Klas 2009 september KLS

Mocht iemand hierdoor in de war zijn geraakt, lees het thread 'crisis en de KLM flight acadamy' onder 'Hoe word ik piloot'.
Het slaat inderdaad helemaal nergens op!
 
Ik hoorde net dat er geen 2009 klassen komen.

wil je AUB dingen een beetje onderbouwen. geen klassen, 60 man, het is allemaal gissen, ik heb zelf gewoon de kls gebeld en ze weten het nog niet. Opmerkingen van dit niveau zijn niet echt welkom, onderbouw het of hou het even voor je:)
dankjewel!
 
Op het moment is het wel degelijk dat er maar 60man zal beginnen in 2009. Dit is algemeen bekend. Ook officieel. Het enigste is dat de KLS het aantal nog kan aanpassen, mocht de vraag van de KLM weer toenemen.
Dus op het moment is het wel degelijk zo dat er in 2009 maar 60 man zal beginnen aan de opleiding.
 
Gelukkig zijn er genoeg Aya's die suuuper lang moeten wachten voordat ze een startdatum krijgen.
 
En jij zit zeker op de KLS??

Batdog, wat is je punt? Ook in je eerdere post mis ik de toegevoegde waarde!

Wat jij eerder zei: "Geen klassen in 2009" is complete onzin aangezien de eerste klas van 2009 net hun introductie heeft gehad en a.s. dinsdag hun uniform en kamersleutel komen ophalen......" Wat is het doel van je post? Er zijn hier veel potentiele studenten die van dit forum hun informatie halen, dus graag objectief reageren....

Als jij meer weet dan ik, dan verneem ik dat graag, maar zolang je losse flodders aan het schieten bent zou ik graag wat meer onderbouwing willen zien..

Oh ja, ik zit trouwens ook op de KLS, en nu?
 
Tracon en Batdog, wat is jullie probleem???
We hebben het hier over een serieus onderwerp wat voor jongens zoals ik(*mensen die door de gehele selectie heen zijn) heel belangrijk is.
En als jullie kls-ers arrogant vinden, ieder z'n mening, maar maak een topic voor (''gefrustreerde''?)mensen die graag kls-ers af willen branden. En ga niet hier je nutteloze uitsmijters verkondigen. Daar hebben we namelijk niks aan in deze topic.
Bij voorbaat dank!
 
Whoa!! Fakking respect homie! En niet zo happen allemaal.

Ach, als je zelf maar lol hebt aan je 'vuurtje stoken' toch? Succes verder met in bijzondere bijdragen op dit forum....

p.s. misschien moet je je ook ff mengen in de andere KLS/Stella/Ryanair topics alwaar je het vuur nog prima kunt aanwakkeren.....

:biertje:
 
Nice RockyG, dit topic is heel serieus ja (klas 09-2/3/4 of 5):
Klas 2009 september KLS

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben door de KLS selectie en begin in september 2009, wie nog meer?
Maar gefeliciteerd dat je door de gehele selectie heen bent. Sorry dat ik zo gefrustreerd reageerde over kls-ers.. (slechte herinneringen aan de selectie voor de kls)
En sorry dat we nieuwe geruchten de wereld in hebben geholpen: "60 mensen / 2 klassen.." het is allemaal een LEUGEN!!

of toch niet?
 
Hey batdog, je kunt ook een topic starten over de DFA.
Levert ook altijd leuke discussies op met een hoop losse flodders.

Kusje batdog, poep-aya ;)
 
Back
Top