Stand van Zaken Deel 23

Status
Not open for further replies.
Alright, zal de volgorde wat aanpassen.

Is goed MG, zet ik jou lekker bij ouwe poep als je dat zo graag wilt ;). Bedankt voor je pm he.
 
Zo! Na er bijna 2 jaar tussenuit geweest te zijn, heb ik weer gesolliciteerd! Zijn hier mensen die 3 nov mogen opkomen?! Uiteraard als de selecties met goed gevolg zijn doorlopen.
Ik ben wel benieuwd wie er al zeker zijn van een plaatsje in de klas van nov.

Falco
 
Ik heb vandaag PO2 ook gehaald ! Donderdag VMO1 + FAM. De overige waren al weg, maar volgens mij waren we met z'n 4en door.

Falco: Ik heb gehoord dat er nog maar 3 plekken over zijn voor november opkomst. Wanneer heb jij PO1 gehad?
 
Falco ik mag 3 november beginnen op de KMA. Ik ben sinds februari 2007 bezig geweest met keuringen en heb vorige maand een positief oordeel gekregen. Kreeg ook uitnodiging voor de november klas dus mij hoor je niet klagen :D
 
Arjen en StarMick, gefeliciteerd! En falco veel succes met de selecties.
SvZ is being updated right now..
 
PS. De gene die met mij PO2 hebben gedaan: stuur me even een PM, ben benieuwd hoe het met jullie is gegaan.
 
Arjen en Jan zitten jullie donderdag vroeg of laat met VMO1? Ik moet om 8:25 aanwezig zijn. Tot donderdag!
 
Haha, wel leuk dat er PO1 staat bij mij, op 3 nov.
3 nov is opkomstdatum;)
As maandag PO2 individueel! Ben benieuwd!

Falco
 
Oh, arjen, even voor jou vraag. 2 jaar geleden, weet niet precies meer welke datum;)

@ starmick: Weet jij wie (vliegers) er allemaal in die klas zitten?!
 
Ik heb vandaag dus VMO1 en de FAM gehad. Conditie is marginaal, net OK en kracht moet ik echt flink aan werken :eek: VMO1 is wel helemaal in orde.

Over 2 maanden mag ik terugbellen om de FAM overnieuw te doen!


<--- gaat dus flink de sportschool in.
 
Gefeliciteerd met VMO1. Mag je ondertussen trouwens al aan VMO2 en de PVS beginnen, of moet dan eerst de FAM gehaald worden?
 
Gefeliciteerd met VMO1. Mag je ondertussen trouwens al aan VMO2 en de PVS beginnen, of moet dan eerst de FAM gehaald worden?

Als er geen flinke wachtlijst was geweest voor VMO2 had ik die wel mogen doen. Maar dat is niet zo dus moet ik plaats maken voor mensen die de FAM wel hebben gehaald. PVS zou zowiezo pas na FAM en VMO2 zijn volgens mij.

Over 2 maanden mag ik het planningsbureau weer bellen, dan gaan ze de herkansing inplannen.
 
Dankjewel! Je krijgt het niet voor niks, de GVSS, pittig nog hoor! En ja ik hoop het :D ben wel benieuwd of mijn conditie goed genoeg is... maar goed, eerst PO2, niet vooruit lopen op de zaken
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top