanatiek op de billen van een stenen paard slaan geeft geen beweging voorwaarts, moest White met een schaapachtig lachje toegeven aan de inmiddels kromliggende sombreros die op dat moment nog eens versterkt werden in hun geloof dat Gringo;s ooit nog eens vanzelf Texas zouden teruggeven.

Zo, dit even ter aanvulling van de demonisering van de Modjes, wij zijn ook maar simpele pilootjes die Dame D. wat helpen zodat ze tijd vrij kan maken om af te studeren.

Tot slot hier een pic van de originele Zes Modjes, op weg naar de Cantina.
Wat er uiteindelijk van Pink en Blue terechtgekomen is na hun laffe escape zal ik later nog wel eens uit de doeken doen.
Voor nu, dont be afraid, we are here to help you. :haha:

modsby4.jpg


White out.
 
white, dat verhaal lijkt verdacht veel op deze:

Out in the West Texas town of El Paso
I fell in love with a Mexican girl.
Night-time would find me in Rosa's cantina;
Music would play and Felina would whirl.

Blacker than night were the eyes of Felina,
Wicked and evil while casting a spell.
My love was deep for this Mexican maiden;
I was in love but in vain, I could tell.

One night a wild young cowboy came in,
Wild as the West Texas wind.
Dashing and daring,
A drink he was sharing
With wicked Felina,
The girl that I loved.

So in anger I

Challenged his right for the love of this maiden.
Down went his hand for the gun that he wore.
My challenge was answered in less than a heart-beat;
The handsome young stranger lay dead on the floor.

Just for a moment I stood there in silence,
Shocked by the foul evil deed I had done.
Many thoughts raced through my mind as I stood there;
I had but one chance and that was to run.

Out through the back door of Rosa's I ran,
Out where the horses were tied.
I caught a good one.
It looked like it could run.
Up on its back
And away I did ride,

Just as fast as I

Could from the West Texas town of El Paso
Out to the bad-lands of New Mexico.

Back in El Paso my life would be worthless.
Everything's gone in life; nothing is left.
It's been so long since I've seen the young maiden
My love is stronger than my fear of death.

I saddled up and away I did go,
Riding alone in the dark.
Maybe tomorrow
A bullet may find me.
Tonight nothing's worse than this
Pain in my heart.

And at last here I

Am on the hill overlooking El Paso;
I can see Rosa's cantina below.
My love is strong and it pushes me onward.
Down off the hill to Felina I go.

Off to my right I see five mounted cowboys;
Off to my left ride a dozen or more.
Shouting and shooting I can't let them catch me.
I have to make it to Rosa's back door.

Something is dreadfully wrong for I feel
A deep burning pain in my side.
Though I am trying
To stay in the saddle,
I'm getting weary,
Unable to ride.

But my love for

Felina is strong and I rise where I've fallen,
Though I am weary I can't stop to rest.
I see the white puff of smoke from the rifle.
I feel the bullet go deep in my chest.

From out of nowhere Felina has found me,
Kissing my cheek as she kneels by my side.
Cradled by two loving arms that I'll die for,
One little kiss and Felina, good-bye.

'El Paso' van Marty Robins
 
Morning glory: mooie type ratings heb je.
Goeie ouwe Bennie J heeft nog wel meer rake uitspraken. Helaas zijn er westelijk van de IJssel maar weinig leu die er iets van begrijpen.
 
Even voor de goede orde: ik kom van ten westen van de IJssel!
 
Mr White.

As I said, I'm Mr. Bond, James Bond. Also known as 007.
As you prefer to speak in colours, I'm a man in black, my colleague by the way is black by himself ;). We're men in black...just the II of us.

Anyway I just prefer the title Bond. To give you an idea who I am I posted some pictures below.

This is me durning a mission with the Stealth fighter.
aliens%20invisible%20jet.jpg


This is my cousin, driving the Aston Martin Vanish.
492253086_3487088f22.jpg


And this is me.
bondslarge2.jpg


Disclaimer: Ik ben geen echte moderator, Mr. White, Mr. Brown, Mr. Blonde, Mr. Orange..kortom de hele regenboog.:rolleyes: zijn wel echte moderators.
Hoop dat men de humor van de fictieve moderator Bond inziet.
 
Last edited:
Goed. Even hier verder over de anonieme moderators. Wat ik daarmee bedoel is niet dat ze met naam en toenaam hier zouden moeten posten, maar waarom zijn ze niet onder hun eigen forum naam moderator gemaakt? (geen kritiek, gewoon nieuwsgierig). Diana zegt bijvoorbeeld dat zij ook anoniem is, maar zij post wel altijd onder de naam Diana en niet ook nog een keer als Overload oid. De andere moderators kunnen echter onder hun moderator naam en hun forum naam postten. Het kan dus voorkomen dat Pietje en Jantje een discussie hebben, waarbij Pietje ook Moderator is. Dat weet jantje echter niet. Pietje kan dan inloggen als moderator en jantje waarschuwen of zelfs zijn post verwijderen. (dat zal in de praktijk, door de hoge kwaliteit van dit forum en omdat de modrators elkaar kennen, denk ik niet voorkomen, maar hat zou wel kunnen voorzover ik zie) Bovendien is het prettig te weten dat bijvoorbeeld Overload ook moderator Mr. Pink-with-blue-stripes is as je wat tegen hem zegt. In andere fora waar ik modereer of heb gemodereerd heb ik altijd maar 1 username gehad.

