Introducing four guys for a five-men job

Het zijn iig mensen die op de airwork bbq geweest zijn.
Dus El stevo moet er wel bij zitten.
Art's identiteit zitten we nu al jaren naar te raden, nog een identiteit erbij.... respect hoor!
FD ja zou kunnen (hoewel hij misschien te vaak bij verhitte discussies betrokken is
Boss du manche denk ik ook, maar goed de verdenking lag dan ook al jaren op hem dat hij exupery brown is
JPC, kan heel goed aangezien het een vaak geziene gast op teuge is!

Denk niet overload want die zou iedereen bannen die kritiek heeft op FR, trolls enzo
 
Ik denk niet dat het FD is, laatste activiteit van hem volgens zijn profiel is eind augustus. Ben eigenlijk benieuwd waar die is! Art is het ook niet. El Stevo is het wel, die met de Jo. Boss du Manche denk ik ook, want in Diana's profiel staat dat ze de Teugerally met hem gevlogen heeft :cool:, dus ze moet wel wat vertrouwen hebben in hem. Two out, two to go. Ik denk dat de overige twee MG en Kliko zijn. Ze zitten de boel hier een beetje op te jutten voor de colours, maar eigenlijk zijn zij de twee ontbrekende colours, zodat ze niet verdacht zijn!

Mmh, doet me beetje denken aan het programma Wie is de Mol ? :grijns:
 
Aanpassing van de verdachten lijst.

Iz heeft zichzelf afgemeld, (wil geen kleuteroppas zijn) en Kliko doet ook niet mee, (heeft het te druk met leren opereren bij CX)

Weggestemd zijn, Art, FD, (is zoek geraakt), en 19.


Binnen gekomen als verdachte, PH-JPC en Flyboy NL

Dus,

Overload
Boss du Manche
Julien (slimme opmerking trouwens over het aantal postings. even opletten of de powers that be dat aan gaan passen.
Morning Glory
Capt. Kebab
El Stevo
PH-JPC
Flyboy NL

Nog even opgemerkt, El Stevo en BDM scoren aardig.

Cheers
Art
 
Dus,

Overload Zie de post van Flash2002
Boss du Manche Lijkt me een grote kanshebber
Julien (slimme opmerking trouwens over het aantal postings. even opletten of de powers that be dat aan gaan passen. Als het Julien opvalt dat ze meer posts hebben dan terug te vinden zijn, dan zal hij het zelf waarschijnlijk niet zijn....ook aangezien zijn AGP-ranking niet in de buurt komt van de rest van het lijstje!
Morning Glory Denk dat MG teveel kickt op verhitte discussies om Moderator te worden ;)
Capt. Kebab Had zichzelf volgens mij ook al afgemeld
El Stevo Verassend stil gebleven, en daarnaast hoge AGP-ranking + hoge Show up-rate op de BBQ, m.i. een grote kanshebber
PH-JPC Idem
Flyboy NL Idem

Nog even opgemerkt, El Stevo en BDM scoren aardig.

Cheers
Art

Dus tot zover het lijstje volgens mij: Stevo, JPC, Flyboy, BDM :biertje:
 
Surferboy,

PH-JPC kan uit het lijstje.

Kliko,

Morning Glory kan ook uit het lijstje, gezien zijn verleden gaat hij geen tijd steken in het modereren van een Forum als hij daar zelf niet beter van word. (zie tekst van de groep Dos Gringo's met het nummer I'm a pilot)

Overload en Captain Kebab kunnen er ook uit.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Aanpassing van de verdachten lijst.

Iz heeft zichzelf afgemeld, (wil geen kleuteroppas zijn) en Kliko doet ook niet mee, (heeft het te druk met leren opereren bij CX)

Weggestemd zijn, Art, FD, (is zoek geraakt), en 19.


Binnen gekomen als verdachte, PH-JPC en Flyboy NL

Dus,

Overload
Boss du Manche
Julien (slimme opmerking trouwens over het aantal postings. even opletten of de powers that be dat aan gaan passen.
Morning Glory
Capt. Kebab
El Stevo
PH-JPC
Flyboy NL

Nog even opgemerkt, El Stevo en BDM scoren aardig.

Cheers
Art


Ik vind Julien ook wel goed gevonden!

Goede outsider denk ik!
 
Ok dus El stevo en Boss du Manche (mr brown) zitten erbij.

Blijven over:
PH-JPC
Julien
Capt. Kebab
IZ (ja ik weet dat hij zich heeft afgemeld maar dat is een goeie taktiek, hij heeft wel gratis uren gestoken in het maken van de salaris spreadsheet)
Flyboy NL
Andre wellicht? heeft zeker een hoge BBQ-aanwezigheid + airwork borrel punten
 
Hahaha wat een heerlijke heksenjacht!

Wat is de prijs voor het raden van alle juiste kleurlingen? (kratje Grolsch beugletjes vind ik persoonlijk wel een goeie reden om eens flink voor te gaan zitten)
 
Grolsch? :passed: Doe mij maar een treetje San Miguel of Desperado's! :grijns:
 
of... diegene die ze allemaal heeft geraden mag bij de volgende borrel (met meer dan 7 man aanwezig) gratis drinken!
 
Hahaha wat een heerlijke heksenjacht!

Wat is de prijs voor het raden van alle juiste kleurlingen? (kratje Grolsch beugletjes vind ik persoonlijk wel een goeie reden om eens flink voor te gaan zitten)

yo,

Hmmmm Biertje en bittergarnituur in het Dorint....... Hopelijk komen er dan wel meer mensen dan vorige keer.

Ciao Steef
 
Vind ik een hele mooie:biertje:, maarja..dan blijf je zitten met het punt dat 'The Colors' zichzelf niet gaan voorstellen, en Diana de identiteit ook niet zal prijsgeven....:snore:
 
@ Andre,

:stapelge::wegkwijt::bwah::passed::mad::huilt:

Jammer dat ze geen middelvinger als icoontje hebben!:kiss:
 
countdown.gif
JNbaby.gif
RUZIE004.gif
icon_billekoek.gif
boosFB.gif


En als Diana boos is, kunnen we deze gebruiken
deegrol.gif


:D

Wat piloten wel niet met hun vrije tijd kunnen doen :grijns:
 
Last edited:
O en MG, of zoals Kliko je noemt, paardebeffer. Google's your friend pathetische boerenlul!! Kom maar bij papa
BOINK021.gif


Oeei, dogfight. Boem, pats. Julien scheldt MG helemaal verrot, die eikel van de oost
bitchslap.gif


El Stevo, gaat het er bij Dorint zo aan toe
verleiden.gif

Oei, miauw!!

Is licht aangeschoten :kiss:
 
Back
Top