SEP current maken

Zelfs als je een ATPL hebt en voor je beroep vliegt (op niet SEP kisten) is er na zakken profcheck nog niets aan de hand. Alleen je SEP is op dat moment nog niet of niet meer geldig (zie daar niet echt een probleem). Je kan die profcheck binnen 3 maanden doen voor de verloopdatum van de SEP datum, dus als je het tijdig doet heb je nog tijd zat om een paar keer de profcheck over te doen voordat de SEP datum daadwerkelijk verloopt. Bij succesvolle SEP profcheck gaat de volgende verloopdatum in mijn ervaring weer 2 jaar vooruit, geteld vanaf de vorige verloopdatum, zelfs als je de check 3 maanden voor originele verloopdatum hebt gedaan.
 
@variatie
Dat uur training was niet nodig; zolang je SEPrating niet langer dan 5 jaar verlopen is, dan is een profcheck genoeg. Heb mijn SEP net weer geactiveerd via een duitse examinator.
 
He Nosig,

Mooie foto van de KAX trouwens. Alleen jammer dat we daar vervolgens nog een paar uurtjes met pech hebben gestaan. En agv daarvan onze tour naar Peenemunde niet is doorgegaan.

Maar voor de rest is de approach op dit veld echt waanzinnig gaaf.

<Off-topic : paar weken geleden nog een landing op LESO gemaakt met de UGS, staat binnenkort verhaal in de Talkaround./>

grtz
Stabilo
 
[spam mode on]
<knip>
[/spam mode off]

Heb even op de site gekeken en klikte op de link voor de open dag:

��<�h�t�m�l� �x�m�l�n�s�:�v�=�"�u�r�n�:�s�c�h�e�m�a�s�-�m�i�c�r�o�s�o�f�t�-�c�o�m�:�v�m�l�"� � �x�m�l�n�s�:�o�=�"�u�r�n�:�s�c�h�e�m�a�s�-�m�i�c�r�o�s�o�f�t�-�c�o�m�:�o�f�f�i�c�e�:�o�f�f�i�c�e�"� � �x�m�l�n�s�:�w�=�"�u�r�n�:�s�c�h�e�m�a�s�-�m�i�c�r�o�s�o�f�t�-�c�o�m�:�o�f�f�i�c�e�:�w�o�r�d�"� � �x�m�l�n�s�:�m�=�"�h�t�t�p�:�/�/�s�c�h�e�m�a�s�.�m�i�c�r�o�s�o�f�t�.�c�o�m�/�o�f�f�i�c�e�/�2�0�0�4�/�1�2�/�o�m�m�l�"� � �x�m�l�n�s�=�"�h�t�t�p�:�/�/�w�w�w�.�w�3�.�o�r�g�/�T�R�/�R�E�C�-�h�t�m�l�4�0�"�>� � � � �<�h�e�a�d�>� � �<�m�e�t�a� �h�t�t�p�-�e�q�u�i�v�=�C�o�n�t�e�n�t�-�T�y�p�e� �c�o�n�t�e�n�t�=�"�t�e�x�t�/�h�t�m�l�;� �c�h�a�r�s�e�t�=�u�n�i�c�o�d�e�"�>� � �<�m�e�t�a� �n�a�m�e�=�P�r�o�g�I�d� �c�o�n�t�e�n�t�=�W�o�r�d�.�D�o�c�u�m�e�n�t�>� � �<�m�e�t�a� �n�a�m�e�=�G�e�n�e�r�a�t�o�r� �c�o�n�t�e�n�t�=�"�M�i�c�r�o�s�o�f�t� �W�o�r�d� �1�2�"�>� � �<�m�e�t�a� �n�a�m�e�=�O�r�i�g�i�n�a�t�o�r� �c�o�n�t�e�n�t�=�"�M�i�c�r�o�s�o�f�t� �W�o�r�d� �1�2�"�>� � �<�l�i�n�k� �r�e�l�=�F�i�l�e�-�L�i�s�t� �h�r�e�f�=�"�o�p�e�n�_�h�u�i�s�_�b�e�s�t�a�n�d�e�n�/�f�i�l�e�l�i�s�t�.�x�m�l�"�>� � �<�l�i�n�k� �r�e�l�=�E�d�i�t�-�T�i�m�e�-�D�a�t�a�

Misschien kan je de webmaster daar even naar laten kijken ;)

Edit: in FireFox3 is dat; IE werkt wel.
 
Last edited:
Heb even op de site gekeken en klikte op de link voor de open dag: Misschien kan je de webmaster daar even naar laten kijken ;)
Edit: in FireFox3 is dat; IE werkt wel.

Thx EHRD, ik ben ook webmaster. Die pagina wordt door iemand uit jou regio geupdate die daar Word voor gebruikt, dat werkt voor geen meter. Zal kijken of ik dat vanavond vanuit EDDK kan fixen.
 
Thx EHRD, ik ben ook webmaster. Die pagina wordt door iemand uit jou regio geupdate die daar Word voor gebruikt, dat werkt voor geen meter. Zal kijken of ik dat vanavond vanuit EDDK kan fixen.

Wow, ze hebben je echt te grazen genomen zie ik :grijns:

In het verleden heb ik aan EHLE gedacht, maar ik zie op tegen de reis terwijl ik een en ander in de buurt heb .....
 
Back
Top