Overload (in werkelijkheid een 18 jarig blondje die in haar ondergoed achter haar pc doet alsof ze een ouwe, dikke piloot is)
 
Wat is het voordeel van weten of je tegen een Mod. aan het praten bent? Juist dit systeem vind ik erg mooi, in een verhitte discussie (Dat zijn juist de leuksten) zal niemand zich inhouden 'omdat het een Mod. is'. Daarnaast kennen en reguleren de Mods elkander indien nodig lijkt me, zodat bovengenoemde praktijken niet voor kunnen komen. (Tenzij er een enorm complot is!! ;))
 
Diana zegt bijvoorbeeld dat zij ook anoniem is, maar zij post wel altijd onder de naam Diana en niet ook nog een keer als Overload oid.
Dat zeg jij nu wel, maar ik ben er met al deze dubbele nation...eh... identiteiten niet meer zo zeker van. En misschien heb jij als agent Orange jezelf wel geprobeerd op te naaien... misschien dat Diana wel een dikke piloot van rond de 50 is die een 18 jarig meisje speelt (met haar roze mini's en zo)?

Denkt men echt dat je rond de 50 bent?

Wat heb je nu aan?
pepsweetie.gif
 
Mn computer.


NB, (naar aanleiding van Nosig) dit heeft niks met Orange te maken, dat hebben we per PM al uitgepraat. Ik vroeg het me al een poos af en dacht er nu opeens aan het eens te vragen. We zijn van een board met een bekende moderator (en een soort hulp moderator) naar een board met 5 moderators gegaan, waarvan 4 ook board gebruikers zijn maar daarnaast anoniem modereren. Het is zoals gezegd ook geen kritiek en ik heb niet echt een mening of het een goede of slechte zaak is, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar het waarom?
(Ik denk dat Nosig, Eikie en Overload zo'n beetje de langste gebruikers van Airwork zijn en ons daarom wel een beetje verbonden voelen met wat er hier gebeurt)(en nee, dat wordt niet in de Pyramide gereflecteerd, maar dat geeft niet)
 
Last edited:
In principe mengen we ons als moderator niet inhoudelijk in discussies, dat wil zeggen, dat we onze eigen mening over een onderwerp uiten. Diana kan dat uiteraard wel doen en dat doet ze soms ook.

Tuurlijk kan wel op inhoudelijke gronden besloten worden door een moderator om een post aan te passen, te verwijderen of iemand aan te spreken. Dit kan liggen aan taalgebruik, beledigen van anderen, flamen en ander asociaal gedrag. Verhitte discussies zijn prima (en vaak de leukste) maar respect voor elkaar blijft belangrijk. Maar dan nog gaat het een moderator alleen om grensoverschrijdende inhoud en niet om iemands mening waar een moderator het misschien niet mee eens is.

Airwork is niet ineens een big brother/politiestaat geworden. Damn, we hate them coppers! Maar Diana heeft ook een drukke dayjob en tegenwoordig is er zoveel activiteit dat het hier snel uit de hand kan lopen. En ook komen er iedere dag spammers en spambots langs die allerlei troep achterlaten, die mogen we ook opruimen.

Overload's alter ego, Mr. Orange :)
 
het ontmaskeren pakken we volgens mij kompleet verkeerd aan..
we weten dat het mensen zijn met 2 ego's.. schizofrenen bijna..
dus dan zullen ze twee keer moeten inloggen; gedurende de dagelijkse bezigheden is het dan makkelijk om eerst als overload en dan als mr white in te loggen..
en dan staat dat groene dotje onder hun naam dus allebij op groen voor een korte periode.
want ze zijn allebij net actief geweest op airwork.
nu dus nog een vrijwilliger die een week lang elke 10 minuten de wie zijn er actief geweest in een database gooit..
kleine crossreference er bij.. en dan moeten er 8 namen overblijven; the colours en hun aliassen ;)
 
Hallo Overload en Larspl

Dank voor je belangstelling. Nieuwschierigheid mag, is zelfs aan te bevelen daar dit de grijze massa prikkelt.
Dat de colours een dubbele naam hebben op dit board heeft een reden.En die is eenvoudig. Dit geeft de alter ego's, die achter de colour naam zitten. de gelegenheid met elkaar en ieder ander op het board als airworker te discussieren zonder dat opponenten of proponenten zich terughouden op moeten of wensen te stellen als ze menen met een moderator te doen te hebben.

De suggestie dat een moderator, als colour, even zijn gram gaat halen als hij de discussie niet kan winnen of overklast wordt, is een absurde gedachte. Een beetje paranoia zelfs. De colours weten van elkaar wie ze zijn en ik kan je verzekeren Overload, we zijn geen kleuterklasje.

Tot slot, Diana plus four is geen overbodige luxe. Het board groeit als kool en aangezien we alle vijf werken voor de kost proberen we met elkaar het board gezond en uit de problemen te houden.

En Larspl, de colours zijn echte grootverdieners, wellicht beter dan Overload.:cool:

White out
 
Back
Top